JimmyPatterson
Legacy Member
Ergernis;
Een paar pakjes ontvangen van eBay van de afgelopen maand. Ik betaalde voor elke spel €3 verzendkosten en verwachte dus op tenminste een bubbelenveloppe. Niks ook niet. 2 games gewoon in papier gedaan met plakband vastgemaakt en dan postzegels op =/ Komaan hé.
Een paar pakjes ontvangen van eBay van de afgelopen maand. Ik betaalde voor elke spel €3 verzendkosten en verwachte dus op tenminste een bubbelenveloppe. Niks ook niet. 2 games gewoon in papier gedaan met plakband vastgemaakt en dan postzegels op =/ Komaan hé.


fucking kutzooi.