Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.




Private Joker zei:Ok, wie heeft hier een CLASSIC versie van Robocop vs The Terminator gekocht op Kapaza??
Sega mastersysteem + games, Computers, Oost Vlaanderen | Kapaza
Ik bel die persoon met de vraag of hij nog alles liggen heeft. "Jaja, al lang te koop, maar nog niets verkocht."
Dus ik vraag opnieuw of de tien games er nog zijn en of hij wil verzenden.
"Verzenden doe ik liever niet en alle spelletjes zijn er nog."
Ik rij er naartoe (1u door, 1,5u terug) en blijkt dat er toevallig één spelleke "uitgeleend" is en niet is terug gevonden.
Guess which one...
Sorry BiZi, tenzij jij diegene zijt die het heeft gekocht?

Private Joker zei::doh:
Ik had dat zoekertje niet zien staan...
Hij vertelde mij nog dat hij er ging achter zoeken en vragen aan de persoon aan wie hij het had uitgeleend om het terug te geven. Zou me dan opbellen en dan kon de verkoop nog doorgaan...
Djesus.. Anyways, mijn fout dan zeker?
Proficiat met de aankoop! Had je die hier gepost? Hoeveel heb je ervoor gegeven als ik vragen mag?
)
Dennoman zei:Ge hebt aan 't Goor toch een gazettenwinkeltje waar ge alles kunt binnendoen wat ge wilt? En die hun uren zijn wel wa meer lenient![]()

killyourzone zei:Taxipost is the way to go voor mij, zowel als ik zelf verzend als anderen het naar mij sturen. Ik betaal liever iets meer maar dat ik weet dat het goed is en er geen gezeik van komt (niet ontvangen, beschadiging etc). Zo voorkom ik iig veel ergernissen als ik het hier zo soms zie... Zo heb ik al paar keer meer betaald voor het verzenden dan voor de game die verzonden moest worden maar het zag er tenminste uit zoals op de foto!
Goor as in moeras, pervvidiot zei:'t Goor, waar ligt dat? Klinkt wel goed...![]()
