Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bamboebahr zei:Anyways,ergernis: geen plaats meer in m'n gameskast en het ziet er niet naar uit dat ik anytime soon een paar nieuwe kasten zal hebben![]()

Bamboebahr zei:Zat ik ook te denken, maar kwou er niets van zeggen om een hoop "white knight" gedoe te vermijden
Anyways,ergernis: geen plaats meer in m'n gameskast en het ziet er niet naar uit dat ik anytime soon een paar nieuwe kasten zal hebben![]()
Een week geleden een nieuwe kast gekocht voor dvd's. Is al vol
Claudio VO zei:ik denk van eens clean house te maken . ( ben al bezig met Turbolister )
ben meer een gamer dan een collector. + een eigen ruimte is hier niet voor mij.
zou enkel de Dreamcast & PS3 houden.
iemand die me wil tegenhouden ?![]()
)Claudio VO zei:ik denk van eens clean house te maken . ( ben al bezig met Turbolister)
ben meer een gamer dan een collector. + een eigen ruimte is hier niet voor mij.
zou enkel de Dreamcast & PS3 houden.
iemand die me wil tegenhouden ?![]()

Yurf zei:Je gaat de Mega Drive toch niet wegdoen?! (Streets of Rage)
en heb een Emulator op m'n PC.Exasephiroth zei:Kben de laatste tijd ook serieus aan het twijfelen om eens ferme kuis te houden...(maar kvermoed dat iedereen wel eens van die momenten heeft)
Plaats is niet direct 1 van men zorgen; maar het onderhoud, het continu dilemma rond wat/hoe displayen, het kwantitatieve dat voor het moment het kwalitatieve overruled, een zeurende ma o.0...
1 vd hoofddingen die me tegenhoudt, is het opzien tegen het verkopen van alles door de zovele strontkopers die er zijn![]()
Pyrox zei:ben vandaag een ps1 met enkele spelletjes gaan halen bij een vrouwtje van ong 70 jaar, ze deed haar console weg omdat ze de knopjes niet meer goed kon indrukken.
en je kon echt aan haar ogen zien dat ze er spijt van had, ik had echt compasie


Pyrox zei:ben vandaag een ps1 met enkele spelletjes gaan halen bij een vrouwtje van ong 70 jaar, ze deed haar console weg omdat ze de knopjes niet meer goed kon indrukken.
en je kon echt aan haar ogen zien dat ze er spijt van had, ik had echt compasie


Pyrox zei:barcode kiala wil niet afdrukken
glimlach : mijn custom-build verpakking![]()
@ Pj veel goede moed toegewenst
Dennoman zei:Hopelijk kan mijn €15 al ietsje bijdragen é PJ![]()

Dennoman zei:Ben al danig lang aan het wachten op een pakje uit Engeland, nu al 2,5 weken. Dat terwijl ik normaal gezien alles binnen de 3 dagen aankrijg van daaruit.
't Moet ook weer lukken é. Ik koop een vrij duur pakket van iemand die daar constant online is en ook goeie reputatie heeft, plots hoor ik er even niks meer van na betaling (op 17 maart), stuurt die mij een PM (op 25 maart) dat hij een sterfgeval in de familie heeft gehad, maar dat de console is verzonden en is ook niet meer online geweest sinds de dag erna (26 maart).
Shit![]()
Private Joker zei:Mijn "scam-radar" gaat in het rood... Waarom komen die mensen altijd met de meest cliché uitvluchten?
1. Sterfgeval in de familie
2. Ziekte in de familie
3. Geen communicatie = geen uitvlucht
Pyrox zei:mja, zit toch niet de hele dag in het ziekenhuis hé? mijn beide oma's, opa en nonkel zijn momenteel opgenomen in het ziekenhuis![]()