Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mazonemayu

Legacy Member
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gewoon ff ventileren. juist 2 "nieuwe" gba games toegekomen...
fukkers.

vind da da dus echt ni kan, al is het maar uit principe :puke:

Wandering

Legacy Member
Oei... Misschien beter gewoon in de glimlach/ergernis thread ;).

Maar goed, inderdaad frustrerend! Misschien had de verkoper dit totaal niet door? Is niet altijd makkelijk te zien als je niet weet dat er fake circuleert.

kristofb

Legacy Member
mazonemayu zei:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gewoon ff ventileren. juist 2 "nieuwe" gba games toegekomen...
fukkers.

vind da da dus echt ni kan, al is het maar uit principe :puke:

Zijn het gewoon games in slechte staat, of echt nep? :angry:

mazonemayu

Legacy Member
totally fake:
scheve stickertjes met de cover niet zoals hij zou moeten zijn (en die te hard blinken), vijsje op de achterkant is afgeplakt om geen beschadiging te tonen, & t beste van al, de doosjes zijn gloednieuw (en te blinkend qua bedrukking) & zelfs nog niet eens in hun doosvorm geplooid. (wat op zich al zeer straf is voor iets wat "tweedehands" zou moeten zijn)

enfin, t was maar n euro of 20, maar toch...dat mensen hun daarmee bezighouden om er n habbekrats aan te verdienen...

Serpico6

Legacy Member
Ergernis, kan momenteel niet op mijn retro consoles spelen omdat mijn hele verzaming in dozen steken wegens verhuis... :sad:

kristofb

Legacy Member
Ik dacht dat ik iemand recent hier nog iets had zien posten over het feit dat er voor fakes ook een afzet markt is?

Ingis

Legacy Member
daar is ook een afzetmarkt voor... maar wel omwille andere zaken... de nes telt een hoop 'fakes' en homebrew spellen, daar zijn wel geïnteresseerden voor te vinden :)
maar gekopieerde GBA spellen zijn verschrikkelijk... ook al een pakketje van gehad... zeer frustrerend...

killyourzone

Legacy Member
Glimlach: Pacman Arcadekast (met een andere naam: eat boy of iets in die aard) in de wachtkamer van de Tandarts.

Ergernis: Het niet in gang krijgen, bleef enkel op het demo scherm staan... En het vergeten te vragen waarom ze daar stond (staat ook een SNES demopod met één of ander Smurfen spel die ik ook niet in gang krijg) en of ik ze niet mocht hebben... :p

kristofb

Legacy Member
Godver, mijnen tandarts heeft alleen van die dikke nekken lifestyle boekskes liggen :(

killyourzone

Legacy Member
Hier de Goedele en jaren oude Humo's. ;)
Ze staan volgens mij niet goed aangesloten, als het demoscherm wel werkt zou de rest toch ook moeten lukken, want hij krijgt beeld en signaal...

Dennoman

Legacy Member
Klassieke Tommy Cooper-witz:

"The other day I went to the dentist's and I was flicking through the magazines. Isn't it awful about that Titanic?"

junglist_clint

Legacy Member
killyourzone zei:
En het vergeten te vragen waarom ze daar stond en of ik ze niet mocht hebben... :p

shame on you ... Altijd vragen achter van die dingen ;).

junglist_clint

Legacy Member
ge krijgt toch een snoepje als ge braaf zijt wie weet ook wel een arcade kast ;)

Claudio VO

Legacy Member
een snoepke ? bij den tandarts ? :naughty:

dienen van u heeft graag dat ge rap terugkomt zeker ? :D

mazonemayu

Legacy Member
kristofb zei:
Ik dacht dat ik iemand recent hier nog iets had zien posten over het feit dat er voor fakes ook een afzet markt is?

goe, als er dus iemand 2 fake gba games wilt...

Private Joker

Legacy Member
Hehe, zo verlopen mijn onderhandelingen op 2dehands (als ik dat hier nog mag plaatsen natuurlijk...) =

Bod plaatsen -- Reactie verkoper: " Je bod is goed, kom je het ophalen of moet ik het opsturen? " -- Stuur maar op via Kiala -- Reactie verkoper: " Hoe werkt dat? " -- Ganse uitleg -- HOGER BOD GEPLAATST OP ZOEKERTJE... -- Geen reactie meer...

Maar ik maak er me niet druk meer in. Goed hé?! :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan