nameless
Legacy Member
Dennoman zei:Ge hebt aan 't Goor toch een gazettenwinkeltje waar ge alles kunt binnendoen wat ge wilt? En die hun uren zijn wel wa meer lenient![]()
Ja daar doe ik ook alles binnen maar om af te halen bedoelde ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Ge hebt aan 't Goor toch een gazettenwinkeltje waar ge alles kunt binnendoen wat ge wilt? En die hun uren zijn wel wa meer lenient![]()
Ingis zei:gvd ... khang er aan bij de douane .... klote kansspel![]()

Whaaaaat!!!!?????zipper zei:Mijn grote ergernis van vandaag is de ban van sega saga. Een recent lid maar wel een echte retro verzamelaar en een prima aanwinst voor 9lives. Enkele beginnersfoutjes, wat buiten de lijntjes gekleurd en hupsa : BANNED.
In elk geval had sega saga zijn welkom op 9lives anders voorgesteld, denk ik.
(no offence guys
)) van vriendjespolitiek te beschuldigen samen met de mod die hem een infraction heeft gegeven...Lui oog en daardoor weinig/geen dieptezicht probably. Ik heb dat ook, en de variant die ze tijdens mijn kindertijd niet konden opereren of verhelpen met zo'n pleister. Daarom dat ik ergens hoop dat de 3D-gekte gewoon weer overwaait gelijk in het verleden al minstens 2-3 keerJimmyPatterson zei:Ik kreeg hoofdpijn na ongeveer een uurtje spelen =/. En de 3D effecten stellen echt wel teleur. Ook wel grappig; de vriendin die bij me was, kon die 3D effecten gewoon niet zienZelfs al stond de schakelaar op het hoogste.

Bosvos zei:Ik was vergeten hoe snel een controller met draad kan vallen![]()

Dennoman zei:Lui oog en daardoor weinig/geen dieptezicht probably. Ik heb dat ook, en de variant die ze tijdens mijn kindertijd niet konden opereren of verhelpen met zo'n pleister. Daarom dat ik ergens hoop dat de 3D-gekte gewoon weer overwaait gelijk in het verleden al minstens 2-3 keer![]()
)...