Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


30/01/2011 16:47 Pakketlabel geprint door de verzender
30/01/2011 19:07 Pakket ingeleverd in het Kiala Punt door de verzender en verzonden naar het Kiala sorteercentrum
02/02/2011 05:20 Pakket ontvangen in het Kiala sorteercentrum
02/02/2011 16:43 Pakket onderweg naar het Kiala Punt van de ontvanger
03/02/2011 10:03 Pakket aangekomen in het Kiala Punt van de ontvanger
tendienst weten ze niet waar het zit.junglist_clint zei:ergernis:
2 maanden na betaling pas pakket gaan kunnen ophalen. Na veel excuuskes en gezaag is het er toch van gekomen. Ik helemaal tevreden al fluiten in het zonnetje naar kiala rijden. Kom ik eraan krijg ik het pakket in mijn handen oh man ik was kwaad. Kijk maar voor jezelf.
http://www.uploader.be/output/1297175460.jpg
http://www.uploader.be/output/1297175553.jpg
Ik speciaal fotos gevraagd van details etc. Hij zag er buiten een klein scheurtje niet slecht uit. Maar wat kan ik er nu nog mee doen? Hebben jullie tips?
junglist_clint zei:Ik heb gevraagd. Verpak de doos netjes zodat er niets aangeraakt en ook de binnenkant. De kabels enal hangen nog aan de N64 los in de doos gegooid en toegeplakt. Dat is toch een heel verschil.
kapazaa. heb de gebruiker opgeslagen. Heb voor refund gevraagd. Zal zien wat ze zeggen.