Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wandering

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Vandaag men dreamcast nog eens bovengehaald na een halfjaar in zijn originele doos & in een curverbox te zitten en de bovenkant is compleet vergeeld :wtf:!?

Hij heeft niet in de zon gestaan of in extreme temperaturen & toch ...wtf


Dat is balen.
Zit echt in de kwaliteit van het plastic volgens mij. Ik heb zo een Rayman Rabbid figuur (30cm) met enkele vieze gele plekken in. Altijd in vitrine gestaan, geen contact met zonlicht of wisselende temperaturen.
Bizar maar wel lelijk.

Yurf

Legacy Member
Ergernis: Voor het eerst sinds héél lang nog es in Game Mania geweest. Hun prijzen voor tweedehandse PS2-games zijn een pak gestegen. :s

waffel

Legacy Member
Yurf zei:
Ergernis: Voor het eerst sinds héél lang nog es in Game Mania geweest. Hun prijzen voor tweedehandse PS2-games zijn een pak gestegen. :s

En hun games in de schaffen zijn allemaal gekopieerd. Belachelijke winkel!

Ingis

Legacy Member
naar welke ga jij mss? die van hier hebben geen gekopieerde ze...
enige dat ik een paar keer ben tegen gekomen waren bootlegs maar geen kopies

Exasephiroth

Legacy Member
Glimlach: eindelijk nog eens iets gewonnen op ebay -->

Voornamelijk strontgames, maar als je een complete verzameling wilt horen die er ook bij o.0

Ingis

Legacy Member
daarom dat wij nooit voor een volledige verzameling gaan :) hobby is al duur genoeg en hebben al plaats te kort ^^

welke games zitten erbij?

Private Joker

Legacy Member
Dankzij Exa te weten gekomen dat ik een zeldzaam spel in handen heb. Het gaat om de democart die hier los staat op de foto.

de5G1.png


Het blijkt te gaan om een demo cart (Democart 2) waarvan er, deze incluis, slechts 3 van gekend zijn in de wereld. Na een bod te hebben gekregen van 55 Euro verzending naar Zweden inbegrepen, heb ik nog enkele mensen gecontacteerd en ondertussen al 250 exclusief geboden ($ of €) voor een simpele cart only... :p

Die andere op de foto zijn elk ongeveer 5 Euro waard ofzo, maar die Democart 2 blijkt één van de zeldzaamste zaken te zijn binnen de Channel F community...

:woohoo:

Na alle tegenslagen, mag er wel eens iets positief gebeuren.
*knocks on wood* Ik heb het geld nog niet uiteraard...

Grappig noot: Ik heb alles gratis gekregen bij aankoop van een vuile Master System met 10 games, 3 controllers, 2 quickshots en een boxed third party controller voor 20 Euro. :p

Yurf

Legacy Member
Als er maar drie gekend zijn ter wereld, zou ik die toch bijhouden. Zelfs als verzamel je het niet specifiek, ik zou het leuk vinden om een 'uniek' stuk te hebben. :)

Private Joker

Legacy Member
Mja, 't is nog altijd niet uniek é ;)
Maar ge zegt daar nog zoiets... Alleen zijn de centjes wel welkom en staat het ondertussen op den internet-haven te koop aan 99ct :p

Yurf

Legacy Member
Private Joker zei:
Mja, 't is nog altijd niet uniek é ;)
Maar ge zegt daar nog zoiets... Alleen zijn de centjes wel welkom en staat het ondertussen op den internet-haven te koop aan 99ct :p

Toch, de kans dat je ooit nog iets zo zeldzaam in handen hebt is goed als onbestaande. :) Tenzij je met véél geld over de boeg zal komen. Maar ieder zijn eigen keuze, ik wou gewoon zorgen dat je er goed over nadenkt en achteraf geen spijt krijgt. :)

Veel succes met de verkoop alleszins! :)

Dennoman

Legacy Member
Ik mailde gisteravond eens for shits 'n giggles naar de verkoper van deze afgelopen Sculptor's Cut:

226710_10150578652340710_650270709_18643177_2783646_n.jpg


Stond als "Like New" opgegeven en de staat zag er inderdaad zeer indrukwekkend uit. Uiteindelijk heb ik maar nipt die veiling verloren, dus dat hing keihard mijn kloten uit. Ik vroeg aan hem of de deal uiteindelijk is doorgegaan aangezien hij er gene feedback voor gekregen heeft. Mailt hij mij terug dat hij gescamd is en dat hij zowel de game en zijn geld kwijt is dankzij eBay en PayPal, die de koper volledig gerefund hebben. En nu heeft die fucker dus wel een ongelooflijk stuk zomaar afgesnoept. For fuck's sake man, daar gaat een verzamelaarshart wel van bloeden. Ik had dan nog liever dat hij gemaild had dat alles gewoon was doorgegaan.

Claudio VO

Legacy Member
fuck die PAYPAL !

dat ze die buyers protection maar gauw afschaffen. wordt véél te véél misbruik gepleegd.
dat is echt triestig ...

Dennoman

Legacy Member
Met deze zin dan nog bij:

"If I would of got it back I would of gladly sold it to you if I had it. But I'm out over $200 and the game."

FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU-

Claudio VO

Legacy Member
ik heb het ook eens aan mijne rekker gehad . DC skies of arcadia verzenden naar Frankrijk . had ook een PAYPAL claim aan mijn botten .
...en wat doe je dan ? PAYPAL vraagt dan een verzendbewijs ....
gvd : gewone zending heeft geen verzendbewijs . daar sta je dan als verkoper !
je moet al torenhoge verzendkosten vragen als je via Bpost wil verzekerd verzenden naar het buitenland.
voor één game kom je al op 7€ + 4,90€ ofzo.
als je géén PAYPAL aanbied , kan je gewoonweg niet aanbieden in het buitenland.
maffia i say !

Dennoman

Legacy Member
Yep, ik begin stilaan de torenhoge verzendkosten op eBay te begrijpen. Als ge niet verzekerd verzendt met alles erop en eraan kunt ge uzelf gewoon niet indekken.

waffel

Legacy Member
Ingis zei:
naar welke ga jij mss? die van hier hebben geen gekopieerde ze...
enige dat ik een paar keer ben tegen gekomen waren bootlegs maar geen kopies

Die van in Brussel.

Ja in Brugge he.

sluysen

Legacy Member
ja de coverkes zijn gekopieerd, maar das enkel voor display hoor dacht ik.. je krijgt natuurlijk wel het echte coverke peisk

reactor

Legacy Member
Claudio VO zei:
fuck die PAYPAL !

dat ze die buyers protection maar gauw afschaffen. wordt véél te véél misbruik gepleegd.
dat is echt triestig ...

Ja, in deze gevallen is het natuurlijk fucked up.
Mij (als koper) heeft het toch wel eens mijn geld terug bezorgd nadat ik een console echt niet had ontvangen!

T'is een mes dat aan 2 kanten snijd he!


PJ ,ik moet YURF toch wel gelijk geven!
Ik zou z'on uniek stuk ook niet weg doen!

sike2

Legacy Member
Glimlach: zolder is +- finished... :)
Ergernis: ik heb echt, maar dan ook echt ECHT, VEEL TE VEEL games! als ik zo alles naar boven draag en uit haal... man man man, waar ben ik mee bezig :( denk dat ik hier binnenkort uitverkoop zal doen....

Ingis

Legacy Member
sike2 zei:
denk dat ik hier binnenkort uitverkoop zal doen....

No you will not. Iedere collector denkt dat wel keer, maar weinigen die het kunnen. Moet mijn slaapkamer nu voorlopig zien. Staan overal dozen en de games zelf staan dan nog eens op de zolder van mijn oma.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan