Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ergernis;

Mogelijk opgelicht op eBay. Had er voor €20 een sealed copy gekocht van Dragon Age CE (ja niet echt retro maar bon). Allemaal netjes betaald etc. Maar sindsdien niks meer gehoord van de verkoper =/. Hij antwoordt totaal niet op de e-mails die ik stuur. Ik wacht nog tot vrijdag en dan open ik een geschil via eBay. Iemand hier ervaringen mee?

Btw; de aankoop dateert al van 1 mei:)

Private Joker

Legacy Member
@ Jimmy: indien met PayPal betaald, dan geen enkel probleem. Gewoon je geschil/claim openen binnen de 40 dagen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Private Joker zei:
@ Jimmy: indien met PayPal betaald, dan geen enkel probleem. Gewoon je geschil/claim openen binnen de 40 dagen.

Is jammer genoeg niet het geval =/. Was met een overschrijving:(

Private Joker

Legacy Member
Dan vrees ik ervoor. eBay kan geen geld terug vorderen van de bank...
Enigste dat je nog kan doen dan is een negatieve feedback laten na het geschil of de claim en eBay geeft de verkoper dan normaal gezien een soort van infraction. Te veel infractions: geschorst.

Lost dit uw probleem op? Neen, sorry...

JimmyPatterson

Legacy Member
Die ene keer dat ik niet via Paypal betaal op eBay (kon me niet inloggen op de website) en ik heb het vlaggen =/. FEEST:(

Bovendien heeft mijn postbode precies erg lange vingers; 2 pakjes uit de UK die normaal gezien al een maand hier moesten zijn, zijn spoorloos 'verdwenen'. Gelukkig krijg ik daar wel een refund van (online shop).

Private Joker

Legacy Member
Hier is er een pakje "gestopt" (alweer) in het sorteercentrum charleroi... Stond wel op het pakje "jeu video" als inhoud... :doh:
Morgen met het bewijs van verzending naar de post en zien wat ze er aan kunnen doen.

:hug:

Veel kunnen we er niet aan doen hé...

Ingis

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Ergernis;

Mogelijk opgelicht op eBay. Had er voor €20 een sealed copy gekocht van Dragon Age CE (ja niet echt retro maar bon). Allemaal netjes betaald etc. Maar sindsdien niks meer gehoord van de verkoper =/. Hij antwoordt totaal niet op de e-mails die ik stuur. Ik wacht nog tot vrijdag en dan open ik een geschil via eBay. Iemand hier ervaringen mee?

Btw; de aankoop dateert al van 1 mei:)

Had een koopje geweest anders. Alles van Bioware stijgt bijna in prijs. Moet keer achter de CE guide van de spel zoeken.

Private Joker

Legacy Member
Ik heb het licht gezien... :applause:

FBdXR.jpg

zelda rulezz

Legacy Member
glimlach: net te horen gekregen dat ik een deal 2 keer betaald had, maar de verkoper heeft me hierop gewezen

thanks PinkyNTheBrain :niceone:

JimmyPatterson

Legacy Member
Ingis zei:
Had een koopje geweest anders. Alles van Bioware stijgt bijna in prijs. Moet keer achter de CE guide van de spel zoeken.

Ik hoop nog altijd dat het aankomt maar ik vrees ervoor:(

killyourzone

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Ik hoop nog altijd dat het aankomt maar ik vrees ervoor:(

Was het een powerseller? Naar mijn ervaring antwoorden die 9 op de 10 keer nooit en stellen ze de verzendingen uit (gaan iig niet elke dag naar de post) maar komen de pakketjes wel altijd binnen. Onlangs nog een kleine 3 weken moeten wachten voor een pakketje uit de UK. Als het geen powerseller was vrees ik er ook voor (vooral door het niet antwoorden dan).

JimmyPatterson

Legacy Member
killyourzone zei:
Was het een powerseller? Naar mijn ervaring antwoorden die 9 op de 10 keer nooit en stellen ze de verzendingen uit (gaan iig niet elke dag naar de post) maar komen de pakketjes wel altijd binnen. Onlangs nog een kleine 3 weken moeten wachten voor een pakketje uit de UK. Als het geen powerseller was vrees ik er ook voor (vooral door het niet antwoorden dan).


Het is geen power seller:(
All hope has gone now :p

k_vuurke

Legacy Member
Heeft iedereen dan al problemen gehad via ebay? ik persoonlijk nog nooit alle ja hopen dat het zo blijft :p

Bamboebahr

Legacy Member
ik persoonlijk ook nog niet, maar m'n vriendin zit al een eind te wachten op een pakje van canada, hoewel het een redelijk bekende ebay 'firma' is :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan