Thorstein
Legacy Member
ergernis : twijfel of ik mijn Nintendo 64 ga houden.
Ja ik ben een SEGA Adept, maar ik begin Nintendo over de jaren meer en meer te appreciëren.
De NES en SNES de gamecube en de WII heben een wel verdiend plaatsje in mijn collectie.
Maar de n64 kan me niet zoveel bekoren als de rest .
En de grootste oorzaak is wel het beeld (wazig maakt me ziek zelfs op de oude beeldbuis tv).
heeft nog iemand de ondervinding dat de n64 slecht verouderd kwa GFX tegenover de rest?
Wat ik me dan ook afvraag is waarom nintendo geen true RGB scart heeft voorzien?
De snes heeft deze wel!
Ja ik ben een SEGA Adept, maar ik begin Nintendo over de jaren meer en meer te appreciëren.
De NES en SNES de gamecube en de WII heben een wel verdiend plaatsje in mijn collectie.
Maar de n64 kan me niet zoveel bekoren als de rest .
En de grootste oorzaak is wel het beeld (wazig maakt me ziek zelfs op de oude beeldbuis tv).
heeft nog iemand de ondervinding dat de n64 slecht verouderd kwa GFX tegenover de rest?
Wat ik me dan ook afvraag is waarom nintendo geen true RGB scart heeft voorzien?
De snes heeft deze wel!
. Ik zelf zal hem niet rap wegdoen, zo'n awesome library dat die heeft 
(tot nog toe nog bij geen enkel spel gelukt)

)


