Yurf
Legacy Member
Claudio VO zei:laat maar komen![]()
deze wil ik toch ook even meegeven :
SEGA America Blog | The House of the Dead: Overkill – Extended Cut Announced!
ik wacht wel op de PS3 versie ipv de Wii versie te kopen nu
...niet retro ? ....this wel SEGA hé gasten !
Iedere fan van lightgun shooters is VERPLICHT deze aan te schaffen!




vroeger onder echte naam "Franky" al ben ik het niet 100% zeker, maar toch 99%, want is even kort en onbeleefd
