Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member

Drakenjager

Legacy Member
het is te hopen dat hij nog reageert op de mails, waarschijnlijk niet... In het beste geval, mag ik hem omruilen want hij heeft veel andere mooie rpg games maar ik betwijfel het

Private Joker

Legacy Member
Als ik zoiets tegen kom met een verkoper, dan noteer ik dat en zou alleszins niet gaan ruilen. Krijg je alleen nog meer miserie door.

Succes

Drakenjager

Legacy Member
het hoesje en de handleiding is wel volledig in het Nederlands, maar het spel is in het Duits en ik kan de taal niet veranderen precies

Daardoor heb ik het niet kunnen zien op de foto

Drakenjager

Legacy Member
lol dit is zijn reactie:
In één van de mails van 8 april omschrijf ik wat ik aanbied:
"een Zelda, compleet met doos, kaart en boekje voor 60,-"
Ik schrijf ook dat het een alternatief is voor het markplaats-spel, omdat je bieding veel te laag is om akkoord te gaan. Een geheel complete Nederlandse Zelda incl. geheimenboekje is erg schaars en zul je voor 6 tientjes niet vinden.
Jij hebt aangegeven met mijn alternatief akkoord te zijn en ik heb geleverd wat ik heb omschreven. Jammer om te lezen dat het niet is wat je hoopte te krijgen.
Wat betreft teruggave: daar doe ik niet aan (ik ben geen winkel)

Dennoman

Legacy Member
Hij is wel bewust erg vaag door de term "alternatief" te gebruiken, maar niks heeft u ervan weerhouden te vragen wat dat alternatief precies inhield. Normaal moeten er dan wel belletjes rinkelen é.

Also: Baarle-Hertog werkt met Nederlandse postdiensten misschien? -jaloers, wil ook post op zaterdag-

Drakenjager

Legacy Member
ik heb zowel nederlandse als belgische postbus :p, ik verwachtte de marktplaats advertentie; maar ja dan maar sparen voor de cartridge van zelda

Dennoman

Legacy Member
Glimlach: mijn origineel gekochte Tekken 2 teruggevonden tijdens een opruimactie :p

Bamboebahr

Legacy Member
Ergernis: Gisteren leverde de postbode mijn pakketje, maar ik was niet thuis, dus briefje in de bus. De winkel die nu postpunt is is gans het weekend open, maar ik kan maar maandag achter mijn (breekbaar) pakketje :(

Ringo

Legacy Member
Drakenjager zei:
ik heb zowel nederlandse als belgische postbus :p, ik verwachtte de marktplaats advertentie; maar ja dan maar sparen voor de cartridge van zelda

Retro in Nederland is precies wel erg duur of zijn de prijzen nog eens gestegen?
Een complete in goede staat verkerende Zelda moet je met wat geduld toch kunnen vinden voor 50 Euro ofzo?

Drakenjager

Legacy Member
GLIMLACH: Na lang aandringen, stort hij het geld terug en mag ik de game terugsturen ^^

Bamboebahr

Legacy Member
Glimlach: eindelijk eens in de IKEA geraakt en kasten gehaald, m'n kamer staat nu ongeveer voor de helft op punt, maar kmoest stoppen omdat moeder de vrouw wou slapen :p

Morgen of overmorgen foto's van een degelijk uitgestalde collectie ^^

Exasephiroth

Legacy Member
Ergernis: keihard op men bek gegaan & men pols gebroken = geen 4-player bomberman op de SNES van 't weekend =/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan