Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
nja zo een topic niet een slecht plan :). Want al dat "overleggen" het brengt een volledig intersant topic soms naar beneden. :)

Firedwarf

Legacy Member
na het lezen van deze list,wanneer is de volgende retromeet? *evil grin* Kan enkel over ducino praten, heb altijd goeie deals gedaan met hem wacht nog op een xbox pakketje als em tijd heeft ,ma deert me niet :-) En als ik iedere keer zou moeten gevloekt hebben dat er hier ene een pakketje gekocht heeft van NES of XBOX games da ik graag wou... denk nie da der dan nog heiligen in den hemel zouden zitten dus ipv zo bek te vechten stel ik het volgende voor:
Volgende retro meeting, ducino kiest 3 games, den ander kiest drie games en DUEL ! :p En degene die wint mag het volgende pakketje aan mij schenken... mooi toch? :p

Firedwarf

Legacy Member
wie nie waagt blijft maagd zeggen ze thuis dusja :p Kon ma proberen eh Claudio, hoe ist verder met jou? Want op msn ziek u nie meer te vaak :p

Bamboebahr

Legacy Member
Zou er feitelijk animo zijn voor een retro meet?
Toen we deze vroeger deden was de opkomst maar...mager, maar dat kon aan onze zwakke publiciteit destijds liggen ook ^^

Claudio VO

Legacy Member
Firedwarf zei:
wie nie waagt blijft maagd zeggen ze thuis dusja :p Kon ma proberen eh Claudio, hoe ist verder met jou? Want op msn ziek u nie meer te vaak :p

MSN = old news :p tegenwoordig meestal FB ;)

Bamboebahr zei:
Zou er feitelijk animo zijn voor een retro meet?
Toen we deze vroeger deden was de opkomst maar...mager, maar dat kon aan onze zwakke publiciteit destijds liggen ook ^^


ikke doe mee :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

Bamboebahr

Legacy Member
Haha,van jou wist ik dat al claudio,heb je me een eind geleden nog verteld :p
Maar we zouden toch meer dan de volle 1 man moeten hebben XD

Firedwarf

Legacy Member
nja heb destijds 2 man meegebracht vanuit limburg om in gent een middagje te komen gamen, vond het echt wel vet toen :-) Leuke deals ook gedaan en zo toen indertijd :)
Nu zou ik het niet meer weten eigenlijk... Heb zelf weinig tijd om te passeren met mijn verbouwingen :-) ma da wil hier toch niemand weten lol :p Ma mocht ik de nodige tijd vinden heb best wel interesse erin ja :-)
Leuk altijd om de persoon achter de gamer te leren kennen en zo

Firedwarf

Legacy Member
claudioke moogt me altijd toevoegen op FB als ge wilt
en als ge nie wilt ook :p

Ingis

Legacy Member
Yuri zei:
Dat laatste doet me echt een glimlach zetten op mijn gezicht.

Tis den eerste van deze dag.

Ergernis: terug naar mijn ouders binnenkort. Tis gedaan met het lief sinds vandaag en aangezien het huis dat we huren van haar ouders, heb ik geen andere keus om te verkassen.

Kijk er helemaal naar uit... :cry:

that sucks .... is terug serieus aanpassen waarschijnlijk. (allé zeer zeker) Sterkte

Private Joker

Legacy Member
Ik zou het wel zien zitten, maar ik zou geen toegevoegde waarde zijn aan het hele retro gebeuren. Niet als tegenstander want ik ben echt een slechte gamer en verliezer en niet als interessante-weetjes-man want ik heb te veel gemist in de tijd van toen.

Waar ik wel voor kan zorgen is een volledig vrijstaand appartement hier in Brussel :)
Duplexje dat al 1 jaar vrij staat en ik heb de sleutel maar ssssshhhhttt!!
We zouden er een paar tv's kunnen zetten (ik heb slechts 1 17inch CRT'tje) en ik kan een paar consoles voorzien. De games en andere consoles worden dan mee gebracht net zoals de games om te ruilen/verkopen.

Bijkomend minpunt: parkeerplaats, maar daar passen we dan op één of andere manier wel een mouw aan.

Ik heb nu 4 dagen/week stage en de vrijdag moet ik soms op school zijn, maar meeste weekends zijn vrij.

Stellen we eventueel een poll op voor welk weekend best zou passen?
Edit: Check aangemaakt topic!

Bamboebahr

Legacy Member
Ik had het feitelijk over een retromeet dat we met pushstart konden regelen zoals we vroeger al deden, maar doe gerust ^^
Wij hebben nu een stuk of 12 tv's/schermen en meerdere van zowat elke console beschikbaar, dus dat is ook al aangegroeid bij vroeger ^^

junglist_clint

Legacy Member
heb jij elke console op een apparte tv aangesloten thuis? Of hoe moet ik dit begrijpen :D

Bamboebahr

Legacy Member
hela,hela,claudio,linken naar de homepage hé, na al het werk dat KR en ik in de nieuwe site gestoken hebben ;) (en ja,hij wordt later nog verbeterd:p)

PushStart

@junglist: sloeg die comment op mij of op PJ? :p

Private Joker

Legacy Member
Te moe om te proberen wegwijs te raken in nog maar een ander forum ;)

Maar als je iets organiseert, laat hier dan maar iets weten. Voor mijn part mag er hier in Brussel wel eens iets gebeuren als er interesse voor is. Ik kan me ook verplaatsen met de wagen als Brussel voor de meeste te ver zou zijn.

junglist_clint

Legacy Member
ben ook nieuw bij pushstart precies :D

Dat sloeg op jouw. Maar nu heb ik door dat je op die meeting 12 tv's had? :p

Bamboebahr

Legacy Member
@PJ: dat zal ik zeker doen (zolang de mods het toelaten^^), aankondigingen van onze evenementen komen zowiezo op de homepage ;)

@junglist: Ja idd, met de vereniging PushStart hebben we samen een stuk of 12 tv's samen die we gebruiken voor de evenementen ^^ (thuis gebruik ik er maar één voor mezelf :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan