Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
Glimlach :
bedankt aan allen die mijn vriendje zijn . en die samen met mij al frietjes zijn gaan eten. :rofl:

vooral de mensen die naar mijn pijpen dansen , waardeer ik enorm. :applause:

het leven kan zoms een "klucht" zijn ( meestal in 3 bedrijven ).

man , man , man

Private Joker

Legacy Member
Grappig dat mijn nickname daar weer moet vallen ook...
Die moet een ongelukkig bestaan leiden (lees: lijden). Elke wroeging blijft precies lang plakken.

Die vriendjespolitiek hier toch. Niets aan te beginnen zeg ik u! We zijn één grote maffia!!

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Grappig dat mijn nickname daar weer moet vallen ook...
Die moet een ongelukkig bestaan leiden (lees: lijden). Elke wroeging blijft precies lang plakken.

Die vriendjespolitiek hier toch. Niets aan te beginnen zeg ik u! We zijn één grote maffia!!

"Make a wish... it'll be your last" (Cross De Lena - The Last Don Part II)
schoone film ;)

Private Joker

Legacy Member
Hij gaat er nu waarschijnlijk geen infraction voor krijgen, maar moest het zover komen dan wordt het een permaban denk ik. Is al eens enkele dagen gebanned voor vroegere fouten.

Als hij het hier komt lezen (want ik ga niet in het topic posten) en voor de rest, het gaat hierover:

s.s. krijgt een bod van Junglist, doet een tegenbod (wat dus wel de meeneem wordt) en junglist geeft een voorwaarde. s.s. zegt ok voor de voorwaarde en dus is het bod van junglist de meeneem geworden.
Via mail dan blijkbaar vraagt hij meer voor de games...

@ junglist: je bent nog vriendelijk, bij mij was het al lang een neg iTrader, maar dat kan door de voor historie zijn ook...

Claudio VO

Legacy Member
mijn INBOX is ook al "proper" bezaaid hoor ;)
voer voor Dr.Phil om deze eens te ontcijferen.

Dennoman

Legacy Member
Private Joker zei:
@ junglist: je bent nog vriendelijk, bij mij was het al lang een neg iTrader, maar dat kan door de voor historie zijn ook...
Vermits ze hier dan toch botergeil staan door richtlijnen en andere regeltjes, hou ik me er in zulke gevallen dan ook aan en geef een neutrale iTrader met een duidelijke vermelding dat het een horseshit peddler is.

Niks aan verloren? Geen min.

Private Joker

Legacy Member
Hehe, ja... en de kunst van het argumenteren heeft hij precies ook niet onder de knie.
Claudio VO, je had maar mod moeten worden hé...

@Denno, ja, daar heb je wel een punt.

Ingis

Legacy Member
Topic is gecleaned. Mja is gewoon een ergernis dat de regels lezen en nakomen verdomd moeilijk is eh. Als je dan die reacties leest, triestig. Ik hoop alleen dat die persoon niet ouder was dan 16, anders is het volledig afrontelijk


Glimlach: Gears of War 3 Epic Edition pre-ordered. Eindelijk.... Zijn niet te veel plekken waar je hem vindt voorlopig :p

junglist_clint

Legacy Member
Ik ben opzettelijk weg gegaan uit dat topic want zijn van die overdreven lange discussies met mensen waarvan je alleen maar nog meer zenuwen krijgt.

Thanks voor de mensen die mij bijschoten :D

buzzywuzzy

Legacy Member
Pfffff, op mijn stageplaats wordt 9lives expliciet geblokkeerd. I missed the drama... :(

buzzywuzzy

Legacy Member
Da's met al die reclame hier. Teveel verspilling van bandbreedte :D:D:D
Mja, erg vind ik het ni zenne. Ik heb mijn handen vol op de stage.

Exasephiroth

Legacy Member
Man man de NES cleaning kit is toch wel de grootste rip-off ooit.
Een holle cartridge met een soort babydoekje in die geen kloten kuist...

Claudio VO

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Man man de NES cleaning kit is toch wel de grootste rip-off ooit.
Een holle cartridge met een soort babydoekje in die geen kloten kuist...

ik heb dat ook eens gehad toen ik jaren geleden eens en lotje had gekocht op de rommelmarkt. werkt zoals je zegt voor geen meter.
voor de Game gear had ik dat ook indertijd.

beste cleaning is je console openhalen en kuisen met wat echt werkt.
ofwel een nieuwe 72-pin erin steken. dat zal al meer bijdragen tot een betere werking ;) .

KillingRaptor

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Man man de NES cleaning kit is toch wel de grootste rip-off ooit.
Een holle cartridge met een soort babydoekje in die geen kloten kuist...

Heb die ook liggen, ooit eens gekocht voor een halve euro ofzo op een rommelmarkt. Het enige wat het niet doet is cleanen volgens mij. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan