buzzywuzzy
Legacy Member
Nutteloos als iets, maar wel leuk:
studievereniging TU Delft bouwt 's werelds grootste nintendo controller
studievereniging TU Delft bouwt 's werelds grootste nintendo controller
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
buzzywuzzy zei:Nutteloos als iets, maar wel leuk:
studievereniging TU Delft bouwt 's werelds grootste nintendo controller




reactor zei:Damn!
Mijn rommelmarkt nachtmerrie breidt uit!!!!!
ad:
Vandaag uit goede bron vernomen dat de "bruine" opkoper met zijn stepke,zich vermenigvuldigt heeft!
Ze zijn nu met 3,en splitsen zich op!
Ze organiseren zich!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!
mss ook nog wat kapotte consoles :applause:sike2 zei:tijd om eens met al m'n kapotte games op een rommelmarkt te gaan staanmss ook nog wat kapotte consoles :applause:
reactor zei:Ja,goed idee
We gaan in de tegenaanval!!!!
Het zal ze rap beu zijn!!!
1 voor allen, allen voor 1!!!

sike2 zei:misschien een gezocht topic aanmaken voor kapotte consoles en games![]()

Private Joker zei:Hehe, ga je dan alle kopers afwijzen tot je de juiste step-dudes te pakken hebt?
Juist, sike, kga nu eens gaan kijken naar Pêle Mêle. Straks stuur ik je hopelijk wat goed nieuws![]()


Private Joker zei:Hehe, ga je dan alle kopers afwijzen tot je de juiste step-dudes te pakken hebt?![]()


dus mssn het afzien waardt.zelda rulezz zei:ergernis: heeft ineens goesting voor digimon world te spelen, maar komt dan tot het besef dat hij dit topspel niet heeft...
.Wandering zei:Ik heb er eentje dubbel. Indien interesse laat je maar iets weten.
