Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb mijn Playstation 2 20.000 Belgische Franken betaald. 24-11-2000Exasephiroth zei:Vandaag tijdens het opruimen gevonden:
Aankoopbewijs van Gran Turismo voor PSX: 03-06-1996; 2459BEF
Aankoopbewijs van Shadow Warrior voor PC: 19-06-1998; 1585BEF
Garantie- & aankoopbewijs van game mania van mijn PS2: 13-08-2003; €199.95
:applause:

Excusez moi: 24000Serpico6 zei:Ik heb mijn Playstation 2 20.000 Belgische Franken betaald. 24-11-2000![]()


Private Joker zei:Dustar, je leeft nog!
Verbouwingen begonnen?


Private Joker zei:Vergeet niet af en toe hier binnen te springen hé
Hier zal het ook wat gaan minderen nu (zei ik tijdje geleden al...).
Laatste pakketjes komen aan volgende weken (spreiding voor douane) en dan is het schluss tot eind dit jaar/volgend jaar.
Rommelmarktjes eventueel nog wel.
.Van zodra da we in Duitsland op de autostrade zitten:Claudio VO zei:ik zie ons al zitten in de auto .
één die rijdt ; en denkt dat hem in "OUTRUN" zit !
de rest hersenloos op de Gameboy aan't vloeken .
Claudio VO zei:ik kan ik niet meer mee lachen dat steeds dezelfde persoon me wijst op m'n schrijffouten.
ik ben het beu !
als die persoon zich blijft moeien met m'n schrijffouten. ( en sorry dat ik niet zo perfect ben als u ). zal een gepaste sanctie aangewend worden.
waarvoor dank .
