Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private Joker zei:Edit: kreeg hier bijna een attack... https://www.beyondgaming.be/forums
Scroll down was teleurstellend![]()

Private Joker zei:Ja same hier... Hier op 9lives valt het eigenlijk nog mee, maar je ziet wel achteruitgang.
Nu op 2dehands ook weer zoiets in combinatie met hier. Krijg ik een bod op een zoekertje van 30 Euro. Het zoekertje staat hier en ik zeg hier dat ik geen reactie krijg van de bieder. Komt er op exact 1 min tijd een nieuw bod hier en krijg ik van de bieder op 2dehands een mail. Bod hier is 15 Euro (na edit) en mail komt van S. Nys terwijl de bieder hier NysInk als nickname heeft. Beide uit Limburg en nergens nog reactie op...
63, zonder twijfelsluysen zei:in de gameswap in gent heb ik overlaatst een clay fighter zien staan, allesinds met dat konijn erop maar of het nu die sculptors cut is of die 63 1/3 weet ik niet meer.. dacht dat het 15 of minder was, maar de box had al wat afgeleefd (geen idee van manual niet gecheckt)


Hij is enkel uitgekomen als rental bij Blockbuster ja. Daarom zijn CIB copies zo walgelijk zeldzaam, om nog maar te zwijgen van goeie staat. Meestal zijn box en manual gewoon weggesmeten en is de cart, met zwarte stift en stickers en alle andere martelingen waar videotheken hun arme games aan onderwerpen van dien, gewoon in de rekken gepleurd en verkocht wanneer ze hun stock leegmaakten.junglist_clint zei:ja hij is uitgekomen in usa alleen videotheken. Dacht ik. Maar is er nog iets anders aan of is het knal hetzelfde spel met gewoon een anders doosje?
@sluysen: Zal wel de gewone versie zijn![]()
) en er zijn ook enkele dingen uitgehaald zoals het Killer Instinct-combosysteem (met enkel nog de Street Fighter-achtige special move links over) en - spijtig genoeg - een hoop verwijderde content zoals enkele Claytalities en zelfs moves. All in all is het dus eigenlijk (buiten de extra personages) een zwakkere versie van het origineel.

Sheldon Cooper zei:vandaag ook zoiets stom gehad. Kerel zet bij zijn advertentie een foto van zijn games. Secret of Evermore en Secret of Mana allebei perfecte staat, met doosje etc...
50 euro mocht ik ze hebben dus ik vraag wat close-up foto's. Krijg dan een mail terug met foto's van 2 carts. "De foto bij de advertentie is gewoon van internet, doosjes heb ik al niet meer"
![]()


Claudio VO zei:goed dat je om extra info / foto's vroeg
voor hetzelfde geld ,was je een kater rijker![]()
