Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Private Joker zei:
mijn probleem is "opgelost"...
De ooggetuige is alles gaan opkopen voor 25 Euro en heeft het me terug gegeven... Nu moet ik dus die 25 Euro gaan betalen aan die mens (kerel is 2m groot en weegt zeker 130kg :s)

Precies de mafia hier man. Stonden ze met 5 man rond mij om me te overtuigen van het verhaal dat ze hadden uitgevonden. Allez, daar ben ik toch van overtuigd... Kan ook verkeerd zijn, maar mijn vertrouwen in iedereen hier in Brussel is toch al lang geschonden.


Sounds fishy=)

OT:
Om door te gaan op de eBay hate: kreeg net een e-mail dat mijn spel verstuurd is en hij stuurde er zelfs een foto bij. Allemaal leuk behalve dat het adres op die enveloppe niet dat van mij is (mijn naam is wel juist, de rest niet). En het is een Waal met een erg gebrekkige kennis van Engels/Nederlands dusjah. Ooh joy

Exasephiroth

Legacy Member
Private Joker zei:
kerel is 2m groot en weegt zeker 130kg :s

Precies de mafia hier man. Stonden ze met 5 man rond mij om me te overtuigen van het verhaal dat ze hadden uitgevonden.

Kstel voor dat we een Retro Fight Club oprichten à la double dragon.
Brussel zou dan wel de eindbaas zijn vrees ik o.0

junglist_clint

Legacy Member
Alvast een goed idee maar wss is er ergens nog een lost world met laatste level. In de kelders van cureghem ;)

Ingis

Legacy Member
liefst ergens een godmode insteken.

Gelukkig tot nu toe altijd geluk gehad met deals via ebay/buitenlandse fora, ook degene die om veel geld draaien. Heb nu ook weer een komen, my fingers are crossed.

Yurf

Legacy Member
Ik heb (gelukkig) nog nooit een slechte deal gehad waar ik geld bij verloren heb. Ik heb toch op zijn minst al een deal of 100 achter de rug op eBay, 2dehands.be, 9lives etc... Ik pas altijd deze basisregels toe.

Koop nooit van:

- Mensen die enkel in caps posten/mailen.
- Mensen die geen hoofdletters en/of leestekens gebruiken.
- Mensen die gebrekkig Nederlands typen.
- Mensen die onbeleefd antwoorden.
- Mensen zonder feedback.
- Mensen met min. een negatieve feedback.
- Mensen waar je niet mag afhalen als ze in de buurt wonen.
- Mensen die enkel de titel van hun game in een topic/veiling/zoekertje plaatsen.

OK, zo loop ik regelmatig misschien een mooie deal mis (en het kan mss discriminerend overkomen :p), maar zo ben ik zeker dat de persoon waarvan je iets verkoopt een minimum aan niveau/fatsoen heeft en zich (hopelijk) aan zijn woord zal houden. Ik ga er altijd van uit dat mensen die nonchalant typen, ook nonchalant zijn bij het verzenden, etc...

Enige uitzondering is als ik de verkoper persoonlijk ken, dan kan het mij niet schelen hoe die typt. :p

Ingis

Legacy Member
Preview.jpg


omfg ... geen idee van prijs, maar is een instant buy

Ingis

Legacy Member
geïnspireerd op

GOGskan7.jpg


Sowieso is het beeld based op adam hughes art. Is meer zijn visie dan, dan echt spel na gedaan. Maar kleuren komen goed overeen met oorspronkelijke out-fit. Alleen wat gemoderniseerd.

Bamboebahr

Legacy Member
true,true,ziet er wel nice uit ^^
één van de betere die ik al gezien heb ;)

Ringo

Legacy Member
@pj: begint vrij vervelend te worden en toch ook een beetje een doorn in het oog van menige retro-forumganger hier precies...

sike2

Legacy Member
arrogantie troef... zo zitten er nu al 3 op 2dehands.be dat ik weet van heb :p

sike2

Legacy Member
Private Joker zei:
Ken je zijn nick op 2dehands? 't is zeer kort ;)

"F" ;) vroeger onder echte naam "Franky" al ben ik het niet 100% zeker, maar toch 99%, want is even kort en onbeleefd :sleep:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan