Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zelda rulezz

Legacy Member
Private Joker zei:
Hoeveel heb je er al en hoeveel moet je er nog hebben?
Voor m'n PAL SMS set moet ik er nog een kleine 70 denk ik. Straks eens de lijst opnieuw updaten want op de één of andere manier ben ik het overzicht kwijt geraakt...

was het tegen mij? :) zoja , ik heb er nu bijna 200 (198 snes games)
ik weet eigelijk ni hoeveel ik er nog moet hebben (probeer ook al de Pal games te verzamelen) dus denk dak nog minstens zoon 200-250 moet hebben :)

nog maar 70 stuks waauw ik hoop dak ooit het zelfde kan behalen met mijn SNES collectie

Private Joker

Legacy Member
Ja het was tegen u ;)
Bij mij is het "eenvoudiger". Er zijn er maar een 280-tal ;)
De ene lijst zegt 278, de andere dan weer 281 als je sommige cover variaties mee telt.

Toch ook al mooi hé, 198 games. Pics? :p

zelda rulezz

Legacy Member
Private Joker zei:
Ja het was tegen u ;)
Bij mij is het "eenvoudiger". Er zijn er maar een 280-tal ;)
De ene lijst zegt 278, de andere dan weer 281 als je sommige cover variaties mee telt.

Toch ook al mooi hé, 198 games. Pics? :p

ik kan eens proberen met men gsm een foto te nemen maar ze steken gewoon in mijn kast , miss als ik zin heb haal ik ze er even uit en trek ik een bovenaanzicht foto :p, ik moet ze toch nog eens sorteren en in een mooiere kast steken

@ Exasephiroth oké nog "maar" 334 te gaan :D

edit dit is de foto van de kast (die met de stickers op zijn de games die ik had toen ik nog ne snotneus was moet die stickers er nog af krijgen :D)



Uploaded with ImageShack.us

zelda rulezz

Legacy Member
KillingRaptor zei:
En hoeveel heb je er daarvan ook daadwerkelijk gespeeld? :p

gespeeld 100% (soms maar 5 min vooral de sport games dan) :) uitgebreid gespeeld pakt zoon 40% , en uitgespeeld +-25%

ben bijna klaar met het sorteren dus foto's komen eraan

Private Joker

Legacy Member
Idd!

Heb net mijn lijst van wanted geupdate. Nog 74 games te gaan! Ik reken de 6 cart only die ik heb niet mee..

zelda rulezz

Legacy Member
goed moest ik eens op rommel markten komen die evt sms games verkopen voor een prijsje zal ik wel eens rondzien :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Ergernis:

Net voor de derde keer hetzelfde pc spel verkocht aan iemand op 2dehands. In de hoop dat deze persoon wel betaald of op tenminste iets van zich laten weten. Probably not...

Dennoman

Legacy Member
Net mijn doosje van ClayFighter: Sculptor's Cut gaan ophalen.

Doosje zelf is in redelijke staat. Redelijk versleten, maar geen echte zware scheuren of zo. Enkel kreuken en hier en daar een afgerafeld randje. Sticker op de achterkant van de doos (ter hoogte van de streepjescode), maar die is hopelijk nog te verwijderen.

Beste is nog: ik vond die doos nogal zwaar aanvoelen. Ik doe hem open, blijkt dat de game erbij zat :D:D:D dat wist ik dus niet. Cart is ook nog eens in veel betere staat dan diegene die ik al had. Enige wat er nogal gehavend is, is de back label. Ik ben er nu aan aan 't denken van de sticker in zijn geheel te verwijderen en te vervangen door die van mijn andere Sculptor's Cut cart, die is namelijk in perfecte staat. Verder is er dus echt niks aan te bespeuren, den deze is dus zo blij als ne kermisvogel :)

Nu mijn spare cart nog verkopen, en dan heb ik een CIB Sculptor's Cut met cart en manual in uitzonderlijk goeie staat (doos pakweg 6/10) voor ongeveer $100 in plaats van de $275 waarvoor ik ze al heb zien gaan op eBay :):)

junglist_clint

Legacy Member
@denno: Wil wel een foto zien? Ga je hem ook effectief verkopen?

Dennoman

Legacy Member
Als ik ooit een nóg beter exemplaar op de kop tik misschien. Ik ga hem nu gebruiken voor een review van de volledige ClayFighter-reeks. Op foto's moet ge wachten tot ik in de loop van de week mijne camera terug heb :)

Exasephiroth

Legacy Member
Combo glimlach/ergernis:

Net een klein uurtje Bob de Bouwer gespeeld.
Ik verkoop dus mijn MD2 clone; deze zat nog splinternieuw in zijn doos; maar op vraag van JimmyPatterson heb ik hem eens uitgehaald & geprobeerd om te zien of hij perfect MD games kan afspelen.

Nu... Ik ben een halfuur bezig geweest met de doos & dergelijke zo proper als mogelijk open te doen om de nieuwstaat te behouden.

Wat blijkt nu: die MD2 is afkomstig uit 1 of ander apenland waar ze nog geen aarding op hun stopcontacten hebben met alle gevolg dat de pinnetjes vd adaptor slechts een 3cm groot zijn ofzo.

Ik dus vanalles proberen om deze te kunnen aansluiten op het net.
Nu heb ik dus een verlengstuk kapot gesneden om de adaptor te kunnen aansluiten.

& wat blijkt: De console werkt inderdaad met een emulatorsysteem die het geluidssignaal niet goed kan overbrengen. Je kan dus zogoed als alle spellen perfect spelen + je hoort ook het in-game geluid; maar er is ook een constante ruis zo luid als iemand die een vuvuzela tegen je oor houdt o.0

een foto vd adaptor met een referentie o.0:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

de werkende set-up:
ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Claudio VO

Legacy Member
ik denk dat die "ruis/gebrom" dat je hoord. te wijten is aan de Ampére of in ieder geval aan de stroomvoorziening.

Private Joker

Legacy Member
Zelfs al heb ik niets in het topic meer te zien, ik krijg echt het schijt van zo'n mensen hé...
Niet alleen de verkoper maar ook die onderkruiper die dan toch nog via PM moet proberen deals te doen...

Verkoper heeft gewoon zichzelf in 't zak gezet hierdoor. Vroeg 12 Euro voor twee games waaronder Zelda WW terwijl hij voor die Zelda alleen al 25 kon krijgen.
:evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan