Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

buzzywuzzy

Legacy Member
Al eens geprobeerd met haardroger? Lijkt mij beter te gaan dan zo'n spray, omdat je de lijm .doet smelten.

junglist_clint

Legacy Member
waarom krijg ik dan al mijn stickers van mijn N64,SNES, ... doosjes er netjes af?

HG stickerverwijderaar?

Exasephiroth

Legacy Member
@ Buzzy: een haardroger heb ik al geprobeerd & ja het helpt om de sticker ervan te krijgen maar al het residu blijft netjes achter & het duurt ook verschrikkelijk lang met een haardroger.

@Junglist:

Ik gebruik 'Sticky stuff remover' wat op een ander fora werd aangeraden & het helpt bij een aantal stickers ed. Maar er zijn ook stickers waar het zogoed als geen effect op heeft (Bart Smit, Cashpoint...) 't is bij een groot aantal gelukt hoor; maar tzijn er ook een deel dat ik zeer zwaar verneukt heb =/

junglist_clint

Legacy Member
ohnee bij mij die foei lelijke gele stickers van bart smith gaan eraf lijk het niks in. Wel sommige met wat meer geduld enzo dan anders maar nooit lak beschadigt van geen enkel N64 doosje. Volgende sticker dat ik tegen kom zal ik een mooie fotoshoot maken met uitleg ;)

sluysen

Legacy Member
Exasephiroth zei:
@ Buzzy: een haardroger heb ik al geprobeerd & ja het helpt om de sticker ervan te krijgen maar al het residu blijft netjes achter & het duurt ook verschrikkelijk lang met een haardroger.

@Junglist:

Ik gebruik 'Sticky stuff remover' wat op een ander fora werd aangeraden & het helpt bij een aantal stickers ed. Maar er zijn ook stickers waar het zogoed als geen effect op heeft (Bart Smit, Cashpoint...) 't is bij een groot aantal gelukt hoor; maar tzijn er ook een deel dat ik zeer zwaar verneukt heb =/

lang met haardroger en de rest lichtjes weggommen lukt me soms ook wel

junglist_clint

Legacy Member
ergernis: wss weer bedrogen voor een pakket. En een som geld. Moet dringend hier een deftige uitleg komen te staan. Wat doen als je bedrogen wordt. Is mij al paar keer voor gekomen. Binnekort durf ik niks meer kopen via internet.

Private Joker

Legacy Member
junglist_clint zei:
ergernis: wss weer bedrogen voor een pakket. En een som geld. Moet dringend hier een deftige uitleg komen te staan. Wat doen als je bedrogen wordt. Is mij al paar keer voor gekomen. Binnekort durf ik niks meer kopen via internet.

Meer uitleg? Ik kan misschien helpen na mijn ervaring met kristof.niesen een tijdje terug.

OT: De inhoud van mijn pakket via GLS dat aan een willekeurig persoon werd gegeven, stond deze ochtend al te koop op nog geen 300m van mijn deur volgens een ooggetuige. Hoe die persoon zelf wist dat het mijn gerief was, wat erin zat en wat de exacte waarde was van de inhoud, is me een raadsel.

junglist_clint

Legacy Member
@private: dat is pas vreemd :). Is zoals mijn gestolen fiets een week later een straat verder voor de deur te koop zien staan :D

Nja het zelfde verhaal als de meesten. Deal ziet er zeer goed uit. Alles loopt heel goed. Krijg zelfs een mail dat het geld is aangekomen en dat hij het op de post gaat doen. Week wachten, nog wat wachten. Dan beginnen met mail maarja natuurlijk geen reactie terug krijgen. Dusja. Ofwel is hij op vakantie (aluwel hij altijd met zijn blackberry terug mailde) ofwel ja...

Private Joker

Legacy Member
Dat is niet vreemd, dat is Brussel (maar het woord vreemdeling komt ook voor in het verhaal)

ivm je probleem, heb je geen extra gegevens zoals naam, nickname, nummer, email, adres of zelfs gewoon woonplaats? Je mag het me altijd pm'n om het forum niet te spammen.

junglist_clint

Legacy Member
bij mij is het ook een vreemd... :) Als ik binnen deze week niks hoor zal ik je evt. wel pm'en.

glimlach: na 2 weken geen pakket in de brievenbus van mijn schaalmodel mario flipper. Bied hij mij vandaag gratis en voor niks een nieuwe aan. Nja dat zijn de beste van ebay uiteraard :). Zelfde geld krijg ik mijn deze week nog aan en stuurt hij nog een 2de:s

Private Joker

Legacy Member
Ze zijn een uitzondering aan het worden hé die echt goede eBay verkopers.

Nu we toch ergernissen spugen, net pakketje met een aantal consoles ontvangen. Alles los in een doos gegooid en zoals de nonchalance van het verpakken al deed vermoeden is alles in slechte staat. Consoles gebarsten, vol stickers, geur van sigaretten, stof overal, losse delen in de consoles,... man man man..

junglist_clint

Legacy Member
je echt zeldzaam en dat maakt het online kopen zo riskant tegenwoordig dat je praktisch alles best kunt gaan afhalen enzo.

Sommige mensen gewoon niet te schatten ...

Private Joker

Legacy Member
Dit zou je dan ook weer moeten vermijden hé:

PAS DE COMPTE PAYPAL
UNIQUEMENT VIREMENT BANCAIRE
PAS DE RETRAIT A MON DOMICILE

Zegt al genoeg eigenlijk.
Dat samen met:

tous fonctionne trés bien

en verder geen beschrijving of reactie op vragen naar de staat van alles...

Thorstein

Legacy Member
Tot nu toe heb ik altijd geluk gehad als ik da zo lees.
Maar ik beperk het bedrag meestal max 25€ op ebay,en alleen belgische verkopers.
1 keer heeft een waalse verkoper veel te laat een gameboy color verstuurt (2 weken).
Maar toen kreeg ik als compensatie een gratis spel!

junglist_clint

Legacy Member
van de 200+ deals heb ik er mss 5 slecht gehad. Enja meestal bij iets dat duurder is of lang naar zoekt. Dus meestal ook voor een sommetje geld.

Private Joker

Legacy Member
mijn probleem is "opgelost"...
De ooggetuige is alles gaan opkopen voor 25 Euro en heeft het me terug gegeven... Nu moet ik dus die 25 Euro gaan betalen aan die mens (kerel is 2m groot en weegt zeker 130kg :s)

Precies de mafia hier man. Stonden ze met 5 man rond mij om me te overtuigen van het verhaal dat ze hadden uitgevonden. Allez, daar ben ik toch van overtuigd... Kan ook verkeerd zijn, maar mijn vertrouwen in iedereen hier in Brussel is toch al lang geschonden.

junglist_clint

Legacy Member
make me an offer I can't refuse! bonosera :D

Niet voor te lachen maar toch... Was het de moeite om er 25 euro nog extra voor bij te betalen?

Private Joker

Legacy Member
Mja, toch wel. Was een pakje van 200 Euro, maar ik vind het echt vies...
Ik voel geen schrik, woede of blijdschap van het terug te krijgen. Gewoon een heel bizar gevoel...

KillingRaptor

Legacy Member
Ik zou zo zeggen: wees blij dat het terecht is. €200 is niet niks.

junglist_clint

Legacy Member
In dat geval maar goed dat je het terug hebt he. Maak u maar snel blij en maak fotos voor ons allen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan