Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

souldoubt

Legacy Member
red Bulleke zei:
Dat ken ik heel goed, zit ondertussen al op 123 ps3 games en er zitten er minstens 25 bij die nog sealed zijn...
Niet dat ik niet speel, maar ik koop gewoon sneller dan dat ik spelen kan. Blame it on the job & Mss r_B :)

Same here, maar geen 123, eerder 69, waarvan nog 23 ongespeeld (bij de meeste is't plastiekje er wel al af... daarin kan ik me meestal niet bedwingen). Vooral erg als je dan voor de volgende release in de winkel staat en je ziet dat al die games die je ongespeeld thuis hebt liggen al de helft van de prijs gedaald zijn. Telkens ik in de winkel sta voor een nieuwe release neem ik mij voor die onmiddellijk te spelen, maar dat lukt me eigenlijk alleen bij Nintendo-titels :sad:

red Bulleke

Legacy Member
iets meer als een 500, gezien de 600 dezelfde uitbreidingsmogelijkheden heeft als een 1200. Ik zou een 600 op een 40 a 60 euro taxeren zonder games. De games hangt wat van de titels af. (toevallig toch geen Super Cars II of Pinball Dreams bij?)

WarCry-dude

Legacy Member
Ik wist niet direct waar het zetten dus dan maar hier aangezien het zeker een glimlach is. :)

Ik heb pas weet gekregen van een Mega Man X album op OCRemix.org. 5 CDs en 4 en een half uur muziek. Heel ferm. Maverick Rising | An OverClocked ReMix Album Project

Kzou die serie echt gere wel eens helemaal uitspelen. Alleen jammer dat ze apart zo duur zijn en de collectie op ps2 alleen in Amerika uitkwam. Capcom zou die echt eens op PSN moeten smijten.

Dustar

Legacy Member
red Bulleke zei:
iets meer als een 500, gezien de 600 dezelfde uitbreidingsmogelijkheden heeft als een 1200. Ik zou een 600 op een 40 a 60 euro taxeren zonder games. De games hangt wat van de titels af. (toevallig toch geen Super Cars II of Pinball Dreams bij?)

Eigenlijk heb ik geen flauw idee wat erbij zit van software...
Ik weet ook niet goed of ik 'm zou nemen; het staat hier ondertussen al vol met oude computers :-)

Private Joker

Legacy Member
Ingis zei:
De user... rare posts.. krijg weinig hoogte van, het weinige dat ik er van krijg zijn de kriebels.

Doet me denken aan een user van een paar maand geleden. Kan niet meer op de naam komen, maar die veranderde ook constant de signature en kwam met meer off topic in een thread dan effectie nuttige posts...

Ingis

Legacy Member
Private Joker zei:
Doet me denken aan een user van een paar maand geleden. Kan niet meer op de naam komen, maar die veranderde ook constant de signature en kwam met meer off topic in een thread dan effectie nuttige posts...

was da niet die sega ... en nog iets?

Private Joker

Legacy Member
Ja, juist! Segasaga! Type posts lijkt me overeen te komen precies.

Den_Hidde

Legacy Member
Bah ne wallon op ebay die al 2 weken een spel moet betalen :s. Dit jaar heb ik echt al wat last gehad met langslepende betalingen. Daarvoor had ik dat feitelijk niet. Dacht dat de crisis wat gaan liggen was ?? :)

red Bulleke

Legacy Member
Dustar zei:
Eigenlijk heb ik geen flauw idee wat erbij zit van software...
Ik weet ook niet goed of ik 'm zou nemen; het staat hier ondertussen al vol met oude computers :-)

Ik zou het persoonlijk wel doen... er kan nog altijd eentje bij ;-)
Als ik nog eentje boxed zou vinden voor een redelijke prijs: instant buy

Thorstein

Legacy Member
Een amiga is een amiga en niet je zoveelste oude pc.
Als ik een Amiga 500,600,1000 tegenkom in goede (niet vergeelde staat) zou ik ook niet twijfelen.Om dat gat tussen mijn C128 en CDtv op te vullen in de collectie ;)

red Bulleke

Legacy Member
Thorstein zei:
Een amiga is een amiga en niet je zoveelste oude pc.
Als ik een Amiga 500,600,1000 tegenkom in goede (niet vergeelde staat) zou ik ook niet twijfelen.Om dat gat tussen mijn C128 en CDtv op te vullen in de collectie ;)

:applause:

PHOBIAS

Legacy Member
Ergernis user: DeLod

Zit overal belachelijk boden te doen, met het motto:
"lolol twa ma vo te lahhe"

-_-'

BiZi

Legacy Member
Elk uniek game in mijn bezit (geen dubbels) 'gelist' en circa 80% reeds ingepakt voor de verhuis... The verdict is... 2162 games!

Ik wou altijd voor men 2000 ste game iets zot kopen, maar blijkbaar zat ik er dus al een tijdje over... bij het 2500ste dan maar eens zot doen? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan