Claudio VO
Legacy Member
kristofb zei:Misschien moet je gewoon volledig stoppen en je volledige collectie doneren aan de lieve retroforummertjes hier?![]()
leuk idee :applause:
maar we gaan er dan wel zelf om hé
ik betrouw da nie via de post of kiala 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kristofb zei:Misschien moet je gewoon volledig stoppen en je volledige collectie doneren aan de lieve retroforummertjes hier?![]()
ik betrouw da nie via de post of kiala 



): Het staat vast! Eind dit jaar verhuizen naar Zweden!!! Huisje gevonden aan de rand van Stockholm en een traineeship ligt ook quasi vast.
Ringo zei:@vidiot: Dracula en Marvel Super Heroes zijn wel serieuze crap-games om te spelen! Equinox valt dan wel nog goed mee
Moet die Marvel Super Heroes echt nog verdubbelen in bod?
Heb jij Marvel Super Heroes dan in je bezit?Private Joker zei:Thanks Ingis!
Alles is beter dan Brussel
vidiot zei:Euh ik begrijp niet wat dit hier plots tussen staat te doen...en nee, die moet niet verdubbelen, maar mag wel nog wat stijgen gezien de staat...Heb jij Marvel Super Heroes dan in je bezit?
Ringo zei:Had geen zin om het in je verkoopthread te posten...kwestie van geen infraction te krijgen. Ik heb die ooit in mijn bezit gehad, maar dat was toch echt wel bagger...net zoals die Death and Return of Superman...nog zoeits waar je destijds al je geld voor opspaarde en dan bleek het echt niet goed te zijn.
.
Ik zou zelfs zover gaan om te zeggen dat de meeste zeldzame games crap zijn. Ze hebben dan ook doorgaans voor een goeie reden niet veel verkochtvidiot zei:Hehe, ja da's ieder zijn goesting hé.
Mega Man Wily Wars is ook een kutspel en kost veel geld, en zo zijn er nog wel spellen te noemen. Streets Of Rage 3 is ook de duurste, maar naar mijn mening de slechtste, Alien Soldier vind ik ook crap etc. Maar voor fans kan het de max zijn.
Soms gaat zeldzaamheid boven inhoud, maar die inhoud is persoonlijke smaak...


Ringo zei:Anderzijds onlangs nog iemand gelukkig kunnen maken met een stukje jeugdsentiment die hij in perfecte staat zocht, ben dan altijd blij dat ik die persoon heb kunnen helpen![]()



Private Joker zei:Er bestaan er nog zulke, maar ze worden zeldzamer...
