Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ringo zei:Ah...ik vond onlangs een Heroquest van MB in mooie staat te koop aan een redelijke prijs. Dus mailtje naar die persoon, wat vriendelijke woorden heen en terug, met belofte van een goede verpakking van langs zijn kant zonder dat ik er al om had gevraagd.
Rarara...wat krijg ik vandaag met gescheurde kerstverpakking ingepakt via Bpost? Jawel, een door waterschade geteisterde en ingedeukte doos...zucht, mailtje gestuurd, nu afwachten hoe hij zal reageren.
Edit: reactie gekregen :
"Ik heb mijn best gedaan om deze zo goed mogelijk in te pakken ?
Normaal gezien zou ik er alsook popfolie rond de doos gedaan hebben maar mits ik al meer als een maand met ziekteverlof ben niet de mogelijkheid heb om deze van men werk mee te brengen !
Had dit anders zeker gedaan ... Wat de schade aan de doos betreffende daar ben ik jammer niet verantwoordelijk voor maar de Post . Indien je goed gekeken hebt op de verpakking had ik in de linker bovenhoek nog ( Fragile ! ) geschreven in de hoop dat zij hier toch zacht mee zouden omgaan , niet dus ? Ik had de doos in een andere doos kunnen steken maar dan had je meer portkosten betaald mits ik dan boven de 2 kilo had gezeten . Ik hoop dat jij voor de rest ( buiten de doos gerekend ) toch blij bent met jouw aankoop ?"
Heb mailtje terug gestuurd met de vraag om alles te mogen terugsturen.
ironhorn zei:welke prijs en was de inhoud volledig? Heb evt wel interesse voor mijn eigen doos volledig te maken...

Exasephiroth zei:Ergernis:
Veel van de sprites vd Retroquiz herkennen, maar bij een groot deel er niet direct een naam op kunnen plakken![]()


Exasephiroth zei:+- Ergernis:
Veel van de sprites vd Retroquiz herkennen, maar bij een groot deel er niet direct een naam op kunnen plakken![]()

KillingRaptor zei:Ben nu wel benieuwd dewelke eigenlijk.![]()
)Private Joker zei:Oh wauw... Ik ken er twee van...

