Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ringo

Legacy Member
Ergernis : Waalse kopers op Ebay die neutrale feedback achterlaten en me niet eerst contacteren met hun "taal-problemen" met retro-games.

Glimlach: Link-pluche is afgehaald :)

Private Joker

Legacy Member
Die walen toch...



/probeert zich in te houden om hier geen communautaire discussie te starten...


OT: Vanavond me eens bezig houden met m'n laatste aanwinsten bij de huidige games toe te voegen en alles alfabetisch te zetten! (glimlach dus :) )

Ringo

Legacy Member
Tja...Ik heb op zich ook niks tegen Walen hoor...maar de voorbije maanden heb ik 3 neutrale en 2 negatieve gekregen zonder dat ze me eerst contacteren. Dat zijn feedbacks die ik kan voorkomen...

Private Joker

Legacy Member
Tenzij je 1000+ feedback hebt op evenveel tijd, is dat wel heel veel...

Pyrox

Legacy Member
net mijn lot ps2 games toegekomen, goede staat maw allemaal ex-rentals en in de doos staan overal afdrukken van een kindergebit lol nooit gezien :p

Private Joker

Legacy Member
Damn Pyrox... waren het er veel?


OT: Om verder te gaan op de walen (maar de Vlamingen doen het ook meer en meer). Twee lotjes gewonnen op eBay voor een totaal van 66,05 Euro. Voor het ene lotje stond er bij 10 Euro via BPost en het andere 7 Euro. Ik vraag de bestellingsgegevens want 17 Euro samen is uiteraard overdreven en vroeg of het met Kiala verzonden kon worden.
Krijg ik vandaag bericht terug dat het ok was in ik mocht 80 Euro storten op z'n rekening en dan verzond hij het met Kiala. 4 Euro voor verzending en 10 Euro voor verpakking???

Zien of het een rekenfout was of gewoon hebberigheid...

junglist_clint

Legacy Member
doos en isomo :) Maar echt in perfecte staat. Dus is weer even meegenomen ;)

Private Joker

Legacy Member
Staking bij BPost. Hoe is het mogelijk dat al de rekeningen binnen geraken, maar de pakketjes komen maar niet toe... :doh:

Dennoman

Legacy Member
Private Joker zei:
Staking bij BPost. Hoe is het mogelijk dat al de rekeningen binnen geraken, maar de pakketjes komen maar niet toe... :doh:
Weeral maar ne keer 4 volle dagen niks bedeeld. En dan te zeggen dat dat vaker zal gaan gebeuren naarmate de Post meer zal privatiseren.

Jayvie

Legacy Member
Dennoman zei:
Weeral maar ne keer 4 volle dagen niks bedeeld. En dan te zeggen dat dat vaker zal gaan gebeuren naarmate de Post meer zal privatiseren.
4 dagen? Ik heb nochtans gisteren en vandaag even hard moeten uitdelen als anders... Vrijdag is iets anders, enkel kranten toen. Zaterdag idem, maar dan is er nooit briefwisseling natuurlijk :)

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik heb vandaag een pakske in de bus gedaan in Leuven voor Serpico6, zou dat dan problemen ondervinden? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan