Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ringo

Legacy Member
@Private Joker: Probeer eens het te laten verzenden via de Bpost...Beetje meer betalen maar toch de deal kunnen sluiten lijkt me een goede deal.

BiZi

Legacy Member
Gisteren FFS voor niets naar ne kerel gereden om iets af te halen. Dude was gewoon niet thuis...

Achja, toch een goed briefke in zijn bus gestoken :D

BiZi

Legacy Member
Eindelijk begonnen met het maken van een volledige collectie lijst voor zowel men games, maar ook voor men statues, action figs & props MET een estimated value.

Moest er ooit iets met mij gebeuren, dan weet men vriendin tenminste wat er veel waard is en wat niet.

Het is niet de bedoeling dat ik elk common game ga inschatten naar waarde, kga daar een gemiddelde op plakken. Maar zeldzame toppers à la sealed stuff etc. ga ik proberen apart te noteren.

Estimated value wordt bepaald aan de hand van afgelopen ebay veilingen. Geeft geen 100% correct beeld, maar het is toch iets.

Zou het gewoon zonde vinden, moest er iets gebeuren, dat mijn Akuma Statue voor 100 euro wordt verkocht :)

Benieuwd alvast wat de uitkomst zal zijn!

Private Joker

Legacy Member
Nice, wij ook allemaal maar misschien best dat je dat niet online zet ;)


OT:


30/01/2011 16:47 Pakketlabel geprint door de verzender
30/01/2011 19:07 Pakket ingeleverd in het Kiala Punt door de verzender en verzonden naar het Kiala sorteercentrum
02/02/2011 05:20 Pakket ontvangen in het Kiala sorteercentrum
02/02/2011 16:43 Pakket onderweg naar het Kiala Punt van de ontvanger
03/02/2011 10:03 Pakket aangekomen in het Kiala Punt van de ontvanger

Zo vlot kan het dus gaan bij Kiala. De maandag doen ze geen ophalingen.

Dennoman

Legacy Member
Nou, over één ding kunt ge alvast gerust zijn.

Als uw Akuma voor €100 wordt verkocht, is het over uw koud dood lijk :cool:



:unsure:

Private Joker

Legacy Member
Zo snel mogelijk ne kleine boetseren en die warm maken voor uw collectie en dan zijn al die zorgen niet nodig ;)

junglist_clint

Legacy Member
ergernis: Ben sterk aan het twijfelen als de "verkoper" van mijn zelda N64 pak het nog wel gaat opsturen. Pff

Hoe regelen jullie zo iets als ze het niet versturen?

Private Joker

Legacy Member
Pakketje verzonden met Taxipost Secur op 31 Jan. Sinds 01 Feb zit het in het Charleroi sorteercentrum en op de kla(ch)(n)tendienst weten ze niet waar het zit.

Moet je daarom 8,9 Euro betalen om je pakketje binnen de 24u te laten leveren?

NES met zapper die verkocht werd via eBay. Ik heb wel bewijs van verzending, maar toch. Vervelende zaak.

junglist_clint

Legacy Member
ergernis:

2 maanden na betaling pas pakket gaan kunnen ophalen. Na veel excuuskes en gezaag is het er toch van gekomen. Ik helemaal tevreden al fluiten in het zonnetje naar kiala rijden. Kom ik eraan krijg ik het pakket in mijn handen oh man ik was kwaad. Kijk maar voor jezelf.

http://www.uploader.be/output/1297175460.jpg
http://www.uploader.be/output/1297175553.jpg

Ik speciaal fotos gevraagd van details etc. Hij zag er buiten een klein scheurtje niet slecht uit. Maar wat kan ik er nu nog mee doen? Hebben jullie tips?

sike2

Legacy Member
junglist_clint zei:
ergernis:

2 maanden na betaling pas pakket gaan kunnen ophalen. Na veel excuuskes en gezaag is het er toch van gekomen. Ik helemaal tevreden al fluiten in het zonnetje naar kiala rijden. Kom ik eraan krijg ik het pakket in mijn handen oh man ik was kwaad. Kijk maar voor jezelf.

http://www.uploader.be/output/1297175460.jpg
http://www.uploader.be/output/1297175553.jpg

Ik speciaal fotos gevraagd van details etc. Hij zag er buiten een klein scheurtje niet slecht uit. Maar wat kan ik er nu nog mee doen? Hebben jullie tips?

steeds vragen dat z dit nog eens in een grotere doos inpakken... als je dit gedaan hebt, refund vragen...

sike2

Legacy Member
ergernis:

volgende email na een vraag als het spel nog te koop was op 2dehands.be

hello
am highly dissapointed in you that mean uyou dont trust me and
there is nothing bad in that i just want to buy the goods for my child
in west africa and i will be greatfull if you can send me ur bank
accoun t so that i can pay the money fast and i will be travelling
next month............................thanks

Private Joker

Legacy Member
Jesus christ... Sommige mensen zijn echt lomp en liever lui dan moe.

Proberen zou veilig mogelijk die tape er af te krijgen, maar voor de rest vrees ik dat je er weinig zult aan kunnen doen.
Waar heb je hem gekocht? 2dehands, kapaza, ebay? Eigenlijk heb je betaald voor een item en heb je het niet ontvangen zoals het omschreven was en kan je eigenlijk wel je geld terug vragen. Of het zal pakken, daar vrees ik echter voor.

junglist_clint

Legacy Member
Ik heb gevraagd. Verpak de doos netjes zodat er niets aangeraakt en ook de binnenkant. De kabels enal hangen nog aan de N64 los in de doos gegooid en toegeplakt. Dat is toch een heel verschil.

kapazaa. heb de gebruiker opgeslagen. Heb voor refund gevraagd. Zal zien wat ze zeggen.

Wandering

Legacy Member
Damn, soms vraag je je toch echt af wat mensen bezielt... Het lijkt me niet meer dan logisch om iets nog eens te verpakken. Zowel voor bescherming als voor diefstal.

Aangezien je al een tijdje hebt moeten wachten op het pakket, kun je er vrees ik van uit gaan dat een refund / vergoeding er niet in gaat zitten. Ik zou het zeker wel proberen.

killyourzone

Legacy Member
Damn... Die kerel was duidelijk zelf geen verzamelaar... Kan je de plakband verwijderen zonder al te veel sporen achter te laten? Vind je het nog in een voldoende staat om het te houden? Zo niet, tja, veel meer dan uw geld terug vragen zal je niet kunnen doen zeker... Heb je er veel voor betaald?

junglist_clint

Legacy Member
Ik ben nu bezig met plakband ervan af te halen. Gaat verbazend goed eigenlijk. Hier en daar lak af. Kijken hoe het verder verloopt. Maar die scheuren. Ik heb er 45 voor betaald. Wat niet veel is voor wat het is:). Maar nu wel teveel voor wat ik heb.

Ringo

Legacy Member
junglist_clint zei:
Ik heb gevraagd. Verpak de doos netjes zodat er niets aangeraakt en ook de binnenkant. De kabels enal hangen nog aan de N64 los in de doos gegooid en toegeplakt. Dat is toch een heel verschil.

kapazaa. heb de gebruiker opgeslagen. Heb voor refund gevraagd. Zal zien wat ze zeggen.

Met Kiala verzonden zie ik...hatelijk hoe ze hun pakjes behandelen de laatste tijden. Heb hier ook al belachelijk gevallen meegemaakt o.a. Lego-dozen die met een laagje krantenpapier worden opgestuurd...dat noemen ze dan ingepakt. Maar mocht Kiala wat meer respect hebben voor hun goederen dan zou het allemaal nog meevallen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan