Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ze moeten die gratis plaatsingskosten ergens recupereren hé:)
Wel lame

Private Joker

Legacy Member
Tja, afzetters hé... En die 40 Euro max is ook pure bullshit hé... Dan moet ge al 500 Euro binnen halen om aan dat maximum te zitten???

Claudio VO

Legacy Member
en gallerij ? zou dat ook nog te betalen zijn ( nu is dat 15 cent dacht ik ).

Private Joker

Legacy Member
Zal wel... je bedoelt zo'n klein fotootje bij je advertentie? Was 20ct, maar meestal 10ct "tijdelijke aanbieding"

Moesten de volledige plaatsingskosten nu eens gratis zijn hé, net als meerdere foto's en grote exemplaren...

Yurf

Legacy Member
Uiteindelijk maakt het niet zoveel verschil uit, zeker niet bij kleine bedragen (heb het nagerekend). Bij grote bedragen (100+ euro) heb je wel een paar euro meer kosten. Het is uiteraard sowieso weer in het voordeel van eBay, zelfs bij kleine bedragen... :s

buzzywuzzy

Legacy Member
Ze maken het de kleine man weeral moeilijk, daar bij Ebay. Andersom heb je dan de echte Ebay-dealer die week na week hetzelfde product online zwiert met exact dezelfde prijs en verzendkosten. Ik kan hier verschillende Mega Drive lotjes opnoemen die nu al 2 jaar op Ebay circuleren, aan een prijs waar niemand zijn gat aan wil verbranden. Krijgen die dealers dan gratis zoekertjes ofzo? Die dealers moeten nu toch al hun geld opgesoepeerd hebben aan dat ene herhaalde zoekertje dat niemand kopen wil.
Enlighten me...

Private Joker

Legacy Member
buzzywuzzy zei:
Ze maken het de kleine man weeral moeilijk, daar bij Ebay. Andersom heb je dan de echte Ebay-dealer die week na week hetzelfde product online zwiert met exact dezelfde prijs en verzendkosten. Ik kan hier verschillende Mega Drive lotjes opnoemen die nu al 2 jaar op Ebay circuleren, aan een prijs waar niemand zijn gat aan wil verbranden. Krijgen die dealers dan gratis zoekertjes ofzo? Die dealers moeten nu toch al hun geld opgesoepeerd hebben aan dat ene herhaalde zoekertje dat niemand kopen wil.
Enlighten me...

Die betalen een vast bedrag per maand om hun winkel open te houden dacht ik. Plus dan uiteraard een commissie op de verkoop, maar het plaatsen is "gratis".

Bamboebahr zei:
geen retro, maar: link naar B&S Xbox

die kerel maakt toch ook geen goeie verkoper, zo'n agressieve blaas :p
stoor mij wel wat aan zo'n mannen -_-

Inderdaad...

Yurf

Legacy Member
buzzywuzzy zei:
Ze maken het de kleine man weeral moeilijk, daar bij Ebay. Andersom heb je dan de echte Ebay-dealer die week na week hetzelfde product online zwiert met exact dezelfde prijs en verzendkosten. Ik kan hier verschillende Mega Drive lotjes opnoemen die nu al 2 jaar op Ebay circuleren, aan een prijs waar niemand zijn gat aan wil verbranden. Krijgen die dealers dan gratis zoekertjes ofzo? Die dealers moeten nu toch al hun geld opgesoepeerd hebben aan dat ene herhaalde zoekertje dat niemand kopen wil.
Enlighten me...

Die gratis plaatsingskosten gaan waarschijnlijk 2 grote gevolgen hebben:

- Startprijzen worden hoger, want enige reden om een lage startprijs in te stellen (minder kosten) is verdwenen.

- Indien men het niet verkoopt, kan men het dus onmiddellijk (gratis) terug online plaatsen, zoveel je wilt. Dus de echt dure zaken blijven online staan en anderen gaan zich eraan spiegelen => hogere startprijzen.

Private Joker

Legacy Member
Either way, we're screwed.... (again)

Heb maar vlug vanalles online gezet nu :p
Zie B/S/T topic!

Ringo

Legacy Member
Heb even die aankondiging gelezen...ik kan er wel begrip voor hebben dat ze het eens op een andere manier willen proberen. Ebay.be is voor mij al lang niet meer een veilingsite waar je leuke deals kunt vinden maar meer een site waar je alles kunt vinden aan de "gangbare" prijs. Er zitten veel te veel professionele verkopers op en het is ook triest om te zien dat items die je zelf hebt verkocht op een rommelmarkt hun weg een paar weken later vinden naar daar.

De verkoper Ansonia2008 verkoopt er volgens mij 2 van of anders is het wel heel erg toevallig dat zijn Pop'n Twinbee er identiek uitziet aan die van mij destijds en er toevallig ook een Lost Vikings wordt aangeboden.

buzzywuzzy

Legacy Member
Glimlach: Tijdens het doorspeuren van de verschillende apps op mijn Dingoo met Dingux OS een Arcade emulator gevonden, met de Donpachi rom op. Speelt flawless! Net al aardig geknald tijdens een WC-bezoek :)

edit: was dat laatste nu letterlijk of figuurlijk? :wtf:

vidiot

Legacy Member
Ik wou onlangs enkele LPs verkopen op ebay, heb alle aanbiedingen gecanceled. De kosten zijn belachelijk, en ik moest plots een domiciliering nemen voor factuurbetalingen met het nodige gedoe erbij etc...ebay is, na 904 geslaagde kopen/verkopen, gedaan voor mij kwa verkopen, genoeg andere kanalen...

Bamboebahr

Legacy Member
haha,khad het al gezien :p
was al aan het wachten wat er op ging volgen XD

Exasephiroth

Legacy Member
Vandaag men dreamcast nog eens bovengehaald na een halfjaar in zijn originele doos & in een curverbox te zitten en de bovenkant is compleet vergeeld :wtf:!?

Hij heeft niet in de zon gestaan of in extreme temperaturen & toch ...wtf
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan