Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
blijven zagen natuurlijk. en als ze het niet vrijwillig wilt vergoeden ja dan weet ik het ook niet meer :s

junglist_clint

Legacy Member
ja

het was onmogelijk op de doos in een pakket te verzenden, anders was het pakket te groot en mocht ik het zelfs niet via kiala opsturen.
dus zowel hebben zij die plakband erop geplakt of zowel doe jij gwn onnozel en wil je ineens je geld terug...
ik snap zelfs niet wat er zo belangrijk is aan een doos
het apparaat werkt uitstekend

junglist_clint

Legacy Member
ja heb ik ook gezegd. helemaal uitgelegd. nu ineens is ze stil. Volgens mij weet ze niet meer wat zeggen en is naar mama en papa lopen ofzo :s

JimmyPatterson

Legacy Member
Pyrox zei:
de missie "cop land" in gta vice city is mateloos irritant


Zo'n gemakkelijke missie:p De enige achterlijke missie is die waar je moet racen tegen Hilary. Sabre Turbo vs Sentinel; lekker eerlijk.

Private Joker

Legacy Member
junglist_clint zei:
ja heb ik ook gezegd. helemaal uitgelegd. nu ineens is ze stil. Volgens mij weet ze niet meer wat zeggen en is naar mama en papa lopen ofzo :s

Heb je het adres van de verkoper? Nu weet ik niet meer of het adres op je kiala formulier staat of enkel het adres van het Kiala punt. Als het niet te ver is, het gaat tenslotte toch over 60 Euro(?), zou ik eens langs gaan.

junglist_clint

Legacy Member
nee ik heb het niet maar volgens kapazaa is het echt veel te ver om naar daar te rijden.

quake3

Legacy Member
Heb dat ook al eens meegemaakt. Met ducktape op de doos zitten...
Stukje refund gevraagd -> geen antwoord.
Ge kunt er helaas niets tegen doen, dus ff uitkafferen en tis al :s

Pyrox

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Zo'n gemakkelijke missie:p De enige achterlijke missie is die waar je moet racen tegen Hilary. Sabre Turbo vs Sentinel; lekker eerlijk.

makkelijk? 9 van de 10 keer geraak ik niet eens uit dat koopcentrum omdat lance achter muren blijft hangen en daar dan wordt neergeknald, ok het is uiteindelijk wel gelukt maar daar liet het spel toch serieuze steken vallen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Pyrox zei:
makkelijk? 9 van de 10 keer geraak ik niet eens uit dat koopcentrum omdat lance achter muren blijft hangen en daar dan wordt neergeknald, ok het is uiteindelijk wel gelukt maar daar liet het spel toch serieuze steken vallen.


Ik had er nooit echt problemen mee eigenlijk:p
En dat Lance achter de muur blijft hangen kwam wel vaker voor (was vroeger actief op GTA forum). De truc was om zo recht mogelijk naar buiten te lopen zodat de kans klein was dat Lance ergens achter bleef hangen.

Exasephiroth

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Ik had er nooit echt problemen mee eigenlijk:p
En dat Lance achter de muur blijft hangen kwam wel vaker voor (was vroeger actief op GTA forum). De truc was om zo recht mogelijk naar buiten te lopen zodat de kans klein was dat Lance ergens achter bleef hangen.
Pyrox zei:
:) ik ga daar eens op proberen letten


Let eens op spoilers aub :cool:

UnderAttack

Legacy Member
Channel switch van mijn snes van a naar b verzet terwijl de snes aanstond Nu heb ik totaal geen beeld meer :s Heb ik hem naar de knoppen geholpen?

Exasephiroth

Legacy Member
UnderAttack zei:
Channel switch van mijn snes van a naar b verzet terwijl de snes aanstond Nu heb ik totaal geen beeld meer :s Heb ik hem naar de knoppen geholpen?

Zou niet mogen; zeker dat je tv nog op het juiste kanaal staat?

En tis toch C3-C4?

UnderAttack

Legacy Member
Idd het is ch3 en ch4, maar ik heb een oplossing gevonden Ik heb mijn N64 kabel gebruikt. Dit werkt wel, alleen heb ik slecht beeld, pixels en zo Mss effe de snes kuisen?

Dennoman

Legacy Member
Als ge artefacts hebt, vrees ik dat het eerder een serieus intern probleem zal zijn (mobo).

UnderAttack

Legacy Member
Crap! Ik krijg dus niets van deftig beeld uit dat ding :angry: Mss opzoek gaan naar een vergeelde wel werkend exemplaar en van 2 stuks 1 maken.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ergernis: tv kapot:(

Doet opeens niks meer. Gaat niet meer aan of niks:) Ligt niet aan de stroomkabel (iedereen in dit huis heeft een LG tv dus al verschillende kabels geprobeerd). Pff:( Nu gamen op een pc scherm; feest. Morgen is gaan zien wat het kost voor te herstellen en desnoods ne andere kopen.

Sir. K

Legacy Member
Ergernis: Fatal Labyrinth. Toch een van de minste games die ik ooit gespeeld heb op SMD tbh :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan