Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Yuri zei:
Dat laatste doet me echt een glimlach zetten op mijn gezicht.

Tis den eerste van deze dag.

Ergernis: terug naar mijn ouders binnenkort. Tis gedaan met het lief sinds vandaag en aangezien het huis dat we huren van haar ouders, heb ik geen andere keus om te verkassen.

Kijk er helemaal naar uit... :cry:

Veel sterkte kerel!

Yurf

Legacy Member
Private Joker zei:
Ik zou het wel zien zitten, maar ik zou geen toegevoegde waarde zijn aan het hele retro gebeuren. Niet als tegenstander want ik ben echt een slechte gamer en verliezer en niet als interessante-weetjes-man want ik heb te veel gemist in de tijd van toen.

Daarvoor hebben ze co-op beat 'm ups uitgevonden. Claudio en ik kunnen ervan meespreken. ;)

Claudio VO

Legacy Member
Yurf zei:
Daarvoor hebben ze co-op beat 'm ups uitgevonden. Claudio en ik kunnen ervan meespreken. ;)

Streets of rage 2 Wtf ! :D
da's al 2,5 jaar geleven ...

o7pli1.jpg
ervaring moet ge zeker niet hebben ;) is ook meer voor het sfeertje en de gezelligheid.

^^ btw : al dienen shizzle was dus van mij ( met uitzondering van de tv's ) . en heb Keeny daar nog een boxed MS1 verkocht voor 25 euro :wtf:

Yurf was daar ook klant van mij ;)

sike2

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Ik baseer mijn uitspraak puur op mijn ondirecte ervaringen met U op 2dehands.

Al meerdere malen had ik een akkoord met verkopers op 2dehands, alles was afgesproken. Wat blijkt een dag nadien ? Dat gij , inderdaad dan via mail zelf een hoger bod aandringt terwijl de verkoper eerst u duidelijk maakt dat het pakket al verkocht is en dan gaat het pakket vervolgens toch naar u. Als klein voorbeeld zal ik dat pakket xbox games (oa Doom3) van een 7tal dagen geleden geven.

Een andere klein onnozel voorbeeld, hier raapt ge een Ico exemplaar op, poging om nog een andere Ico binnen te halen. Op 2dehands just hetzelfde tot 3 maals toe. Of "verzamelt" gij van elke minder common game meerdere stuks? Ontdoe u van uw hypocriete houding.

Vraag dan mss maar eens aan die persoon de NAAM van de persoon dat hij die xbox games aan verkocht heeft... kzal u moeten teleurstellen, want ik heb noch geboden noch iets gekocht qua xbox games de laatste tijd...

Qua Ico heb je gelijk, want zeldzame games die goedkoop aangeboden worden verzamel ik graag dubbel. Om door te verkopen? Niet direct nee... Probeer altijd 1 exemplaar compleet mint te krijgen. De rest blijft dan liggen of gaat dan in een ruil. Denk dat je als SMS verzamelaar, als je 2 maal de kans krijgt om Smurfs 2 te kopen aan een nette prijs, die 2e ook niet zou laten liggen hé.

En nogmaal als ik bied op iets op 2dehands.be heb ik het nog niet hé! blijkbaar zal ik eens moeten bieden bij uw zoekertjes want blijkbaar ga jij ervan uit dat als ik bied het van mij is... bekrompen manneke...

Infractions kunnen me gestolen worden. Maar als je mij wil komen zwartmaken ga je nog een portie intelligentie mogen opdoen.

Begin steeds beter en beter te begrijpen waarom er zoveel verzamelaars zijn die niks meer te maken willen hebben met 9lives...

vidiot

Legacy Member

Private Joker

Legacy Member
Hmm, dan had ik eerlijk gezegd toch wat meer medewerking verwacht en dat hij zijn prijzen wel kent.

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Dat ziet er ginder redelijk triestig uit Claudio :D

Better luck next time ;)

...

triestig was nu ook het woord niet . waren met een stuk op 10 zeker .

hier ga je een betere indruk hebben :

https://www.beyondgaming.be/forums

was ook geen nationale meeting hé ;) enkel 9lives retro & pushstart wisten hiervan. ( op enkel posters in Gent na ).

en voor het volk was het nu ook niet echt te doen hé ;) alles valt of staat bij voldoende intresse & mogelijkheid om te komen . dat is niet altijd evident.

Private Joker

Legacy Member
Dat ziet er inderdaad al beter uit :)

Had die foto's al eens gezien, maar wist niet dat die uit dat album kwam.

Bamboebahr

Legacy Member
Holy shit,dat was nog voor ik bezig was in PushStart (heette toen blijkbaar zelfs pressstart O_o)

junglist_clint

Legacy Member
hehe 2008. Is dat de laaste keer dat jullie retro meeting hebben gedaan?

Yurf

Legacy Member
Bij de 2e retromeeting in Gent waren we toch met een man of 15-20 als ik niet mis ben? Is wel al van 2008 of 2009 geleden, denk ik.

Bamboebahr

Legacy Member
@junglist: dat was denk ik de eerste, er zijn er alleszinds nog 2 na gekomen.

@Yurf: Was dat niet die met dat Smash Bros event erbij? Dan waren we wel met veel man maar vooral veel smash brossers ^^

Yurf

Legacy Member
Ik denk niet dat er toen een Smash Bros event was, maar ik kan mis zijn. :) Het was in de Gizmoxia en ik denk dat de meerderheid toch retro games aan het spelen was. :)

Claudio VO

Legacy Member
sept 2008 : GAMESWAP
feb 2009 : Gizmoxia

rest was te ver wag voor mij , of op een verkeerd moment.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan