Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
thx ! :p ik had van een andere gebruiker ook al een tip gehad << dus da komt wel in orde !
Hopelijk tegen vrijdag in de bus :p

JimmyPatterson

Legacy Member
Ergernis; kopers op 2dehands die het erg moeilijk vinden om te betalen. Een kerel die wat pc games van mij heeft gekocht (3 weken geleden) verzint zowat elke dag een nieuw uitvlucht waarom hij niet heeft kunnen betalen. De waslijst aan uitvluchten:
-uit het oog verloren (is nog wel acceptabel)
-op vakantie geweest
-storting afwachten van één van zijn verkopen
en dan mijne persoonlijke favoriet: mijn kaart is doormidden gebroken omdat ik hem tegen de muur heb gedrukt in plaats van in de gleuf van de automaat.


Aargh.

KillingRaptor

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
en dan mijne persoonlijke favoriet: mijn kaart is doormidden gebroken omdat ik hem tegen de muur heb gedrukt in plaats van in de gleuf van de automaat.

Hoe komen ze er toch op? :D
Maar het klopt wel, heb het ook nog gehad vroeger dat het maar bleef duren.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ik gok dat de volgende reden iets gaat worden zoals dit;
mijn huis is ontploft toen ik mijn oude 8-bit Nintendo probeerde aan te sluiten op mijn TV. De betaling kan dus wat vertraging oplopen.

Nog een ergernis;
het aanbod aan Atari spullen is al erg beperkt dus als ik iets vind (voor een mooie prijs) koop ik dat meestal wel. Nu zag ik op 2dehands iemand losse Atari 2600 carts verkopen. En hij vraagt &#8364;2.5 per cart. Een acceptabele prijs zou je denken. Zou het niet zijn dat hij per cart &#8364;5 verzending vraagt =/.

Claudio VO

Legacy Member
ik wacht een week , nog een mailtje sturen ter herinnering. maar daarna kunnen ze het vergeten .
voor altijd. :p

vroeger wachte ik ook altijd wat langer . maar je hebt er geen verkoop meer op. in tegendeel.

als je iets wilt , en koopt. dan moet dat toch binnen een week toch geregeld worden ? tenzij je anders afspreekt natuurlijk.

ik haat ook dat SMS gedoe. ik bedoel , je zit toch op de PC . waarom is een simplel mailtje zo moeilijk voor sommige mensen ?

Private Joker

Legacy Member
Dan heb je ook de andere kant van het verhaal. Verkopers op eBay die eisen dat je binnen de drie dagen na afloop van de biedingen betaalt...
Was dit weekend aan de kust en weinig op pc maar de bieding liep wel af op vrijdagmiddag. Kreeg de zondag al een aanmaning dat hij een procedure van niet betaald object ging starten...

JimmyPatterson

Legacy Member
Private Joker zei:
Dan heb je ook de andere kant van het verhaal. Verkopers op eBay die eisen dat je binnen de drie dagen na afloop van de biedingen betaalt...
Was dit weekend aan de kust en weinig op pc maar de bieding liep wel af op vrijdagmiddag. Kreeg de zondag al een aanmaning dat hij een procedure van niet betaald object ging starten...


Dat is dan gewoon overdrijven.... Maar 3 weken lang uitvluchten verzinnen voor games met een totale waarde van €6 is een beetje absurd in mijn ogen.

red Bulleke

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
en dan mijne persoonlijke favoriet: mijn kaart is doormidden gebroken omdat ik hem tegen de muur heb gedrukt in plaats van in de gleuf van de automaat.

Geloof het of niet, maar heb het zelf al voorgehad. Eerst badgen en de deur openduwen me de hand waar je kaart in zit en krak, los in twee :)

JimmyPatterson

Legacy Member
red Bulleke zei:
Geloof het of niet, maar heb het zelf al voorgehad. Eerst badgen en de deur openduwen me de hand waar je kaart in zit en krak, los in twee :)


Ik geloof u best. Maar na 4 andere redenen geloof ik het niet meer:p

Claudio VO

Legacy Member
dienen Spaanse wannabe buyer van mijn RVT classic. gaat ook zijn kat sturen denk ik.
heb er mee gemaild etc. hij vraagt een paypal verzoek ( die ik dan direct doorgeef aan hem ). zou direct betalen ( nu al 2 dagen niks ).
tss. direct & 2 dagen liggen toch 48 uren hé ? dus ,dat is wat m'n noemt : een onrustwekkende verdwijning zeker ?

kristofb

Legacy Member
Claudio VO zei:
dienen Spaanse wannabe buyer van mijn RVT classic. gaat ook zijn kat sturen denk ik.
heb er mee gemaild etc. hij vraagt een paypal verzoek ( die ik dan direct doorgeef aan hem ). zou direct betalen ( nu al 2 dagen niks ).
tss. direct & 2 dagen liggen toch 48 uren hé ? dus ,dat is wat m'n noemt : een onrustwekkende verdwijning zeker ?

Na 48u ligt de kans om iemand levend terug te vinden nog marginaal laag dacht ik? :)

Dennoman

Legacy Member
Atrox zei:
Net mijn bankkaart in twee gebroken door die in zo'n bancontact-apparaat te schuiven :wtf:

De kassierster van de Aldi heeft die vlug samen geplakt met plakband en heb nog kunnen betalen. Chance want ik had niks van cash op mij en er stond ne ellenlange rij achter mij ^^
(andere topic)

A CLUE SHERLOCK!

Private Joker

Legacy Member
Claudio VO zei:
dienen Spaanse wannabe buyer van mijn RVT classic. gaat ook zijn kat sturen denk ik.
heb er mee gemaild etc. hij vraagt een paypal verzoek ( die ik dan direct doorgeef aan hem ). zou direct betalen ( nu al 2 dagen niks ).
tss. direct & 2 dagen liggen toch 48 uren hé ? dus ,dat is wat m'n noemt : een onrustwekkende verdwijning zeker ?

't was te mooi om waar te zijn? :(

Claudio VO

Legacy Member
bwa , na een dagske of 2 wachten kreeg ik mail uit spanje . alles leek vlot te gaan.
totdat ik m'n Paypal verzoek indiende + om zijn adres vroeg.

mss. een druk bezet persoon ? mss. te mooi weer om achter zijn PC of Blackberry te zitten.

wie zal het zeggen ? kan nog goed aflopen ook . maar de hoop zakt wel een beetje.
maar bon . tzal dan een boterham me chocco worden vanavond...

Dennoman

Legacy Member
Gast op eBay verscheept wereldwijd!

Excludes: Africa, Middle East, Southeast Asia, Argentina, Bolivia, Chile, Colombia, Ecuador, Falkland Islands (Islas Malvinas), French Guiana, Guyana, Paraguay, Peru, Suriname, Uruguay, Venezuela, Afghanistan, Armenia, Azerbaijan Republic, Bangladesh, Bhutan, China, Georgia, India, Kazakhstan, Korea, South, Kyrgyzstan, Maldives, Mongolia, Nepal, Pakistan, Russian Federation, Sri Lanka, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan, Anguilla, Antigua and Barbuda, Aruba, Barbados, Belize, Cayman Islands, Dominica, El Salvador, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Haiti, Honduras, Jamaica, Martinique, Montserrat, Netherlands Antilles, Nicaragua, Panama, Saint Kitts-Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent and the Grenadines, Trinidad and Tobago, Turks and Caicos Islands, American Samoa, Cook Islands, Fiji, French Polynesia, Guam, Kiribati, Marshall Islands, Micronesia, Nauru, New Caledonia, Niue, Palau, Papua New Guinea, Solomon Islands, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Wallis and Futuna, Western Samoa, Mexico, Saint Pierre and Miquelon, Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgium, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Republic of, Cyprus, Czech Republic, Estonia, Gibraltar, Greece, Guernsey, Hungary, Ireland, Italy, Jersey, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Malta, Moldova, Monaco, Montenegro, Poland, Portugal, Romania, San Marino, Serbia, Slovakia, Slovenia, Svalbard and Jan Mayen, Ukraine, Vatican City State

:wtf:

Private Joker

Legacy Member
Ne boterham met choco :)

Voor 50 Euro heb je nog 300% winst hé ;)

Maar hij had me ook een pm gestuurd dat hij een week verlof had in Spanje door Pasen. Kan inderdaad nog goed komen. Hij is niet vaak online alleszins.

@Sike: jij enig succes met de verkoop van je exemplaar?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan