vidiot
Legacy Member
red Bulleke zei:Tip: verhuizen is geen leuke hobby![]()
95% van de Ikea meubels zijn daar niet op voorbereid...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
red Bulleke zei:Tip: verhuizen is geen leuke hobby![]()

vidiot zei:95% van de Ikea meubels zijn daar niet op voorbereid...![]()
da is er gewoon niet voor gemaakt.BiZi zei:@ Private: als je het binnen 25 dagen NA betaling niet hebt ontvangen, paypal claim openen. In het ergste geval krijgde uw poen terug, in het beste geval verstuurd hij zen stuff.
Details die de koper opgaf:
Probleem: de koper heeft het object niet ontvangen
De koper heeft geprobeerd u te contacteren
De koper betaalde op 16 feb 2011
De koper betaalde voor het object via PayPal.
De koper contacteerde u via persoonlijke e-mail.
De koper heeft geen antwoord van u gekregen.
De koper heeft het volgende gevraagd:
Een volledige terugbetaling
Geachte klant,
Onlangs stuurden we u een brief waarin we u vroegen ons bepaalde gegevens te bezorgen zodat we een onderzoek bij de betrokken diensten kunnen voeren.
Ve ontvingen deze gegevens nog steeds niet.
We kunnen dan ook geen positief gevolg geven aan uw vraag.
Wij danken u voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenadviseur
BiZi zei:Ik heb vorige week 40 NES games op ebay.be gezwierd. Enkel eens in BE aangeboden zonder paypal optie...
Alle veilingen aan 1 euro laten starten.
Op 20 items is er gewoonweg niet op geboden! En de rest is voor een habbekrats verkocht. (max 2.5/ cart)
Had ik gewoon pech? Of heeft heel het paypal gedoe er toch mee te maken?
Private Joker zei:Ik probeer alles dat ik heb van mails te voorzien in het dispuut, maar heb er geen goed oog op.
Waarschijnlijk geef ik die gewoon zijn geld terug (11 Euro) om negatieve feedback te vermijden of tenminste ongegrond te laten verklaren.
Hij staat ondertussen ook al in m'n lijst met kopers die niet kunnen bieden/kopen.
OT: Dossier van verloren pakket via Taxipost Secure opgesteld op 1 Feb. Getelefoneerd omdat het pakket vast zat (en nog zit) in Charleroi en alle gegevens doorgegeven.
Week of zo nadien brief van BPost dat ik alle gegevens nog eens moet voorzien en opsturen binnen de 7 dagen. Alles afgedrukt en opgestuurd met retour adres voor de zekerheid.
Vandaag:
Ik bel hen op en het dossier was al afgesloten. Het is me het weekje weer van irritante kopers, verloren pakketten en Kiala-frustraties....
