Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Meesterlijk!Dennoman zei:Iets opzoeken op Wikipedia kan ik zelf ook en dan hoef ik niet aan te horen hoe die info wordt voorgedragen door stuntelige amateurs die denken dat de zon uit hun gat schijnt omdat ze op televisie komen.

In november normaal gezien in Herenthoutbuzzywuzzy zei:Meesterlijk!![]()
Denno, als je ooit eens een show geeft in de geburen, let me know! Ik denk dat ik gewoon plat zou gaan van je woordspelingen alleen al!![]()

.Private Joker zei:Laten we hopen...
Ik vind het wel grof. Geen communicatie meer tov de koper na mijn mailtjes en dan start ik een dispute voor refund en krijg ik onmiddellijk dat op m'n kop...
Ergens kan ik het wel begrijpen dat hij zoiets denkt, maar als je geen bewijs kan neerleggen, moet hij het maar zien op te lossen.
Ik ga zoiets niet gaan verzinnen hoor.
Edit: Ik zie net wat de verkoper heeft gedaan... En echt ongehoord!! Nog niet zeker of het zo zal verlopen, maar ze heeft na het opwaarderen tot een claim een item gekocht van mij en ik heb niet verzekerd verzonden... Nu zal het waarschijnlijk net hetzelfde verlopen... Dommerik die ik ben dat ik het niet heb gezien dat het diezelfde verkoper was.
Daar ga ik dus weinig aan kunnen doen en een negatieve feedback zie ik al m'n richting uitkomen. Bovendien ben ik het spel dat die gekocht heeft ook kwijt net als m'n PayPal funds van 12 Euro...
IKEA is your friend!Wandering zei:Hier is het al enkele weken stil wat betreft de aankopen. Helaas zal dat nog wel even zo blijven.
Deze week is het hele samenwoonproces (gepland in juli, als ik afgestudeerd ben) in een razendsnel tempo versneld. Het is zelfs geen proces meer maar een feit. Donderdag tekenen voor de huur van een appartement vanaf 1 maart. Ik ga er wel nog niet officieel wonen en zal nog geen huur betalen want zit toch nog op kot. Wel moeten we op een week tijd een volledige inboedel gaan bekostigen aangezien mijn vriendin er al in gaat trekken. Noot: wij hebben nog zo goed als niets. Een salon en een croque monsieur pan en wat glazen kommen, that's it.
Bovendien zitten ze thuis op mijn zolderkamer te azen als gieren. Subtiele hints blijven dan ook niet uit. Mijn spelletjes zijn er niet langer gewenst... Ik ga me toch niet haasten met ze in te pakken.
Ben eens benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Het verhuizen van mijn collectie gaat nog het meeste werk zijn waarschijnlijk.

Wandering zei:Hier is het al enkele weken stil wat betreft de aankopen. Helaas zal dat nog wel even zo blijven.
Deze week is het hele samenwoonproces (gepland in juli, als ik afgestudeerd ben) in een razendsnel tempo versneld. Het is zelfs geen proces meer maar een feit. Donderdag tekenen voor de huur van een appartement vanaf 1 maart. Ik ga er wel nog niet officieel wonen en zal nog geen huur betalen want zit toch nog op kot. Wel moeten we op een week tijd een volledige inboedel gaan bekostigen aangezien mijn vriendin er al in gaat trekken. Noot: wij hebben nog zo goed als niets. Een salon en een croque monsieur pan en wat glazen kommen, that's it.
Bovendien zitten ze thuis op mijn zolderkamer te azen als gieren. Subtiele hints blijven dan ook niet uit. Mijn spelletjes zijn er niet langer gewenst... Ik ga me toch niet haasten met ze in te pakken.
Ben eens benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Het verhuizen van mijn collectie gaat nog het meeste werk zijn waarschijnlijk.

Dennoman zei:Waar gaat ge wonen dan? Leuven?
. Ver in Limburg dus, Bocholt zelf.Wandering zei:Deze week is het hele samenwoonproces (gepland in juli, als ik afgestudeerd ben) in een razendsnel tempo versneld. Het is zelfs geen proces meer maar een feit. Donderdag tekenen voor de huur van een appartement vanaf 1 maart.


