Claudio VO
Legacy Member
altijd lachen als je thuiskomt 
Beste Claudio VO,
"u weet wel wie " heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld PS3 +PSX & PS2 Games ( TK / TR ) R.E. 5 / Uncharted 2 / ICO ...2de aan 1/2 prijs !, waarop je bent geabonneerd in het forum B&S Playstation van het 9lives - Games Forum.
Deze discussie is te vinden op:
https://www.beyondgaming.be/archive...re-5-uncharted-2-ico-2de-aan-12-prijs-.795021
Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst:
***************
Is dat die Ico die je op ebay verkoopt of nog een andere versie?
wreemd genoeg vind ik de post niet meer in m'n topic.
meneerke dacht van mij in een slecht daglicht te plaatsen zeker ? :naughty:
beetje meer oefenen , tga wel lukken





Beste Claudio VO,
"u weet wel wie " heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld PS3 +PSX & PS2 Games ( TK / TR ) R.E. 5 / Uncharted 2 / ICO ...2de aan 1/2 prijs !, waarop je bent geabonneerd in het forum B&S Playstation van het 9lives - Games Forum.
Deze discussie is te vinden op:
https://www.beyondgaming.be/archive...re-5-uncharted-2-ico-2de-aan-12-prijs-.795021
Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst:
***************
Is dat die Ico die je op ebay verkoopt of nog een andere versie?
wreemd genoeg vind ik de post niet meer in m'n topic.

meneerke dacht van mij in een slecht daglicht te plaatsen zeker ? :naughty:
beetje meer oefenen , tga wel lukken





Alé, toch van de echt goede games die ik toch had moeten houden. Stilaan bouw ik het terug op, alleen dat ik nu geen slechte games meer in de collectie heb.
Ik zit wel nog niet aan de helft wat ik ervoor had.