Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
kristofb zei:
Misschien moet je gewoon volledig stoppen en je volledige collectie doneren aan de lieve retroforummertjes hier? :unsure:

leuk idee :applause:
maar we gaan er dan wel zelf om hé ;) ik betrouw da nie via de post of kiala :p

Private Joker

Legacy Member
't is nog een gedacht ;)

Anders moet ik dat allemaal mee verhuizen enzo... :tongue:

OT: Net terug van de andere kant van 't stad (te voet) om een pakket voor Kiala af te leveren. Kom ik thuis en krijg ik een mail dat er een pakket klaar ligt voor mij in dat zelfde punt :p
't zal voor morgen zijn...

OT (maar ook :offtopic:): Het staat vast! Eind dit jaar verhuizen naar Zweden!!! Huisje gevonden aan de rand van Stockholm en een traineeship ligt ook quasi vast.

OT: Pier Solar reprint is verzonden.

vidiot

Legacy Member
Aiaiai, een vrouw volgen...en dan nog naar het (nog koudere) buitenland...bezint eer ge begint...
Ik zou mezelf eerder iets zoeken in Azië of M/Z-Amerika, of een mooi zwartje... :)

Ringo

Legacy Member
Mijn echtgenote is half-Duits, en gelukkig hier geboren en getogen want Bayreuth is toch ook niet de warmste streek van Duitsland.

@vidiot: Dracula en Marvel Super Heroes zijn wel serieuze crap-games om te spelen! Equinox valt dan wel nog goed mee :)
Moet die Marvel Super Heroes echt nog verdubbelen in bod?

Desalniettemin die conditie is uitzonderlijk...

Private Joker

Legacy Member
Thanks Ingis!

Alles is beter dan Brussel en een paar keer op reis gegaan nu naar Zweden en heb er mijn hart verloren! Prachtig land en super cultuur. Chill, vriendelijk,...

vidiot

Legacy Member
Ringo zei:
@vidiot: Dracula en Marvel Super Heroes zijn wel serieuze crap-games om te spelen! Equinox valt dan wel nog goed mee :)
Moet die Marvel Super Heroes echt nog verdubbelen in bod?

Euh ik begrijp niet wat dit hier plots tussen staat te doen...en nee, die moet niet verdubbelen, maar mag wel nog wat stijgen gezien de staat...:) Heb jij Marvel Super Heroes dan in je bezit?

Ringo

Legacy Member
vidiot zei:
Euh ik begrijp niet wat dit hier plots tussen staat te doen...en nee, die moet niet verdubbelen, maar mag wel nog wat stijgen gezien de staat...:) Heb jij Marvel Super Heroes dan in je bezit?

Had geen zin om het in je verkoopthread te posten...kwestie van geen infraction te krijgen. Ik heb die ooit in mijn bezit gehad, maar dat was toch echt wel bagger...net zoals die Death and Return of Superman...nog zoeits waar je destijds al je geld voor opspaarde en dan bleek het echt niet goed te zijn.

vidiot

Legacy Member
Ringo zei:
Had geen zin om het in je verkoopthread te posten...kwestie van geen infraction te krijgen. Ik heb die ooit in mijn bezit gehad, maar dat was toch echt wel bagger...net zoals die Death and Return of Superman...nog zoeits waar je destijds al je geld voor opspaarde en dan bleek het echt niet goed te zijn.

Hehe, ja da's ieder zijn goesting hé :).
Mega Man Wily Wars is ook een kutspel en kost veel geld, en zo zijn er nog wel spellen te noemen. Streets Of Rage 3 is ook de duurste, maar naar mijn mening de slechtste, Alien Soldier vind ik ook crap etc. Maar voor fans kan het de max zijn.
Soms gaat zeldzaamheid boven inhoud, maar die inhoud is persoonlijke smaak...

Ringo

Legacy Member
De laatste tijden moet ik nogal lachen met biedingen:

- iemand vraagt me mijn beste prijs voor een mooi stukje retro terwijl er een richtprijs staat. Dus vraag ik me een voorstel te doen. Dan krijg ik vooral een voorstel dat zo'n 5 à 10% is van de richtprijs...

- iemand doet me een voorstel van 4/5 van de richtprijs. Ik ga akkoord ermee en vertel de verzendingskosten (Kiala 4 euro, Bpost 6 Euro) of ophalen. Reactie terug: "Wij weten niet waar Waregem ligt, wij wonen in Terneuzen (Nederland), kunnen we de verzendingskosten delen?"

Anderzijds onlangs nog iemand gelukkig kunnen maken met een stukje jeugdsentiment die hij in perfecte staat zocht, ben dan altijd blij dat ik die persoon heb kunnen helpen :)

Dennoman

Legacy Member
vidiot zei:
Hehe, ja da's ieder zijn goesting hé :).
Mega Man Wily Wars is ook een kutspel en kost veel geld, en zo zijn er nog wel spellen te noemen. Streets Of Rage 3 is ook de duurste, maar naar mijn mening de slechtste, Alien Soldier vind ik ook crap etc. Maar voor fans kan het de max zijn.
Soms gaat zeldzaamheid boven inhoud, maar die inhoud is persoonlijke smaak...
Ik zou zelfs zover gaan om te zeggen dat de meeste zeldzame games crap zijn. Ze hebben dan ook doorgaans voor een goeie reden niet veel verkocht :p

Action 52, Cheetahmen II, ClayFighter: Sculptor's Cut, ... allemaal rare for a very good reason :p

Ringo

Legacy Member
Is die Clayfighter echt zo slecht? De 1e Clayfighter op SNES kreeg toch nog redelijke kritieken destijds?

Dennoman

Legacy Member
't Is niet van 't slechtste dat ik ooit gespeeld heb, maar 't is echt wel slecht ja :p

Private Joker

Legacy Member
Ringo zei:
Anderzijds onlangs nog iemand gelukkig kunnen maken met een stukje jeugdsentiment die hij in perfecte staat zocht, ben dan altijd blij dat ik die persoon heb kunnen helpen :)

Hier ook en die mensen zijn dan zo super om mee zaken te doen hé?!
Altijd vriendelijk, betalen snel en ge krijgt goede feedback.
Vorige week iemand die gewillig 5.5incl betaalde voor een Sonic op MS en nog niet eens compleet, maar wel in goede staat. Deze week Sonic chaos binnen gekregen en daar ook makkelijk 8.5incl voor gekregen.

Er bestaan er nog zulke, maar ze worden zeldzamer...

reactor

Legacy Member
Glimlachje
Heb gisteren van een collega een goedwerkende NES met alle kabels gekregen.

Hij had hem gevonden in een doosje aan een glascontainer,die was daar sluikgestort!! :p

Ergernis
Ik kan maar geen afscheid nemen van mijn dubbele consoles (een of ander syndroom zeker).
Heb nu kweet nie hoeveel dubbel of driedubbel !:s
Ik zal van mijn hart eens nen steen moeten maken........,maar nu nog niet :$

Ringo

Legacy Member
Private Joker zei:
Er bestaan er nog zulke, maar ze worden zeldzamer...

Bij mij kwam hij persoonlijk kijken naar het item. Het beviel hem niet 100% omdat hij toch nog een betere staat zocht dan een 7/10...

Ik had er wel nog een ander exemplaar van liggen in een staat van 9/10 die hij gewillig voor een meerprijs - zonder verdere discussie - heeft gekocht.

Hij enorm blij en ik ook :)

Private Joker

Legacy Member
Het zal wel een iets hogere prijsklasse zijn geweest dan of hij woonde erg dichtbij ;)

Ringo

Legacy Member
Hij woont redelijk dichtbij, het item was een iets hoger prijsklasse en redelijk uncommon :)
Ga al blij zijn dat er terug rommelmarktjes zijn...mijn ruilitems beginnen zo stilletjes aan uit te dunnen...

Private Joker

Legacy Member
Inderdaad! Ik ga er toch proberen iedere week ééntje mee te pikken.
Moet alleen wat beter kiezen welke locaties want vorig jaar heb ik toch dikwijls op mijn kin mogen kloppen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan