Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Private Joker zei:
Die cart krijgt ge nog proper en met een beetje geluk en de juiste ratio alcohol/water de cover van de manual ook.
't Is te hopen, doos ziet er goed uit.

reactor

Legacy Member
Glimlach :)
Een gekregen oude x-doos met kapotte laser "omgetoverd" tot een volwaardig media center! :applause:

Private Joker

Legacy Member
Glimlach: Bod op setje op 2dehands staat al even het hoogste en het tweede bod staat er al een paar weken. Ik krijg eindelijk bericht van de verkoper op m'n vraag of het nog te koop staat en zeg hem dat er toch niet meer hoger zal geboden worden.

Paar uur later: nieuw geregistreerde gebruiker zonder zoekertjes doet een bod op dat item hoger dan dat van mij. :D
I ain't nobody's fool...

BiZi

Legacy Member
BiZi zei:
FFS, vanaf nu verzend ik alleen nog maar aangetekend naar het buitenland (if bedrag boven de 40 euro).

Ik verstuur mijn pakketje (twv 80 euro) naar een dude uit Zweden, heeft zen pakket na 3 weken nog niet ontvangen. (niet zo bizar lang) Dude ging akkoord met standaard verzending, dus kan geen bewijs voorleggen.

Dude dient claim in bij paypal, ik kan niet echt effectief bewijs neerleggen. (buiten een bonneke van de locale post int Nerderlands... dat ik hoogstwaarschijnlijk heb weggegooid, aangezien ik 2 keer per week nr de post moet)

Kan wrs volle pot terug ophoesten.

Laatste keer dat ik me laat vangen, vanaf nu betalen ze dan maar overprised portkosten. Ya'll be warned!

FYI
Paypal heeft dus het volledige bedrag van mijn CC gehouden.

Bij deze dus de laatste keer dat ik iets zonder tracking(aangetekend) naar het buitenland verzend. De kans dat die kerel zijn pakske heeft aangekregen en gewoon doet of dat hij niets ontvangen heeft is reëel.

Private Joker

Legacy Member
Damn, spijtig dat te horen... PayPal en Ebay zijn echt f****d u*...

Ik heb net een pakketje naar Finland verstuurd en ze konden me geen bewijs van verzending geven. Het enige dat ik heb nu zijn de betalingsgegevens met daarin een bericht van mij dat indien hij de goedkoopste verzendingsmethode neemt, ik geen refund toeken en de postbediende heeft ook het pakketje ingescand en gekopiëerd. Moest het tot een claim komen, hoop ik dat dit voldoende is.

Ingis

Legacy Member
GRRR .. krijg ik mijn replacement van Lara Croft PF ... is er een haarstukje afgebroken en nergens te vinden..

BiZi

Legacy Member
Mja, ik vind het echt spijtig dat er zon grote gaten in het systeem zitten.
Ik kan evengoe iets van 100 euro kopen en vragen voor standaard verzending zonder tracking nr.

Na een 20tal dagen, paypal claim indienen en men geld terug trekken.

Spijtige zaak voor de eerlijke mensen. Achja, ik zal mij maar troosten met het gedacht dat dit de eerste keer is op mss 1500 pakketjes....

Private Joker

Legacy Member
Ingis zei:
GRRR .. krijg ik mijn replacement van Lara Croft PF ... is er een haarstukje afgebroken en nergens te vinden..

Als het niet in de verpakking zit, heb je dan geen recht op (nog) een vervanging?

Ingis

Legacy Member
zullen we zo zien ... betaal genoeg om een volledig intacte te hebben

@bizi: rechtstreeks van SS gelukkig

HARLEY190

Legacy Member
glimlach : eindelijk de snes controller ontvangen van club nintendo
het is echt een prachtig ding

PinkyNTheBrain

Legacy Member
HARLEY190 zei:
glimlach : eindelijk de snes controller ontvangen van club nintendo
het is echt een prachtig ding

Om wat voor controller gaat het? :p ik heb iets gemist precies :unsure:

junglist_clint

Legacy Member
Is het echt de moeite voor er 7000 sterren aan te geven? of kan ik beter wat mario items kiezen?

Private Joker

Legacy Member
Ik ben aan het twijfelen of ik zou gaan voor het gouden Wii stuurtje :p

Er is trouwens een nieuw item binnen gekomen: de mario waaier voor 2500... :( :puke:

junglist_clint

Legacy Member
ik heb het goude stuurtje hier staan :). Als mario verzamelaar ga ik liever voor de mario spullen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan