kristofb
Legacy Member
Yuri zei:Dat laatste doet me echt een glimlach zetten op mijn gezicht.
Tis den eerste van deze dag.
Ergernis: terug naar mijn ouders binnenkort. Tis gedaan met het lief sinds vandaag en aangezien het huis dat we huren van haar ouders, heb ik geen andere keus om te verkassen.
Kijk er helemaal naar uit...![]()
Veel sterkte kerel!




)