Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
altijd lachen als je thuiskomt :rofl:

Beste Claudio VO,

"u weet wel wie " heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld PS3 +PSX & PS2 Games ( TK / TR ) R.E. 5 / Uncharted 2 / ICO ...2de aan 1/2 prijs !, waarop je bent geabonneerd in het forum B&S Playstation van het 9lives - Games Forum.

Deze discussie is te vinden op:
https://www.beyondgaming.be/archive...re-5-uncharted-2-ico-2de-aan-12-prijs-.795021

Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst:
***************
Is dat die Ico die je op ebay verkoopt of nog een andere versie?




wreemd genoeg vind ik de post niet meer in m'n topic. :D

meneerke dacht van mij in een slecht daglicht te plaatsen zeker ? :naughty:
beetje meer oefenen , tga wel lukken ;)

:rofl::rofl::rofl::rofl:

kristofb

Legacy Member
Claudio VO zei:
altijd lachen als je thuiskomt :rofl:

Beste Claudio VO,

"u weet wel wie " heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld PS3 +PSX & PS2 Games ( TK / TR ) R.E. 5 / Uncharted 2 / ICO ...2de aan 1/2 prijs !, waarop je bent geabonneerd in het forum B&S Playstation van het 9lives - Games Forum.

Deze discussie is te vinden op:
https://www.beyondgaming.be/archive...re-5-uncharted-2-ico-2de-aan-12-prijs-.795021

Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst:
***************
Is dat die Ico die je op ebay verkoopt of nog een andere versie?




wreemd genoeg vind ik de post niet meer in m'n topic. :D

meneerke dacht van mij in een slecht daglicht te plaatsen zeker ? :naughty:
beetje meer oefenen , tga wel lukken ;)

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Lol Ik had z'n comment gezien en dacht van wtf? :wtf:

Yurf

Legacy Member
Ingis zei:
No you will not. Iedere collector denkt dat wel keer, maar weinigen die het kunnen.

Ik heb het gedaan en stiekem toch wel spijt van. :) Alé, toch van de echt goede games die ik toch had moeten houden. Stilaan bouw ik het terug op, alleen dat ik nu geen slechte games meer in de collectie heb. :p Ik zit wel nog niet aan de helft wat ik ervoor had.

Den_Hidde

Legacy Member
Een mini ergernisje: de verschillende soorten handleiding boekjes van de nes games. Was deze middag even gevlucht voor de zon en dacht wat orde in de chaos te brengen en mijn manuels op een schap te plaatsen zodat ik ze snel bij de hand heb.
9gFo0.jpg

Zitten er zo wat speciale gevallen bij die den esthetiek verknoeien :)
daU2d.jpg

Bv. de handleiding die meer mini boekjes zijn, om eerlijk te zijn vind ik die wel veel handiger :)
enU9S.jpg

dan zijn er nog de tengen games en andere game companies die speciaal willen doen
KaANZ.jpg

Uiteindelijk maak het niet zoveel uit, alleen als je ze in plastiekjes zou steken, heb jer verschillende maten nodig.

Exasephiroth

Legacy Member
Pfft man man man. Weer een echte kutdag.

'K haal vandaag mijn saturn boven. 'K heb ineens men videokabel niet meer :wtf:?
'K heb letterlijk een foto van de kabel die in de doos vd saturn zit.

'K rij naar een stuk of 4 elektrowinkels. Daar hebben ze natuurlijk zo'n kabel niet.
Kvind ook nergens 72-pin connectoren tenzij voor €10 & 5 werkdagen wachten maar dan heb ik hem goedkoper van het internet ffs.

'k laat dan nog eens een deel dreamcast games vallen waardoor de doosjes compleet verneukt zijn... K*t K*t K*t

Thorstein

Legacy Member
Dat is idd balen als je weet dat het steeds moeilijker wordt DC doosjes zonder gebreken te vinden. Bij psx kunde nog wat dirt cheap PS1 sealed rotgames kopen voor hun doosjes maar bij DC is het al wat moeilijker.

Claudio VO

Legacy Member
precies u dagske niet ..

72pin connector = bestellen en maken ( piece of cake ;) ) 5 dagen wachten is nu ook de wereld niet hé. ( je had hem al lang kunnen hebben ). niet twijfelen vriend ;) .

Dreamcast games doosjes zijn al zo fragiel ^^
kzou er hier ook nog 2 moeten vervangen.

de kabel zal wel ergens opduiken zeker ? kom da hier ook af en toe tegen :)

sluysen

Legacy Member
Das ook wel sega's worst move hoor die DC doosjes.. als je kijkt van wat ze komen bij MD en MS, superstevig en geen nuttelooze fikfak (die dubbele cd doos voor 1 dc cd en dan de 2 kanten dat het open kan, en dus ook kapot kan)

buzzywuzzy

Legacy Member
sluysen zei:
Das ook wel sega's worst move hoor die DC doosjes.. als je kijkt van wat ze komen bij MD en MS, superstevig en geen nuttelooze fikfak (die dubbele cd doos voor 1 dc cd en dan de 2 kanten dat het open kan, en dus ook kapot kan)
Sega's slechtste doosjes zijn ongetwijfeld de EU Saturn cases. Kartonnen EU cases verbruiken zichzelf per keer dat ge ze open doet, om nog maar te zwijgen van de handleiding en cd die er keer op keer uit flikkeren bij het opendoen.

sluysen

Legacy Member
wistk niet :p dacht dat saturn ook plastiek dvd doosje had maar langer en platter

edit

net zo'n grote bart smit sticker van een n64 doos gekregen.. beetje haardroger erop en dan was hij in 1 trek los.. de lijm was wel al serieus oud..

wel doosje wat verkakt toen ik een gewone witte papieren prijs eraf wou halen (zwart eraf, maar de alcoholstift covert dit een beetje :D)

tot nu toe werkt haardroger en kartonnen dozen redelijk goed, haardroger er recht boven en blazen maar :D
kweet nog niet als ik aan de grote ronde occassie stickers van GM ga beginnen (OA op m'n Bio Freaks doos)

sluysen

Legacy Member
bart smit ovalen stickers enzo komen ook wel deftig los, maar het plakatief blijft achter..
Nu heb ik met mijn stomme kop alcohol willen gebruiken om het weg te doen, het lukt een beetje maar het zwart van de snes doos gaat ook af..

Dus nu nog enkel stickerresten weg krijgen en ze zijn al iets properder...

Shinro

Legacy Member
Aan het twijfelen of ik dubbele games zou bijhouden of verkopen. =/

Men gezond verstand zegt dat een dubbel eigenlijk best weg kan en men collector verstand zegt bijhouden!

:<

Wandering

Legacy Member
Mijn dubbels doe ik altijd weg, tenzij het om een andere versie gaat, bvb steelcase ofzo (behalve bij platinums/classics/..., dan gaat de platinum gewoon weg).

Het neemt gewoon extra ruimte in die ik wel beter kan gebruiken en waarom zou je er 2 willen hebben... Tenzij het om iets zeldzaam gaat, dan zou ik het misschien wel bijhouden.

Dennoman

Legacy Member
Inderdaad, als het iets is dat in de komende tijd nog gevoelig in waarde kan stijgen: bijhouden. Anders weg ermee :)

kristofb

Legacy Member
Een foto die toch een glimlach op m'n gezicht deed verschijnen :)
Milla-Jovovich-playing-Nintendo.jpg

(Das Milla Jovovich by the way)

reactor

Legacy Member
Private Joker zei:
Mja, 't is nog altijd niet uniek é ;)
Maar ge zegt daar nog zoiets... Alleen zijn de centjes wel welkom en staat het ondertussen op den internet-haven te koop aan 99ct :p

Hey PJ
Uit nieuwschierigheid,hoe staat het met de biedingen op uwen zeldzamen cart? :)

Private Joker

Legacy Member
reactor zei:
Hey PJ
Uit nieuwschierigheid,hoe staat het met de biedingen op uwen zeldzamen cart? :)

Verkocht voor 445 USD inclusief verzending :)
Jammer van de zwakke dollar momenteel...
Kon het als dollar laten staan hebben op m'n PayPal account, maar ik ken weinig van de koers van de dollar en wat hij in de nabije toekomst ging doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan