Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
eBay Feedback Profile for maghermanthomas

Check ook de negatieve feedback die ik hem/haar heb gegeven...

Kon je vroeger ook geen reply geven op een feedback zodat iedereen dat kon zien?
Hoe report je foutieve feedback? De koper heeft wel duidelijk zijn geld terug gekregen...

Edit: reply en report gevonden en ingevuld

kristofb

Legacy Member
Zullen we allemaal een game bij die persoon kopen zonder tracking code? :unsure:

Private Joker

Legacy Member
Zou wel niet meer dan terecht zijn, maar we gaan er geen heksenjacht van maken... ik wil gewoon mijn feedback weg krijgen...
De vorige was al enige maanden oud en ook met refund geweest en nu dus opnieuw 12 maand zonder 100%

Ringo

Legacy Member
Wegkrijgen van feedback is niet simpel en totaal afhankelijk van de goodwill van de helpdeskmedewerker. Als ik een hint mag geven: indien de gebruiker gedreigd heeft met negatieve feedback te geven, best vermelden (is chantage en daar reageren ze bij Ebay snel en positief op voor jou).

Private Joker

Legacy Member
Dat is niet gebeurd. De enige mails die ik nog kregen waren: "Where is my item?" en "Where is my money?"

XgazzoX

Legacy Member
Private Joker zei:
't is nog een gedacht ;)

Anders moet ik dat allemaal mee verhuizen enzo... :tongue:

OT: Net terug van de andere kant van 't stad (te voet) om een pakket voor Kiala af te leveren. Kom ik thuis en krijg ik een mail dat er een pakket klaar ligt voor mij in dat zelfde punt :p
't zal voor morgen zijn...

OT (maar ook :offtopic:): Het staat vast! Eind dit jaar verhuizen naar Zweden!!! Huisje gevonden aan de rand van Stockholm en een traineeship ligt ook quasi vast.

OT: Pier Solar reprint is verzonden.

Ik zit ook in Stockholm tot eind juni :-)
Heb alvast 1 retroshopje gevonden !

Private Joker

Legacy Member
XgazzoX zei:
Ik zit ook in Stockholm tot eind juni :-)
Heb alvast 1 retroshopje gevonden !

Prijzen een beetje de moeite?
Op tradera is het alleszins niet veel verschil buiten hier...

junglist_clint

Legacy Member
nja hier is al een tijdje bij mij die zijn 6 euro verzending (bpost) niet wil verranderen voor 1 nes game. Echt zenuwen krijgen

Dennoman

Legacy Member
't Is altijd iets. Nu ook weer iets op eBay in supergoeie staat maar gast vraagt veel te veel en is te koppig om naar een redelijke prijs te gaan.

junglist_clint

Legacy Member
ja ben nog steeds aan het ergeren van die kerel. Zeer onbeschoft en betweter. Alsof ik niet weet wat verzendingskosten zijn? sjezus

Exasephiroth

Legacy Member
Vandaag tijdens het opruimen gevonden:

Aankoopbewijs van Gran Turismo voor PSX: 03-06-1996; 2459BEF
Aankoopbewijs van Shadow Warrior voor PC: 19-06-1998; 1585BEF
Garantie- & aankoopbewijs van game mania van mijn PS2: 13-08-2003; €199.95

:applause:

Dustar

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Vandaag tijdens het opruimen gevonden:

Aankoopbewijs van Gran Turismo voor PSX: 03-06-1996; 2459BEF
Aankoopbewijs van Shadow Warrior voor PC: 19-06-1998; 1585BEF
Garantie- & aankoopbewijs van game mania van mijn PS2: 13-08-2003; €199.95

:applause:

Bij sommige van mijn PC games heb ik ook de aankoopbewijsjes nog. Gooide ze destijds vaak in de box waar ze dus altijd in zijn blijven liggen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan