Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Mja, sowieso moeten ze stapelen hé. Als jouw pakje net onderaan ligt, dan heb je het vlaggen met zo'n verpakking. De verantwoordelijkheid ligt zeker bij de verzender.

junglist_clint

Legacy Member
Ik denk niet dat we dit op kiala hoeven te steken. Als je het in een deftige doos steekt en de binnekant goed verpakt (zoals de meeste mensen doen) dan heb je niks aan je goederen. Maar als je er stuk krant/kapt papier rond doet, en in mijn geval niks. Dan heb je zo iets aan de hand. Post heb ik ook al slechte dingen aangekregen laat staan dhl etc.

Ringo

Legacy Member
Maken jullie dat eigenlijk ook mee, dat de post pakjes achterlaat in de carport? Bij mij vinden ze dat blijkbaar tof de laatste tijden.

Jayvie

Legacy Member
Klacht indienen via internet. Postbode krijgt dit gegarandeerd te horen... Was bij mij indertijd ook het geval, nadien kwam alles netjes toe.

killyourzone

Legacy Member
Ringo zei:
Maken jullie dat eigenlijk ook mee, dat de post pakjes achterlaat in de carport? Bij mij vinden ze dat blijkbaar tof de laatste tijden.

Tussen de planten en de brievenbus en ook voor de voordeur... Soms checkt de postbode zelf of de deur open is, zo heb ik ook eens een pakketje binnen gevonden... Over het algemeen vind ik dat niet zo erg, ons postkantoor van Wortgem-Petegem is zo onbereikbaar als maar kan zijn (ik ga altijd alles in Waregem gaan afgeven) dus ik ben wel blij als ik een pakketje vind. Zal duren tot het eens in de regen staat natuurlijk...

Dennoman

Legacy Member
Mijn deal van het jaar (:love::love:) is onderweg vanuit de States via tussenpersoon (gekocht op Amazon). Nu bidden dat het in zulke goeie staat is als beschreven.

killyourzone

Legacy Member
sike2 zei:
is de postbode al van oude en heb je er wat van mee? :evil:

Nee, 't is geen familie als ge da bedoeld... Het is ook niet dat hij echt naar binnen 'binnen' gaat en het op een tafel gaat leggen hé, hij doet de deur open en legt het dan daar neer. Hij weet ook dat er normaal gezien altijd iemand thuis is maar de bel niet altijd gehoord wordt.

junglist_clint

Legacy Member
dus mijn nintendo 64 probleem. Ik eiste mijn geld terug omdat er plakband etc op de doos staat. Dit is het antwoord wat ik er op terug krijg?

aan de doos hangt helemaal geen plakband, niet onnozel doen
de doos is zoals op de foto...
alles is in goede staat
doe niet onnozel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan