Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Hij heeft nu ook nog de SNES met scope e.d. gekocht en z'n broer komt alles ophalen morgen.. Ik begin echt paranoia te worden van al die verhalen en ervaringen met oplichting, maar heb het gevoel dat er iets niet klopt....

kristofb

Legacy Member
Private Joker zei:
Hij heeft nu ook nog de SNES met scope e.d. gekocht en z'n broer komt alles ophalen morgen.. Ik begin echt paranoia te worden van al die verhalen en ervaringen met oplichting, maar heb het gevoel dat er iets niet klopt....

Misschien gewoon even voor de zekerheid ervoor zorgen dat je niet alleen thuis bent? :D

Private Joker

Legacy Member
Jaag mij nog wat meer schrik aan ;)
Vriendin is thuis, maar of die veel hulp is, is iets anders..
Soit, it's probably just me...

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik zou er me geen zorgen om maken hoor :p zal misschien een impulsieve koper zijn die ineens een retrocollectie wil aanleggen?

Private Joker

Legacy Member
I'M STILL ALIVE!!


Nee, het was een zeer vriendelijk broer van de koper die alles is komen ophalen. Hij had nog geen rijbewijs.
Kwam af met een lijstje wat er tot in de puntjes moest in zitten, foto's afgedrukt van m'n ebay aanbiedingen en de prijzen erbij gezet, opgeteld... :p
't was een zéér gemotiveerde boekhouder zei z'n broer.

Jayvie

Legacy Member
Private Joker zei:
Kwam af met een lijstje wat er tot in de puntjes moest in zitten, foto's afgedrukt van m'n ebay aanbiedingen en de prijzen erbij gezet, opgeteld... :p
bwa, niet meer dan correct he :) Ik veronderstel dat het allemaal samen wel wat centjes kostte, dus ja :) Btw, ge hebt zelf ook graag dat alles er uit ziet zoals op de fotokes he ;)

Private Joker

Legacy Member
Ja inderdaad, ik doe dat ook als het over zo'n bedrag gaat, maar heb nog niemand als koper gehad die dat deed. Zo mogen er nog afkomen hoor ;)

Wandering

Legacy Member
Private Joker zei:
Ja inderdaad, ik doe dat ook als het over zo'n bedrag gaat, maar heb nog niemand als koper gehad die dat deed. Zo mogen er nog afkomen hoor ;)

Ik geef ook altijd een briefje mee met mijn vriendin, als ze iets moet gaan ophalen... Zijn meestal wel maar een paar games ofzo, dus ik vermoed dat ze het memoriseert en niet met dat briefje daar staat te kijken of het klopt :doc:

m62power

Legacy Member
Private Joker zei:
Net ritje Brussel - Antwerpen - Brussel achter de rug voor niets.
Kan de schuld niet op de verkoper steken want ik was zelf vergeten zijn nummer op te schrijven. :doh::doh:

Was voor pakketje: complete Jap Master System I en 3D bril, complete Master System II sonic versie en Light Phaser, complete Master System II in gebruikte staat, aantal cart spellen...

Verzending zie ik daarvoor niet zitten vanuit Nederland...

Ik ben zelf niet heel zeker maar ik denk dat ik dat pakketje vorige week heb gekocht.
Zou natuurlijk kunnen dat het om een ander pakketje gaat ook.

Private Joker

Legacy Member
m62power zei:
Ik ben zelf niet heel zeker maar ik denk dat ik dat pakketje vorige week heb gekocht.
Zou natuurlijk kunnen dat het om een ander pakketje gaat ook.

Van op Marktplaats.nl??

Private Joker

Legacy Member
Damn... Proficiat met de aanwinst dan want die zagen er wel goed uit!
Spijtig dat het niet is door gegaan voor mij, want zoals BiZi het zei, die ga je hier niet rap meer tegen komen.

Overlaatst ook nog kans gehad om een Scope setje vanuit de US te laten komen, maar zou dezelfde prijs zijn geweest als dat setje van u nu :crazy:

m62power

Legacy Member
Private Joker zei:
Damn... Proficiat met de aanwinst dan want die zagen er wel goed uit!
Spijtig dat het niet is door gegaan voor mij, want zoals BiZi het zei, die ga je hier niet rap meer tegen komen.

Thanx Private Joker.
Ja inderdaad dat dacht ik ook toen ik het zag staan, dat je dat nog zelden zal vinden.

Ik zag het staan op marktplaats en zei meteen "Deze set staat straks in mijn kast te pronken" :)
Kon het echt niet laten staan. Ik heb meteen een afspraak gemaakt met de verkoper vervolgens naar de geld-automaat en meteen verder naar de verkoper. :)

Private Joker

Legacy Member
Bijna een deal rond met koper op marktplaats, maar tijdens onderhandelingen overboden door een zekere sikeske :doh:

;)

@ sike2: hij vraagt 19,5 Euro verzending
@ dustar: jij waarschijnlijk ook interesse hierin (rental case MSI)

m62power

Legacy Member
Private Joker zei:
Bijna een deal rond met koper op marktplaats, maar tijdens onderhandelingen overboden door een zekere sikeske :doh:

Sikeske is een funbieder. Hij bied op alles en nog wat op marktplaats.
Zelf had ik het ook met een andere set.

De set stond te koop voor 55euro, er waren nog geen biedingen en ik mail de verkoper dat ik het kom afhalen.
Geen reactie terug van de verkoper. Later bekijk ik de advertentie opnieuw en toen had iemand (niet sikeske) een bod gedaan van 60euro.
Ik dacht dan bied er dan maar 65 voor. Nog wat later overboden door sikeske, stond nu op 75euro. Ik bied opnieuw, 80euro ditmaal.
Even later een mail van de verkoper en zegt me "kom het maar afhalen"
Ik vraag naar meer info en blijkt er veel niet meer bij te zitten en de werking van de toestellen was onbekend, waarop ik zei dan denk ik er liever eerst nog eens over na.
Enkele dagen later weer een mail van de verkoper en zegt me "kom het maar afhalen voor 55euro ik wil er echt vanaf"
Maar zo werkt dat bij mij natuurlijk niet, als hij nu eens gereageerd had in men eerste mail,
oke ik begrijp iedereen krijgt graag het maximum.
Maar hij dacht zeker "ik krijg toch meer waarom al die moeite om terug te mailen" pfff.
En later blijken het funbieders te zijn en komen ze je smeken om het te komen halen. :lol:

Private Joker

Legacy Member
Ik denk niet dat sikeske een funbieder is hoor ;)
Mijn post was ironisch bedoeld en vond het helemaal niet erg. Ik heb namelijk al zo'n exemplaartje staan.
In jouw geval hebben de andere bieders waarschijnlijk dezelfde mail gekregen en zijn ze afgehaakt om dezelfde redenen.

m62power

Legacy Member
Private Joker zei:
Ik denk niet dat sikeske een funbieder is hoor ;)
Mijn post was ironisch bedoeld en vond het helemaal niet erg. Ik heb namelijk al zo'n exemplaartje staan.
In jouw geval hebben de andere bieders waarschijnlijk dezelfde mail gekregen en zijn ze afgehaakt om dezelfde redenen.


Je kan natuurlijk gelijk hebben.
Maar als ik zie wat hij soms bied op sommige dingen dan veronderstel ik dat hij een funbieder is ofwel een kerel met een zeer zware bankrekening. :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan