Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
er gaat soms wat fout indd. ( maar dat valt eigenlijk mee )

gemiddeld ( persoonlijke ervaring ) gaat 1 deal op 200 "mis"

- koper betaald niet ( meestal noobs , heb je ook op 2de hands etc. ).
- paypal claims ( soms onterecht , maar soms ook begrijpelijk ).

JimmyPatterson

Legacy Member
Niet betalen vind ik nog niet zo heel erg (is vervelend ja maar echte oplichting is het niet). Iets niet opsturen, vind ik vele malen erger:)

Private Joker

Legacy Member
Als je alle problemen met BPost mee rekent die bij de eBay verhandelingen horen, dan zit ik makkelijk aan 1/20...
eBay zelf (niet betalen, niet verzenden) toch wel vaker dan 1/200 hoor. Wel de laatste tijd niets meer verkocht ginder.

Geachte klant,
Wij bedanken u voor uw geduld. We brengen u zo snel mogelijk in contact met een medewerker.
[INSERT STUPID SONG]
Wij bedanken u voor uw geduld. We brengen u zo snel mogelijk in contact met een medewerker.
[INSERT STUPID SONG]
...

Dennoman

Legacy Member
Mijn T-shirts van SharkRobot zijn blijkbaar eindelijk toegekomen vandaag. Heeft 4 weken geduurd.

red Bulleke

Legacy Member
Mannen, echt... 'k ben alles behalve een "gelukskind", maar op +700 transacties is er nog maar een keer of 2 iets misgelopen... strange :)

Pyrox

Legacy Member
mail sturen, mail terugkrijgen, terugsturen dat het goed is, mail terug krijgen dat iemand anders er mee gaan lopen is.

2dehands en kapaza zit vol met grrr....

zo stond er een megadrive te koop die na een half uur al 150 views had wtf.


glimlach

morgen mijn games laten ontkrassen met de bons van ironhorn woootwooot.

reactor

Legacy Member
1 keertje opgelicht op ebay,maar wel voor 1600 euro.
:sad:
Was wel niet game-related!

KillingRaptor

Legacy Member
Pyrox zei:
morgen mijn games laten ontkrassen met de bons van ironhorn woootwooot.

Ik zaterdag, Sonic Gems Collection en weet nog niet welke de tweede zal worden... Denk Rayman op PS1. Ik kan die wel spelen maar de muziek hapert en valt ook vaak weg, en ik wil echt wel de muziek horen van m'n games!

Pyrox

Legacy Member
junglist_clint zei:
werkt dat met alle cd's? cdi, gamecube, psx...?


in principe met alles behalve Blue Ray, omdat die nog niet te herstellen zijn, of dit toch op een andere manier moet gedaan worden.

A : gamecube en psx zowieso want die staan ook op de bon vermeld.

cdi 99% zeker

Private Joker

Legacy Member
Blijkt nu dat het pakketje helemaal niet in het verdeelcentrum vast zat. Gisteren geen antwoord op nummer van de post en die loketbediende die me vertelde om het via de telefoon te proberen was precies ook liever lui dan moe...
Vandaag terug gebeld en moest me spoeden naar het postpunt waar het spel blijkbaar was toegekomen op 28 april. Do the math en je kan zien dat het vandaag in retour is verzonden een half uur voor ik daar toekom... :doh::doh::doh:

9 Euro verzending hop de vuilbak in.

F*cking incompetente postbode. Nooit geen briefje gekregen in de (juiste) bus.

JimmyPatterson

Legacy Member
Glimlach;
De kans dat ik mijn Dragon Age nog ga zien, is gestegen met 100%:p
Kreeg vandaag een e-mail van de persoon met excuses en dat hij op vakantie was vertrokken (toen de bieding nog openstond). Hij is het vandaag gaan opsturen via Taxipost (al heb ik daar niet voor betaald) en hij heeft mij de code gegeven.

Private Joker

Legacy Member
Eén of andere onnozele puber heeft de site van smstributes gehacked...
Alle foto's die erop stonden zijn offline and hier en daar staat er een soort van handtekening van die kerel.

Haboubamix...

NAHAHAHAHAHAHA Your Website Is Hacked By Haboubamix

Im Crazy Im Cracker Im Hacker Im Koulchiiiiiiiiiiiiii
HHHHHHHHHHahahahaha

KillingRaptor

Legacy Member
Glimlach:
Sonic Gems Collection start eindelijk op na het kuisen van de disc bij Game Mania. En ook Rayman werkt perfect nu, geen haperende muziek meer!

JimmyPatterson

Legacy Member
Glimlach:

Vandaag Dragon Age aangekregen :love:
Was volledig gesealed en in perfecte staat, zoals in de advertentie stond^^
Ben echt blij nu ik dit alsnoch heb aangekregen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan