Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

buzzywuzzy

Legacy Member
Grote glimlach: Heb een oude Pentium II van Windows 98 voorzien en ik kan nu fantastische klassiekers zoals Donald Duck in Cold Shadow en Little Big Adventure 2 opnieuw spelen! :hug:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
ik koop dus hier iets voor 70 euro... Kerel ging alles meteen verzenden met Kiala. Paar dagen later stuur ik een PM of het al verzonden is en dan krijg ik de melding: "alles is gisteren op de post gegaan"...

Heb nu een week later nog steeds geen Kiala mail gehad en een antwoord op mijn PM's krijg ik ook niet :sop:

JimmyPatterson

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
ik koop dus hier iets voor 70 euro... Kerel ging alles meteen verzenden met Kiala. Paar dagen later stuur ik een PM of het al verzonden is en dan krijg ik de melding: "alles is gisteren op de post gegaan"...

Heb nu een week later nog steeds geen Kiala mail gehad en een antwoord op mijn PM's krijg ik ook niet :sop:

Misschien heeft hij het echt wel met de post verstuurd ipv Kiala?
Heb dat hier nog al eens voorgehad....

Private Joker

Legacy Member
Er zullen (indien nodig, maar ik betwijfel het) wel mensen zijn die z'n gegevens nog hebben. Bij mijn verkoop ging het vlot, alhoewel zette hij de gekochte items hier wel nog geen maand later terug te koop :p

Succes!

zelda rulezz

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Dan zou ik het toch wel al moeten gekregen hebben?

https://www.beyondgaming.be/archive/bs-retro.194/boxed-snes-boxes-scope-en-boxed-games.791092

Is in zijn PM-berichten aan het kijken dus hopelijk stuurt hij iets terug :s

ik heb wel gezien dat dien zijn spullen ook op kapaza heeft aangeboden, is krak t zelfde alleen zit alles dan in een doos, is ook al wel een paar dagen geleden dat ik dat gezien heb

edit* sorry was toch iets/iemand anders, ik bedoelde deze :

http://nl.kapaza.be/limburg/nintendo-snes-2-controllers-13-orig-games-56203914.htm

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
had het ook al gezien en dacht toen hetzelfde maar is idd niet dezelfde :)
Heeft dus geen PM terug gezonden :sop:

ARGH!

Private Joker

Legacy Member
Ergernis & Glimlach

JimmyPatterson zei:
Huidig bod: EUR 50,58

Je hebt je symbolische minimumprijs gehaald:p


Hopelijk stijgt het nog :$ (ik ben hoogste bieder)
Belangrijkste is, is dat die simplysega persoon overboden werd. Die kerel zijn prijzen moet je eens gaan bekijken...
Koopt alles op dat hij kan vinden en zet het dan aan BIN prijzen die drie keer zo hoog liggen (als het niet meer is).
Tot voor kort bleef hij alles in veilingen zetten en vertelde hij me dat hij in zijn laatste "runs" meer dan 5000£ verloren was... Gebruikte toen ook altijd als excuus dat hij een totale uitverkoop deed van zijn eigen collectie...
Dan zet hij nu alles aan BIN...

Claudio VO

Legacy Member
ik dank u voor de boden alvast ;)

zit met voorlopig 9 volgers ( zijn het potentiele kopers of mensen die willen kijken hoeveel hij gaat ? ).

minimum is behaald indd. dus voor deze prijs gaat hem al de deur uit.
60 of 100 euro. is nu van minder belang.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ik ben normaal één van die volgers :unsure:
Gewoon uit nieuwsgierigheid:p

Claudio VO

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Ik ben normaal één van die volgers :unsure:
Gewoon uit nieuwsgierigheid:p

;) je zal niet alleen zijn die dat doet ( ben er mij van bewust :) )

ondertussen 10 volgers :p

we hebben nog een weekend hé. en ben de enigste wereldwijd :applause:
de staat is niet perfect , dat is zowat mijn enigste argument tegen.

Private Joker

Legacy Member
Graag gedaan ;)

Ik denk wel dat hij tegen de 100 Euro zal gaan. De meeste mensen op sega8bit hebben die wel al, maar er zitten precies nog veel collectors wereldwijd die toch een aardig centje over hebben voor SMS.

En die volgers, tja. 10 is eigenlijk niet heel veel... Heb er vaak 20-25 gehad, maar toen ook weinig boden.

In ieder geval, we duimen mee!

OT: Eindelijk nog eens een verkoper gevonden die blijkbaar niet door iedereen werd ontdekt. Zonder veel andere biedingen bijna zijn volledige winkel aan SMS spellen gekocht aan 99ct :D
Commons en uncommons en zelfs een paar rares :applause:
Nu nog zien dat de gezamenlijke verzendingskosten niet overdreven zijn en dat alles zonder problemen toekomt...

kristofb

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
ik koop dus hier iets voor 70 euro... Kerel ging alles meteen verzenden met Kiala. Paar dagen later stuur ik een PM of het al verzonden is en dan krijg ik de melding: "alles is gisteren op de post gegaan"...

Heb nu een week later nog steeds geen Kiala mail gehad en een antwoord op mijn PM's krijg ik ook niet :sop:

Nog iets gehoord?

Thorstein

Legacy Member
Glimlach
Gisteren zelf een s-video kabel gemaakt voor c64 ,werkt perfect ,byby rf :)

Private Joker

Legacy Member
Grootste ergernis ooit!

Gisteren telefoon gekregen van de postbode. Hoe die mijn nummer kent, weet ik echt niet. Op de voicemail klonk het als volgt:
mbmmbmllflmbm... I have your box, you call me.

Ik bel hem terug en half in het Frans/Engels komt het erop neer dat hij langs is geweest en er niemand thuis was om 10u 's ochtends. Hij zegt erbij dat hij nog terug komt vandaag, maar ik vertel hem dat er niemand thuis is en dat hij het bij de overbuur moet proberen.
Niets meer gehoord gisteren dus ik bij de buur gaan kijken. Geen pakket afgeleverd, niets. Geen antwoord meer op gsm.

Vandaag bel ik terug en is het antwoord als volgt:
mbmmbmllflmbm... Ik heb je collis aan iemand gegeven op de straat die je naam kent. Hij heeft getekend en alles.

Niemand hier in de buurt kent mijn naam, tenzij m'n achternaam op de bel waar ze dus duidelijk naast stonden toen.
Nergens geen buur/pakketje te bespeuren...

En nu???

:doh:

ffs waarom altijd ik?

Private Joker

Legacy Member
Klachtendienst is open van 9 tot 18u...

GLS btw, niet bpost deze keer.

Fucking 200 Euro gewoon aan een willekeurige voorbijganger gaan geven.

Exasephiroth

Legacy Member
Glimlach:
Vandaag men SNES & NES box protectors binnengekregen.
Voor de SNES zijn ze als een 2de vel & echt perfect.
Voor de NES is er zeker nog verbetering mogelijk, maar 't beschermt zoiezo al beter.

€10 douanekosten. 't bedrag vind ik zeer goed meevallen, maar 'k blijf hun logica betwisten.

Ergernis:

Vandaag ronde 2 aangevat van een poging tot het verwijderen van alle stickers van men games.
--> Fuuu Bart Smit & Fuuuu Nintendo.

BS vanwege hun miljoenen overbodige stickers + het feit dat ze bijna onverwijderbaar zijn.
Nintendo vanwege het zo zwak maken van het karton van de N64.

Resultaat: paar mint N64 boxen met stickers compleet gefucked. Vanwaar ik ook het idiote idee haal om toch maar te blijven proberen stickers te verwijderen in de hoop van deze keer geen scheurtjes/scheuren te maken, geen idee :s

Bij deze voor de 2de keer: Op kartonnen doosjes, alle stickers laten plakken...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan