Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
BiZi zei:
Elk uniek game in mijn bezit (geen dubbels) 'gelist' en circa 80% reeds ingepakt voor de verhuis... The verdict is... 2162 games!

Ik wou altijd voor men 2000 ste game iets zot kopen, maar blijkbaar zat ik er dus al een tijdje over... bij het 2500ste dan maar eens zot doen? :)

Ga ik doen bij mijn 3000-ste game! (zit nu aan +- 2570)

Private Joker

Legacy Member
Zotte mannen hier... :)
Ik zit aan net geen 500 denk ik, maar m'n grote aankoop is al achter de rug.

(en de VISA-rekening is net binnen gekomen :s )

Hoelang heb je er uiteindelijk over gedaan BiZi?

Yuri

Legacy Member
Yep, zeg wel. Ik zit aan 600, maar zijn enkel de games die ik echt, echt wou, dus ik ga wss nooit aan zo een aantal komen. :p

BiZi

Legacy Member
No idea, het viel al bij al nog mee, maar heb niet van alles een pic getrokken.

Maar nu ga ik pas beginnen aan men vintage toys & statues... Die toys wordt een ramp... Maar het moet ooit eens gebeuren!

bossi

Legacy Member
lol ik heb mijn max send via paypall bereikt blijkt 2500 euro per jaar te zijn

Yuri

Legacy Member
Nog een paar N64 games en ik heb ze allemaal die ik wil. Maar ze kosten wel veel geld... :(

Claudio VO

Legacy Member
@Bizi : gij doet altijd zot :p
de kopen dat u doet is véélal voor een elite in verzamelen. je hebt echt wel een machtige collectie.

KillingRaptor

Legacy Member
Yuri zei:
Yep, zeg wel. Ik zit aan 600, maar zijn enkel de games die ik echt, echt wou, dus ik ga wss nooit aan zo een aantal komen. :p

Is van mij ook zo eigenlijk, enkel games die ik wou spelen. Zit momenteel aan 562 blijkbaar (ze net eens geteld via m'n site), had gedacht dat 't veel minder ging zijn. :p

Edit:
Aan een andere muur van m'n kamer heb je ook nog dit... Blu-ray's (bovenste twee delen van de kast), DVD's, CD's (links onderin) en een klein deel van de boeken die hier staan.

DSC01932.jpg

bossi

Legacy Member
ok ik zit nu boven de 100 boxed gameboy spelletjes tijd om zwaar de rem erop te zetten.

maar zelfs tegen dit tempo duurt het toch nog 3 jaar tegen ik ze allemaal heb :D

nu zwaar naar kwaliteit gaan kijken ipv kwantiteit zeker voor de nes

ik zit nu rond de 200 games

@ red bulleke ivm paypall vraagtem om mijn visa kaart te bevestigen om te zien dak geen fraudeur ofzo ben

Private Joker

Legacy Member
Goh, BluRays, daar moet ik mij voor inhouden of ik zou geen eten op tafel meer hebben :p
Onlangs nog, voor de vriendin dan, de box set van Harry Potter gekocht net als Avatar extended version. En dan te zeggen dat ik mijn BR-speler de ganse tijd via scart had aangesloten en hem op 480p had staan :$
Eerste deftige BR die ik zag was toen Avatar. Manmanman, wat een Q!

KillingRaptor

Legacy Member
Haha, ja BR op scart is toch dat niet denk ik. :p
Neem aan dat hij nu via HDMI is aangesloten? Zelf koop ik geen DVD's meer of het moeten er zijn die niet op Blu-ray zijn verschenen (en waarvan de kans klein is dat ze zullen verschijnen) zoals die TMNT cartoons.

Claudio VO

Legacy Member
Blu-ray ...beh ; commercie. de DVD-versies zijn net zo goed ;) hier nog nooit een Blu-ray gekocht.

KillingRaptor

Legacy Member
Claudio VO zei:
Blu-ray ...beh ; commercie. de DVD-versies zijn net zo goed ;) hier nog nooit een Blu-ray gekocht.

Da's geen waar hoor, Blu-ray is duidelijk tig keer betere kwaliteit dan DVD.

Private Joker

Legacy Member
VHS is ook net zo goed. :unsure:
Als je een full HD TV hebt en een BR-speler (PS3) moet je dat maar eens doen.
Ik raad dan wel aan om een originele BR film te nemen en geen remastered.
Avatar is daar een mooi voorbeeld van en wij hebben dan nog "maar" de eerste generatie full HD TV van 50Hz dacht ik.

KillingRaptor

Legacy Member
Enkele die ik zelf heb liggen en die zeker aanraders zijn qua beeldkwaliteit:
- Drive
- Transformers (alledrie, heb die gisteren gekocht en nog maar enkel de eerste bekeken maar die was al super kwaliteit)
- Pixar/Disney films in het algemeen
- Sin City
- Legend of the Guardians: Owls of Ga'Hoole
- ...

red Bulleke

Legacy Member
bossi zei:
@ red bulleke ivm paypall vraagtem om mijn visa kaart te bevestigen om te zien dak geen fraudeur ofzo ben

Wel ja da bedoelde ik. Moet dat ook nog altijd eens doen, maar procedure is zeer eenvoudig :)

Claudio VO

Legacy Member
kwaliteit van het beeld zal ongetwijfeld beter zijn . maar ik heb daar geen ervaring in om het te vergelijken. kzie daar ook de noodzaak niet van in.

dvd via HDMI op een full HD TV ziet er voor mij ook al uitstekend uit.

daarom dat ik niet echt BR gericht ben in aankopen ( dat zijn er weinig hoor ) . filmkes kijk ik wel op aanvraag via de Digibox.
als ik al films koop is dat meestal oude horror of cult - related. een kleine bij-collectie eigenlijk :)

Ringo

Legacy Member
Blue Ray is stukken beter, maar DVD is 2dehands dirt cheap en als je zoals ik en Claudio op zoek bent naar oudere films is de keuze snel gemaakt :)

Hier vooral sci-fi/fantasy-related als bij-collectie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan