Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exasephiroth

Legacy Member
De C64 nog eens uitgehaald.

After Burner USA is nu al 12 minuten aan het laden o.0. (wel final cartridge vergeten), wat zelf voor de C64 lang is naar mijn weten.
Kvrees dat er iets is misgelopen, maar hij geeft niet direct een error & kga nu ook niet op break duwen xd

JimmyPatterson

Legacy Member
Al sinds woensdag problemen met Fortis:
Ik ontvang betalingen maar ik kan er zelf geen uitvoeren =/
Bijzonder irritant:p En ik kan nooit naar het kantoor gaan door die schitterende openingsuren.

Private Joker

Legacy Member
Hmm... Let's try that again
A temporary problem prevented this page from loading properly. We have been notified and will be repairing it as soon as possible. You may try to refresh this page or try again at a later time. We apologize for the inconvenience.

Krijg ik op m'n blog... :s

JimmyPatterson

Legacy Member
Bamboebahr zei:
Geen haast XD


Pff echt irritant =/
Gij zijt nog begripvol maar ik moet dringend enkele betalingen doen (reis enzo) en dat lukt maar niet. Achterlijke nest :unsure:

Private Joker

Legacy Member
Pyrox zei:
don't sweat, hier werkt alles ;)

Strange :p

Had helpdesk gecontacteerd en ze waren eraan bezig. Geen idee wanneer het terug gefixed ging zijn en poef... alles werkt terug :)

Ringo

Legacy Member
Ergernis: ik heb 2,5 Euro meegestuurd met een pakje en dat is plots verdwenen...wellicht omdat de koper het liever gestort had willen zien. De koper vraagt die 2,5 Euro nu terug maar zodra ik zei dat ik gewoon klacht zou indienen bij Kiala wil ze slechts 1,25 Euro meer...

Ligt het aan mij of is die me aan het oplichten?

JimmyPatterson

Legacy Member
Ze probeert u gewoon op te lichten voor die €2.5. Wat vrij triestig is.

Private Joker

Legacy Member
Sorry, maar daar heb ik toch eens goed mee gelachen... Zo'n mensen zijn inderdaad triestig.
Zeg haar dat je klacht neer gaat leggen bij Kiala en zij zullen het dan op haar rekening storten.

red Bulleke

Legacy Member
Ergernis:
na enige reflectie heb ik vandaag beslist om gedurende een lange periode (minstens tot eind dit jaar) geen retro games meer te kopen. Dit heeft twee redenen:
1. Sinds het opbergen van mijn verzameling een goeie twee jaar terug, is deze 50% groter geworden (van +-1400 games naar +- 2150). Ik wil eerst de kans krijgen om de hele zooi uit te pakken en uit te stallen om een idee te krijgen welke omvang dit zal innemen in mijn huis. Dit zal echter pas in het voorjaar van 2012 kunnen gebeuren.
2. De renovatiekosten aan onze woning zullen het voorziene budget vlotjes overstijgen, dus kan ik me nu beter wapenen tegen enkele financiële tegenvallers die in de pijplijn zitten.

Om de verleiding niet te groot te worden, zal ik dus ook wegblijven van onze B&S, Ebay en consoorten... Dit sub-forum zal ik wel alle dagen blijven checken, kwestie van de binding met de scene toch niet helemaal te verliezen...

Wandering

Legacy Member
Moeilijke beslissing! Hopelijk kun je de kriebels wat in bedwang houden om je doel te bereiken.
Het is natuurlijk wel voor de goede zaak he; een leuk huis met een plekje voor al dat moois ;).

Claudio VO

Legacy Member
ik weet hoe dat kan voelen. tzal lastig worden hoor maat ;) . maar als je weet waar je naartoe wil in je leven , moet je soms een niet zo populair / intressant besluit nemen.

wil later wel eens foto's zien van hoe het is geworden :)

Grtz

Dennoman

Legacy Member
Attaboy :)

Glimlach zal des te groter zijn als het werk eenmaal achter de rug is en ge uw collectie kunt beginnen uitpakken. De camera is al aan 't opladen ;)

Private Joker

Legacy Member
Succes ermee!
Ik zou eigenlijk ook niet meer mogen met de verhuis naar zweden, maar het lukt niet echt... :(
Zwak karakter zeker?

Claudio VO

Legacy Member
het stemt me bij deze gelukkig , dat "onze" retro sectie meestal meer bezoekers heeft dan de XBOX fora hier op 9lives :p

dat is toch wel straf te noemen. straks hebben we een extra mod nodig . héhé
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan