Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nameless

Legacy Member
Dennoman zei:
Ge hebt aan 't Goor toch een gazettenwinkeltje waar ge alles kunt binnendoen wat ge wilt? En die hun uren zijn wel wa meer lenient :p

Ja daar doe ik ook alles binnen maar om af te halen bedoelde ik.

Ingis

Legacy Member
nee super sonic is in orde ... meestal als je via bedrijf zelf koopt heb je niet echt kosten van douane ... maar via ebay en particulieren .... Is voor een ander statue dus :(

zipper

Legacy Member
Mijn grote ergernis van vandaag is de ban van sega saga. Een recent lid maar wel een echte retro verzamelaar en een prima aanwinst voor 9lives. Enkele beginnersfoutjes, wat buiten de lijntjes gekleurd en hupsa : BANNED.

In elk geval had sega saga zijn welkom op 9lives anders voorgesteld, denk ik.

JimmyPatterson

Legacy Member
Hij is sowieso niet perma-banned:) Dus binnen een paar dagen zal hij hier wel terug zijn.

buzzywuzzy

Legacy Member
zipper zei:
Mijn grote ergernis van vandaag is de ban van sega saga. Een recent lid maar wel een echte retro verzamelaar en een prima aanwinst voor 9lives. Enkele beginnersfoutjes, wat buiten de lijntjes gekleurd en hupsa : BANNED.

In elk geval had sega saga zijn welkom op 9lives anders voorgesteld, denk ik.
Whaaaaat!!!!?????
Ik heb met sega saga nog een lopende deal?! Overigens moet ik er bijzeggen dat hij op het eerste gezicht correct zijn zaakjes afhandelt en uiterst communicatief is wat betreft de opvolging van zijn deals. Iets waar menig 9liver een voortreffelijk puntje aan kan zuigen.
GG 9lives...
Niet vergeten dat het hier nog steeds een community is... You might end up like Kapaza...

Hoe kan ik hem nu nog contacteren?

Private Joker

Legacy Member
Wel snel op zijn tenen getrapt en het blijft lang hangen ook...

Van mijn kant was het niets persoonlijks bedoeld, maar hij begon mij en vidiot of sike2 (krijg die maar niet uit elkaar gehaald :p (no offence guys :p )) van vriendjespolitiek te beschuldigen samen met de mod die hem een infraction heeft gegeven...

En, opnieuw niets persoonlijk sega saga moest je dit lezen, hoe zie jij hem als een prima aanwinst? Buiten verkopen heb ik nog maar weinig aanwinst gemerkt eigenlijk.

Wandering

Legacy Member
Sega Saga bedoelt het zeker goed hoor. Hij is gewoon niet vertrouwd met de werking van dit forum. Aangezien hij met zijn eerste posts hier meteen 'terecht werd gewezen', is het natuurlijk niet evident om de plezante uit te gaan hangen. Ieder zijn principes uiteraard.

Is een sympathieke gast en handelt zijn zaken zeker correct af. Heb er een aantal dingen aan verkocht en ruils met hem gedaan. IRL gewoon correcte kerel.

Buzzywuzzy: er komt een pm voor je aan!

Pyrox

Legacy Member
ookal kan een mod soms stevig fout zijn, je kan maar beter braaf spelen of je moet maar op de blaren zitten.

en dat geldt overal en voor de rest van je hele leven.
met een agent ga je ook geen discussie aan.

<3

Pyrox

Legacy Member
trouwens ergernis :

ik durf niet aan ocarina of time te beginnen omdat de game binnenkort op 3ds uitkomt en dan waarschijnlijk de aankoop niet meer zal verantwoorden.

dilemma

junglist_clint

Legacy Member
even off topic. Over die 3ds iemand hem al getest? Ik heb hem zaterdag getest en om eerlijk te zijn howly crap het is beter zonder 3D, maar ik kijk ook niet graag 3d films dus zal mss aan mij liggen?

JimmyPatterson

Legacy Member
Ik kreeg hoofdpijn na ongeveer een uurtje spelen =/. En de 3D effecten stellen echt wel teleur. Ook wel grappig; de vriendin die bij me was, kon die 3D effecten gewoon niet zien:p Zelfs al stond de schakelaar op het hoogste.

Dennoman

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Ik kreeg hoofdpijn na ongeveer een uurtje spelen =/. En de 3D effecten stellen echt wel teleur. Ook wel grappig; de vriendin die bij me was, kon die 3D effecten gewoon niet zien:p Zelfs al stond de schakelaar op het hoogste.
Lui oog en daardoor weinig/geen dieptezicht probably. Ik heb dat ook, en de variant die ze tijdens mijn kindertijd niet konden opereren of verhelpen met zo'n pleister. Daarom dat ik ergens hoop dat de 3D-gekte gewoon weer overwaait gelijk in het verleden al minstens 2-3 keer :p

killyourzone

Legacy Member
Dennoman zei:
Lui oog en daardoor weinig/geen dieptezicht probably. Ik heb dat ook, en de variant die ze tijdens mijn kindertijd niet konden opereren of verhelpen met zo'n pleister. Daarom dat ik ergens hoop dat de 3D-gekte gewoon weer overwaait gelijk in het verleden al minstens 2-3 keer :p

Ik heb in de mediamarkt ooit eens staan staren naar zo'n 3D tv (met bril) en ik zag behalve een wazig scherm ook geen 3D effecten, ik heb bij mijn weten wel geen lui oog (wel een lui lichaam maar dat terzijde ;))...
Wel grappig dat dat ding soms eens vastloopt en die vastloper 'black screen of death' is gedoopt... Mijn Playstation loopt ook af en toe vast maar het scherm blijft wel gekleurd, mag ik dat nu ook 'screenshot of death' gaan noemen? :D

Thorstein

Legacy Member
Ik zie de 3d Effecten wel maar vind het eerder ambetant dan een pluspunt.
ik denk dat eens de wow factor daar van weg is,dat men daar niet meer op let.

Private Joker

Legacy Member
Net ook naar een kringloopwinkel geweest waar Streets of Rage II voor Megadrive was gespot net als Alex Kidd in Shinobi world aan 1,5 Euro.

Ik ga ernaar toe en liggen alle games er nog behalve die twee. Kerel had er zelfs foto's van getrokken dus zeker dat ze er lagen de dag ervoor.

Private Joker

Legacy Member
Glimlach: DHL Track en Trace is echt super handig.

De9DI.png


Gedetailleerd en een status report (%) van hoever de verzending zit. Moest er nu nog bij staan van hoelang de rest van de verzending gemiddeld in beslag neemt, zou het helemaal af zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan