Wandering
Legacy Member
Exasephiroth zei:Vandaag men dreamcast nog eens bovengehaald na een halfjaar in zijn originele doos & in een curverbox te zitten en de bovenkant is compleet vergeeld!?
Hij heeft niet in de zon gestaan of in extreme temperaturen & toch ...wtf
Dat is balen.
Zit echt in de kwaliteit van het plastic volgens mij. Ik heb zo een Rayman Rabbid figuur (30cm) met enkele vieze gele plekken in. Altijd in vitrine gestaan, geen contact met zonlicht of wisselende temperaturen.
Bizar maar wel lelijk.
!?
hobby is al duur genoeg en hebben al plaats te kort ^^



denk dat ik hier binnenkort uitverkoop zal doen....