Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pyrox

Legacy Member
barcode kiala wil niet afdrukken :(

glimlach : mijn custom-build verpakking :p

@ Pj veel goede moed toegewenst

killyourzone

Legacy Member
Bamboebahr zei:
Anyways,ergernis: geen plaats meer in m'n gameskast en het ziet er niet naar uit dat ik anytime soon een paar nieuwe kasten zal hebben :(

Haha, hier geen plaats meer in de game kast, de dvd kast, de cd kast en de vinyl bakken, houdt me niet tegen hoor! :p
(*Gratis kasten mogen altijd geleverd worden te Wortegem-Petegem*)

JimmyPatterson

Legacy Member
Bamboebahr zei:
Zat ik ook te denken, maar kwou er niets van zeggen om een hoop "white knight" gedoe te vermijden :p


Anyways,ergernis: geen plaats meer in m'n gameskast en het ziet er niet naar uit dat ik anytime soon een paar nieuwe kasten zal hebben :(


Hetzelfde probleem hier:p Een week geleden een nieuwe kast gekocht voor dvd's. Is al vol:(

Claudio VO

Legacy Member
ik denk van eens clean house te maken . ( ben al bezig met Turbolister )

ben meer een gamer dan een collector. + een eigen ruimte is hier niet voor mij.

zou enkel de Dreamcast & PS3 houden.

iemand die me wil tegenhouden ? :p

Yurf

Legacy Member
Claudio VO zei:
ik denk van eens clean house te maken . ( ben al bezig met Turbolister )

ben meer een gamer dan een collector. + een eigen ruimte is hier niet voor mij.

zou enkel de Dreamcast & PS3 houden.

iemand die me wil tegenhouden ? :p

Je gaat de Mega Drive toch niet wegdoen?! (Streets of Rage:love:)

Exasephiroth

Legacy Member
Claudio VO zei:
ik denk van eens clean house te maken . ( ben al bezig met Turbolister)
ben meer een gamer dan een collector. + een eigen ruimte is hier niet voor mij.
zou enkel de Dreamcast & PS3 houden.
iemand die me wil tegenhouden ? :p

Kben de laatste tijd ook serieus aan het twijfelen om eens ferme kuis te houden...(maar kvermoed dat iedereen wel eens van die momenten heeft)

Plaats is niet direct 1 van men zorgen; maar het onderhoud, het continu dilemma rond wat/hoe displayen, het kwantitatieve dat voor het moment het kwalitatieve overruled, een zeurende ma o.0...

1 vd hoofddingen die me tegenhoudt, is het opzien tegen het verkopen van alles door de zovele strontkopers die er zijn :p

Claudio VO

Legacy Member
Yurf zei:
Je gaat de Mega Drive toch niet wegdoen?! (Streets of Rage:love:)

bwa , op de PS3 staan ze er toch ook op ;) en heb een Emulator op m'n PC.
online gaat dat niet zeker met de Megadrive collection?

Exasephiroth zei:
Kben de laatste tijd ook serieus aan het twijfelen om eens ferme kuis te houden...(maar kvermoed dat iedereen wel eens van die momenten heeft)

Plaats is niet direct 1 van men zorgen; maar het onderhoud, het continu dilemma rond wat/hoe displayen, het kwantitatieve dat voor het moment het kwalitatieve overruled, een zeurende ma o.0...

1 vd hoofddingen die me tegenhoudt, is het opzien tegen het verkopen van alles door de zovele strontkopers die er zijn :p

dat is bij mij ook één van die dingen die me bezighoud.

red Bulleke

Legacy Member
Ik heb idd ook van die momenten dat ik denk "nu verkoop ik de volledige handel". Kan de centen beter gebruiken in huis momenteel en zal na de renovatie op termijn weinig plaats hebben om de verzameling uit te stallen. Zo'n momenten gaan bij mij gelukkig ook weer over, maar ik merk wel dat mijn verzameling veel minder snel aandikt dan vroeger...

Pyrox

Legacy Member
ben vandaag een ps1 met enkele spelletjes gaan halen bij een vrouwtje van ong 70 jaar, ze deed haar console weg omdat ze de knopjes niet meer goed kon indrukken.

en je kon echt aan haar ogen zien dat ze er spijt van had, ik had echt compasie

Bosvos

Legacy Member
Pyrox zei:
ben vandaag een ps1 met enkele spelletjes gaan halen bij een vrouwtje van ong 70 jaar, ze deed haar console weg omdat ze de knopjes niet meer goed kon indrukken.

en je kon echt aan haar ogen zien dat ze er spijt van had, ik had echt compasie

Wa zat erbij van games? :D
Ge zou er trouwens van verschieten hoeveel ouderen er zo nog bezig zijn met games :D

Bamboebahr

Legacy Member
Pyrox zei:
ben vandaag een ps1 met enkele spelletjes gaan halen bij een vrouwtje van ong 70 jaar, ze deed haar console weg omdat ze de knopjes niet meer goed kon indrukken.

en je kon echt aan haar ogen zien dat ze er spijt van had, ik had echt compasie

saddest story ever :(

Dennoman

Legacy Member
Ben al danig lang aan het wachten op een pakje uit Engeland, nu al 2,5 weken. Dat terwijl ik normaal gezien alles binnen de 3 dagen aankrijg van daaruit.

't Moet ook weer lukken é. Ik koop een vrij duur pakket van iemand die daar constant online is en ook goeie reputatie heeft, plots hoor ik er even niks meer van na betaling (op 17 maart), stuurt die mij een PM (op 25 maart) dat hij een sterfgeval in de familie heeft gehad, maar dat de console is verzonden en is ook niet meer online geweest sinds de dag erna (26 maart).

Shit :s

Private Joker

Legacy Member
Pyrox zei:
barcode kiala wil niet afdrukken :(

glimlach : mijn custom-build verpakking :p

@ Pj veel goede moed toegewenst

Thanks

Dennoman zei:
Hopelijk kan mijn €15 al ietsje bijdragen é PJ :)

't is een begin ;)

Dennoman zei:
Ben al danig lang aan het wachten op een pakje uit Engeland, nu al 2,5 weken. Dat terwijl ik normaal gezien alles binnen de 3 dagen aankrijg van daaruit.

't Moet ook weer lukken é. Ik koop een vrij duur pakket van iemand die daar constant online is en ook goeie reputatie heeft, plots hoor ik er even niks meer van na betaling (op 17 maart), stuurt die mij een PM (op 25 maart) dat hij een sterfgeval in de familie heeft gehad, maar dat de console is verzonden en is ook niet meer online geweest sinds de dag erna (26 maart).

Shit :s

Mijn "scam-radar" gaat in het rood... Waarom komen die mensen altijd met de meest cliché uitvluchten?

1. Sterfgeval in de familie
2. Ziekte in de familie
3. Geen communicatie = geen uitvlucht

Ringo

Legacy Member
Private Joker zei:
Mijn "scam-radar" gaat in het rood... Waarom komen die mensen altijd met de meest cliché uitvluchten?

1. Sterfgeval in de familie
2. Ziekte in de familie
3. Geen communicatie = geen uitvlucht

Omdat het de meest voorkomende redenen zijn? Reden 2 heb ik zelf ook al moeten toepassen, toen mijn zoontje in het ziekenhuis lag. Shit happens.

Pyrox

Legacy Member
mja, zit toch niet de hele dag in het ziekenhuis hé? mijn beide oma's, opa en nonkel zijn momenteel opgenomen in het ziekenhuis :s

Dennoman

Legacy Member
Als het uw kind is, is dat wel een ander verhaal.

Andere familieleden zijt ge eenmaal niet zo close mee: opa's, oma's, nonkels en tantes kun je nu niet vergelijken met een lid uit je eigen gezin.

Mijn moeder heeft vorige zomer een ongeval gehad en heeft 6 weken in het ziekenhuis gelegen. Mijn vader was daar toen ook hele dagen en da's niet ongewoon, zeker als ze op intensieve liggen.

Ik trek voorlopig nog geen conclusies, ik zal wel zien.

Ringo

Legacy Member
Pyrox zei:
mja, zit toch niet de hele dag in het ziekenhuis hé? mijn beide oma's, opa en nonkel zijn momenteel opgenomen in het ziekenhuis :s

Toen mijn zoontje in het ziekenhuis lag, spendeerde ik echt wel zo goed als al mijn vrije tijd in het ziekenhuis. Op zo'n moment kan de rest je echt wel gestolen worden. Als je zoiets nog niet hebt meegemaakt dan lijkt dat vreemd maar eenmaal je in die situatie zit vind je dat niet meer dan normaal.

Private Joker

Legacy Member
Ja ok dat het de meest voorkomende redenen zijn, maar als je het ten onrechte gebruikt telkens je iemand probeert in 't zak te zetten, dan lijkt het of de helft van de wereldbevolking iedere week in het ziekenhuis ligt en de andere helft af en toe eens sterft...

Uiteraard spendeer je dan geen tijd meer aan andere dingen als het effectief voorkomt. Het gebruiken als excuus gebeurt gewoon twintig keer zoveel dan dat het realistisch voorkomt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan