Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Serpico6

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Vandaag tijdens het opruimen gevonden:

Aankoopbewijs van Gran Turismo voor PSX: 03-06-1996; 2459BEF
Aankoopbewijs van Shadow Warrior voor PC: 19-06-1998; 1585BEF
Garantie- & aankoopbewijs van game mania van mijn PS2: 13-08-2003; €199.95

:applause:
Ik heb mijn Playstation 2 20.000 Belgische Franken betaald. 24-11-2000 :)

killyourzone

Legacy Member
Nog de trophy van VectorMan en Dr. Robotnik’s Mean Bean Machine en ik heb de platinum van Sega Mega Drive Collection. :)
Vectorman zou geen probleem mogen zijn, Dr. Robotnik’s Mean Bean Machine daarentegen... Zit al bij Robotnic en heb zijn scherm al eens half vol gekregen terwijl het mijne nog bijna leeg was maar toch nog verloren, daar gaat ofwel veel tijd in kruipen ofwel veel chance hebben. Tips zijn altijd welkom! ;)

Dennoman

Legacy Member
Savestate abuse! :p

Ik heb ne savestate staan waar letterlijk het laatste blokje aan 't vallen is voor mijn win :p

killyourzone

Legacy Member
Hahaha... Dan heb jij snellere reflexen dan ik, dat ging in het begin nog wel (en bij de andere games natuurlijk :p) maar nu is het zo snel dat ik het eerder verkloot door te saven dan dat het er beter op wordt...

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
Dustar, je leeft nog!
Verbouwingen begonnen?

Nee, ben nog met offertes bezig. Gaat ook zoveel niet zijn hoor; enkel zonnepanelen en isolatie. Wat dan volgt...daar moet ik nog eens over nadenken :-)
Maar wel wat aan het afkicken inzake het verzamelen; ik kijk niet elke dag meer naar 2dehands, eBay, etc...

Private Joker

Legacy Member
Vergeet niet af en toe hier binnen te springen hé ;)

Hier zal het ook wat gaan minderen nu (zei ik tijdje geleden al...).

Laatste pakketjes komen aan volgende weken (spreiding voor douane) en dan is het schluss tot eind dit jaar/volgend jaar.

Rommelmarktjes eventueel nog wel.

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
Vergeet niet af en toe hier binnen te springen hé ;)

Hier zal het ook wat gaan minderen nu (zei ik tijdje geleden al...).

Laatste pakketjes komen aan volgende weken (spreiding voor douane) en dan is het schluss tot eind dit jaar/volgend jaar.

Rommelmarktjes eventueel nog wel.

Rommelmarktjes doe ik ook wel nog, maar dat is niet zozeer om Sega spullen, heb dat gewoon altijd al graag gedaan.
En af en toe pak ik nog wel eens wat goedkoop spul mee. Vandaag is zo bijvoorbeeld Super Monaco GP nog aangekomen; 5 euro, verzending incl.
Jij gaat al een aanhangwagentje kunnen gebruiken om je Sega collectie naar het verre Zweden te gaan verhuizen :-) .

Private Joker

Legacy Member
Ik vrees het ook :)

We doen sowieso twee trips met de auto en m'n koffer is redelijk groot, maar een derde trip is nog niet uitgesloten...

Claudio VO

Legacy Member
onderschat dat verhuizen maar niet PJ ;)
ne mens heeft meer dan dat hem denkt ( spreekt uit ondervinding ).

kristofb

Legacy Member
We kunnen er misschien een gezamelijke roadtrip van maken? :D
Ipv een gewone retro meet...

Claudio VO

Legacy Member
ik zie ons al zitten in de auto .

één die rijdt ; en denkt dat hem in "OUTRUN" zit !
de rest hersenloos op de Gameboy aan't vloeken .

Thorstein

Legacy Member
vergeet niet Voor de echte Outrun Vibe moet er ook nog een mooie blondine aan boord!

Private Joker

Legacy Member
Ik weet het maar al te goed hoeveel gerief ne mens kan hebben :s

@Thorstein: mijn zweedse is een brunette :doh:

Claudio VO

Legacy Member
ik kan er niet meer mee lachen dat steeds dezelfde persoon me wijst op m'n schrijffouten.
ik ben het beu !

als die persoon zich blijft moeien met m'n schrijffouten. ( en sorry dat ik niet zo perfect ben als u ). zal een gepaste sanctie aangewend worden.

waarvoor dank .

reactor

Legacy Member
Claudio VO zei:
ik kan ik niet meer mee lachen dat steeds dezelfde persoon me wijst op m'n schrijffouten.
ik ben het beu !

als die persoon zich blijft moeien met m'n schrijffouten. ( en sorry dat ik niet zo perfect ben als u ). zal een gepaste sanctie aangewend worden.

waarvoor dank .

Niemand die kan zeggen dat ge weinig geduld hebt gehad,dat is zeker .;)

Private Joker

Legacy Member
Douane (opnieuw):

Pakketje door douane opnieuw geopend en dit keer niet beschadigd. Wat doen ze wel? Alle bubblewrap eruit gehaald net als het krantenpapier en de games/box zomaar los terug dicht gedaan en door gestuurd...

Ok, er is dit keer niets beschadigd, maar waarom??? :doh:

Ik kan een gans youtube channel vol zetten met spoofs over douane/kiala/bpost/2dehands verkopers/ebay/paypal... (I know, 1 en 3 zijn dezelfde kl**th*mm*ls...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan