Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

souldoubt

Legacy Member
Lijkt me eerder dat het om 12 arcadekasten gaat...

edit: amai, heb ik echt 4 minuten gedaan over dit postje!? :oink:

Private Joker

Legacy Member
Niet echt retro ergernis, maar ééntje met retro ergernis als gevolg. Ze hebben er niet beter op gevonden om op mijn motorkap te staan springen en mijn voorruit aan diggelen te trappen... Vriendin heeft het zien gebeuren en ik zit g*dver 1500km verder mijn kas op te freten.

Retro gevolg: nikske retro aankoop meer voor een lange tijd om dit financieel te boven te komen. Flits van verkoop collectie schiet mij voor de ogen, maar hopelijk houden we die boot af.

junglist_clint

Legacy Member
ai ai ai ik vrees dat het arcadia is maar zijn collectie staat in de kelder van de Delhaize in zonhoven. Voor de rest ken ik niemand die collectie heeft in zonhoven. Wat een zonde :(

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Als het arcadekasten zijn zou het wel ne zure zijn :/ da vervangt ge nie zomaar

junglist_clint

Legacy Member
ik heb mij van naam vergist maar hij gaat het denk ik niet zijn. En het zullen idd wel arcade kasten zijn. Ben wel benieuwd welke en van wie.

s_kaiba

Legacy Member
Private Joker zei:
Niet echt retro ergernis, maar ééntje met retro ergernis als gevolg. Ze hebben er niet beter op gevonden om op mijn motorkap te staan springen en mijn voorruit aan diggelen te trappen... Vriendin heeft het zien gebeuren en ik zit g*dver 1500km verder mijn kas op te freten.

Retro gevolg: nikske retro aankoop meer voor een lange tijd om dit financieel te boven te komen. Flits van verkoop collectie schiet mij voor de ogen, maar hopelijk houden we die boot af.

Aiai dat is idd alles behalve aangenaam en hebben ze dit met ene rede gedaan of was et gewoon effe voor de fun :(

Kunt ge dit niet via de verzekering regelen??

Private Joker

Legacy Member
Heb geen omnium :doh:
Twee weken nog raam in geslaan achteraan en toen zei ik dat ik ervoor ging kijken... Tarara... te laat dus

Wie neemt er ook een omnium op een auto van 13 jaar oud met 234.000 km...

junglist_clint

Legacy Member
leuke buurt woon jij. Moet ik ook eens gaan kijken voor een huis :)

red Bulleke

Legacy Member
junglist_clint zei:
leuke buurt woon jij. Moet ik ook eens gaan kijken voor een huis :)

Welcome in Brussels

@PJ: sterkte, heb al twee inbraken, een aanrijding met vluchtmisdrijf en een totale vandalisatie op mijn wagens achter de rug. Maw, I know the feeling! Collectie verkopen mag imho enkel de uiterste noodoplossing zijn.

Private Joker

Legacy Member
Dat klinkt ook alles behalve leuk... Net een raming van de kosten gekregen. Zou 350 Euro zijn plus dan nog een extraatje voor het klein raampje. Valt op zich nog wel mee, maar het is nog altijd 350 Euro en een hoop gezever te veel!

Claudio VO

Legacy Member
denk dat het over "arcade" kasten ging.
da's al meer "spijtig" te noemen.

Ringo

Legacy Member
Ingis zei:
welke idioot zet zijn 'collectie' hoe dan ook in een houten garageke? ik hoop dat hij tenminste een verzekering heeft afgesloten...


glimlach: nu vier beelden binnen van SideShow zonder beschadigingen whatsoever ! :D

Mensen met te weinig plaats of een echtgenote die dat soort zaken niet in huis wil?

Ingis

Legacy Member
Ringo zei:
Mensen met te weinig plaats of een echtgenote die dat soort zaken niet in huis wil?

als je een wat serieuzere collectie hebt dan zorg je er toch voor dat het wat veilig staat? een houten garage komt mij nu niet veilig over :naughty:
zoek dan een echtgenote die het wel in huis wil? heb ik ook gedaan :D

kristofb

Legacy Member
Ringo zei:
Mensen met te weinig plaats of een echtgenote die dat soort zaken niet in huis wil?

Maar dat ken ik ook ze, heb ook alles in een klein kamerke moeten zwieren, ipv mooi in den bureau...

Ik zei nog van "Maar gij dan uw strijkplank uit dat kamerke zenne!", maar dat pakte dan ook weer niet... :sad:

Bamboebahr

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Echte mannen hier, dat is wel duidelijk :cool:

Zat ik ook te denken, maar kwou er niets van zeggen om een hoop "white knight" gedoe te vermijden :p


Anyways,ergernis: geen plaats meer in m'n gameskast en het ziet er niet naar uit dat ik anytime soon een paar nieuwe kasten zal hebben :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan