Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exasephiroth

Legacy Member
Giga-ergernis:

Dan koop ik speciaal spul om mijn stickers te verwijderen van mijn gamedoosjes om
ten eerste: te zien dat het spul bijna geen kloot doet
ten tweede: de stickers die ik er wel afkrijg blijken te werken als cover up voor scheuren & plekken & weet ik wat nog allemaal onder de sticker...

Conclusie: men doosjes zijn lelijker dan ervoor; dus ik zou zeggen: eraan laten die stickers

ffs zeg

Private Joker

Legacy Member
Dat is minder... Toch heeft het een nut gehad. Nu weten wij dat we dat spul niet moeten gebruiken. :hug:

OT: pakje SMS games uit Griekenland toegekomen :)
Maandag betaald, woensdag toegekomen, vandaag afgehaald. Zo simpel kan het zijn en ze waren dan nog eens goed verpakt ook. Kan alleen maar van een verzamelaar komen :)

reactor

Legacy Member
Damn!

Mijn rommelmarkt nachtmerrie breidt uit!!!!!
:sad:
Vandaag uit goede bron vernomen dat de "bruine" opkoper met zijn stepke,zich vermenigvuldigt heeft!
Ze zijn nu met 3,en splitsen zich op!

Ze organiseren zich!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!

sike2

Legacy Member
reactor zei:
Damn!

Mijn rommelmarkt nachtmerrie breidt uit!!!!!
:sad:
Vandaag uit goede bron vernomen dat de "bruine" opkoper met zijn stepke,zich vermenigvuldigt heeft!
Ze zijn nu met 3,en splitsen zich op!

Ze organiseren zich!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!

tijd om eens met al m'n kapotte games op een rommelmarkt te gaan staan :) mss ook nog wat kapotte consoles :applause:

reactor

Legacy Member
sike2 zei:
tijd om eens met al m'n kapotte games op een rommelmarkt te gaan staan :) mss ook nog wat kapotte consoles :applause:

Ja,goed idee:niceone:

We gaan in de tegenaanval!!!!
Het zal ze rap beu zijn!!!
1 voor allen, allen voor 1!!!

sike2

Legacy Member
reactor zei:
Ja,goed idee:niceone:

We gaan in de tegenaanval!!!!
Het zal ze rap beu zijn!!!
1 voor allen, allen voor 1!!!

misschien een gezocht topic aanmaken voor kapotte consoles en games :D

Private Joker

Legacy Member
Hehe, ga je dan alle kopers afwijzen tot je de juiste step-dudes te pakken hebt? :p
Juist, sike, kga nu eens gaan kijken naar Pêle Mêle. Straks stuur ik je hopelijk wat goed nieuws ;)

sike2

Legacy Member
Private Joker zei:
Hehe, ga je dan alle kopers afwijzen tot je de juiste step-dudes te pakken hebt? :p
Juist, sike, kga nu eens gaan kijken naar Pêle Mêle. Straks stuur ik je hopelijk wat goed nieuws ;)

kan niet missen he... een gekleurde type op een step :D
laat maar iets weten :)

reactor

Legacy Member
Private Joker zei:
Hehe, ga je dan alle kopers afwijzen tot je de juiste step-dudes te pakken hebt? :p

Ja ik weet het ,het is een utopie :)

.....................maar toch ,het blijft een goed idee van de sike ;)

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
probably opgelicht hier op het forum :sop:
bah, vond die kerel al louche in the first place

Den_Hidde

Legacy Member
ergernis: na 3 weken internetverkeer eindelijk men game gekregen van ebay, natuurlijk niet hoe het beschreven was, aangezien het zo'n spel was om het te krijgen ga ik het niet terug sturen. Weinig kans da ik men geld zou weerzien
Glimlach: Het spel is wel lachen :) dus mssn het afzien waardt.

zelda rulezz

Legacy Member
ergernis: heeft ineens goesting voor digimon world te spelen, maar komt dan tot het besef dat hij dit topspel niet heeft...

Wandering

Legacy Member
zelda rulezz zei:
ergernis: heeft ineens goesting voor digimon world te spelen, maar komt dan tot het besef dat hij dit topspel niet heeft...

Ik heb er eentje dubbel. Indien interesse laat je maar iets weten ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan