Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pyrox zei:de missie "cop land" in gta vice city is mateloos irritant
De enige achterlijke missie is die waar je moet racen tegen Hilary. Sabre Turbo vs Sentinel; lekker eerlijk.junglist_clint zei:ja heb ik ook gezegd. helemaal uitgelegd. nu ineens is ze stil. Volgens mij weet ze niet meer wat zeggen en is naar mama en papa lopen ofzo![]()
JimmyPatterson zei:Zo'n gemakkelijke missieDe enige achterlijke missie is die waar je moet racen tegen Hilary. Sabre Turbo vs Sentinel; lekker eerlijk.
Pyrox zei:makkelijk? 9 van de 10 keer geraak ik niet eens uit dat koopcentrum omdat lance achter muren blijft hangen en daar dan wordt neergeknald, ok het is uiteindelijk wel gelukt maar daar liet het spel toch serieuze steken vallen.

JimmyPatterson zei:Ik had er nooit echt problemen mee eigenlijk
En dat Lance achter de muur blijft hangen kwam wel vaker voor (was vroeger actief op GTA forum). De truc was om zo recht mogelijk naar buiten te lopen zodat de kans klein was dat Lance ergens achter bleef hangen.
Pyrox zei:ik ga daar eens op proberen letten

UnderAttack zei:Channel switch van mijn snes van a naar b verzet terwijl de snes aanstond Nu heb ik totaal geen beeld meerHeb ik hem naar de knoppen geholpen?

Ligt niet aan de stroomkabel (iedereen in dit huis heeft een LG tv dus al verschillende kabels geprobeerd). Pff
Nu gamen op een pc scherm; feest. Morgen is gaan zien wat het kost voor te herstellen en desnoods ne andere kopen.