Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
Ik blijf toch ook bij DVD, als er een kast vol staat dan gaan we die niet zomaar vervangen door een blue ray collectie. Moest sony nu aanbieden dat ge u dvd's kunt binnen brengen en gekrijgt in ruil blue rays dan zou ik wel doen :)
@ KillingR. Drive man, ik ben die gaan zien als date ja met een meisje, seriously wa ne saaie film :o

KillingRaptor

Legacy Member
Den_Hidde zei:
@ KillingR. Drive man, ik ben die gaan zien als date ja met een meisje, seriously wa ne saaie film :o

You kidding me? Ik vind Drive echt een hele goeie film!

JimmyPatterson

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Ik blijf toch ook bij DVD, als er een kast vol staat dan gaan we die niet zomaar vervangen door een blue ray collectie. Moest sony nu aanbieden dat ge u dvd's kunt binnen brengen en gekrijgt in ruil blue rays dan zou ik wel doen :)
@ KillingR. Drive man, ik ben die gaan zien als date ja met een meisje, seriously wa ne saaie film :o


Is dan ook niet de film die je op een date moet gaan zien:)
Maar Drive is echt wel een goeie film; tenzij je natuurlijk een actie film verwacht.

Ringo

Legacy Member
Drive vind ik ook super, zowat een gestileerde versie van The Transporter en van filmjaar 2011 kan ik me niet veel beter herinneren.
Maar als date met een meisje??? Eh, dat is wel een heel slechte keuze!

Den_Hidde

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Is dan ook niet de film die je op een date moet gaan zien:)
Maar Drive is echt wel een goeie film; tenzij je natuurlijk een actie film verwacht.

Misschien niet, maar anders was het twilligh :puke: dan kan ik direct mijn ballen in haar sjakos steken, want na zo'n film lukt er toch niets meer :D

Mikadoez

Legacy Member
Snipers op Ebay ... echt een ergenis.... Last minute bieden ze dan een 20-tal cent meer dan uw bod. Belachelijk! Echt belachelijk!

Exasephiroth

Legacy Member
Mikadoez zei:
Snipers op Ebay ... echt een ergenis.... Last minute bieden ze dan een 20-tal cent meer dan uw bod. Belachelijk! Echt belachelijk!

alleeh das net de charme van biedingen :)
't zuigt natuurlijk hard als je verliest, maar de adrenaline en spanning zijn onnavolgbaar (maar nog steeds beter als je wint :p )

PHOBIAS

Legacy Member
Mikadoez zei:
Snipers op Ebay ... echt een ergenis.... Last minute bieden ze dan een 20-tal cent meer dan uw bod. Belachelijk! Echt belachelijk!

Waar was je op aan het bieden?

Mikadoez

Legacy Member
Goh, een paar dingen. Niets spectaculairs ofzo, maarja ... Op de meeste dingen ben ik overboden geweest in de laatste seconden met een 20-tal cent. En ja, dat is de charme van biedingen, maar dan moet je er ook echt bij blijven zitten en mee aftellen en dan op't laatste hebt ge toch soms nog pech, omdat er iemand anders eerder was of ik weet niet wat... Anyway, een volgende keer dan maar. Geld gaat te snel op :(

space79

Legacy Member
voordeel van sniping is dat het meestal goedkoper is...als iedereen uren/dagen op voorhand tegen mekaar opbiedt, gaat de prijs hoger zijn.

Private Joker

Legacy Member
Ook al wint die sniper met 20ct, hij/zij zal waarschijnlijk een veel hoger bod hebben ingezet dus zou je voor 21ct meer toch niet gewonnen hebben. Het lijkt misschien rot, maar je maximum is overschreden dus dan hopen op volgende veiling.
Ik haat ze ook, maar ik ga het ook moeten beginnen doen vrees ik...

souldoubt

Legacy Member
Op eBay moet je dat gewoon doen, anders betaal je gegarandeerd "teveel".
Ik heb nooit gesnapt waarom er mensen zijn die tijdens de eerste dagen al een bod plaatsen... en nog minder dat er op dat moment al mensen reageren door een tegenbod te doen.
Leuk voor de verkoper, maar niet voor kandidaat kopers want zo wordt de prijs onnodig omhoog gedreven.

sluysen

Legacy Member
Daarnet in de les mijn Rom&Emu mapje terug gevonden op m'n pc.

Man ik moet dringend Micro Machines (2) eens terug vinden voor een of andere console

PHOBIAS

Legacy Member
souldoubt zei:
Op eBay moet je dat gewoon doen, anders betaal je gegarandeerd "teveel".
Ik heb nooit gesnapt waarom er mensen zijn die tijdens de eerste dagen al een bod plaatsen... en nog minder dat er op dat moment al mensen reageren door een tegenbod te doen.
Leuk voor de verkoper, maar niet voor kandidaat kopers want zo wordt de prijs onnodig omhoog gedreven.

Goh,
ik doe toch regelmatig nog biedingen een paar dagen op voorhand.
Maar dat zijn meestal mijn funbiedingen, alsin leuk als ik het heb voor die prijs, maar anders moet ik het niet hebben :p.

Als ik het echt wil hebben dan ga ik in de laatste vijf minuten online en wacht ik af tot de laatste vijf seconden.

Private Joker

Legacy Member
Bpost vrijdag 16 maart.

Normale verdeling: Belt niet aan, laat bericht achter: "Niet aanwezig"
--- Pas gisteren pakket op kunnen halen

BPack verdeling (later op de dag): Laat géén bericht achter.
--- Nu pas te weten gekomen via verzender dat het pakket al 5 dagen in Brussel Centraal postkantoor ligt....

Zoveelste klacht is binnen.

vidiot

Legacy Member
Vannacht van DR Budapest een downloadcode gekregen voor Sine Mora...dat word weinig werken vandaag...:D:drool:

PHOBIAS

Legacy Member
Ingis zei:
De user... rare posts.. krijg weinig hoogte van, het weinige dat ik er van krijg zijn de kriebels.

Ik heb net van die persoon een heel rare pm gekregen.
Net alsof die me probeert te overtuigen om te stoppen met te verzamelen o.O.

Private Joker

Legacy Member
Geen twijfel mogelijk dus dat het om segasaga gaat. Waar houdt dat kind zich in Gods naam mee bezig?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan