Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
PHOBIAS zei:
Ik heb net van die persoon een heel rare pm gekregen.
Net alsof die me probeert te overtuigen om te stoppen met te verzamelen o.O.

een brein zo oud als z'n nickname ;)

sluysen

Legacy Member
overlaatst een pm gekregen van die hansgrietje.

Of er waarheid in zit, geen idee.
Sheldon, leg uit :p

sheldon cooper oftewel pieter-jan is een van de dikste
afzetters/oplichters in belgie, maar die kerel heeft in zijn eigen vinger gesneden want nu zit die thuis met bananendozen vol opgekochte games die hem niet meer zo snel kwijt geraakt eheheh, nu moet hij zelf op de rommelmarkt gaan staan in de zomer vrees ik
Hij zit ook op tweedehands met een paar aliassen, kijk dus uit van wie je koopt, ik wil je enkel een tip geven.

ik ben zelf een kruistocht begonnen tegen al het crapuul van belgie die alleen maar aan retro games willen verdienen, de opkopers/doorverkopers dus,

grtzz

Claudio VO

Legacy Member
ach , je hebt maatjes hé :hug: ^^ :D
een echte "bende" :cool:

echt een zielig persoontje. volgende keer dat hij oftopic gaat > direct report van maken ;)
ook indien hij je bestookt met Pb's.

die zal vlug z'n mondje wel houden.

s_kaiba

Legacy Member
Wanneer is eigelijk devolgende samnkomst van den vriendenclub zodat we nog eens wat mensen kunnen afzetten ;

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
:unsure:? Ik noem helemaal niet Pieter-Jan en ik heb nog nooit iets gekocht op 2dehands...
Staat hier één klein doosje met Sega-games die weg mogen :unsure: Zou niet weten waar die dat haalt hoor :p

s_kaiba

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
:unsure:? Ik noem helemaal niet Pieter-Jan en ik heb nog nooit iets gekocht op 2dehands...
Staat hier één klein doosje met Sega-games die weg mogen :unsure:

Nu moet ge zo niet beginnen hé heb de vorige keer uwe koffer gezien van uw grote auto daar stonden echt grote dozen vol retrostuff in :)

PHOBIAS

Legacy Member
Dit is de pm die ik kreeg:

hallo,
weet je dat je tegenwoordig alle games die je maar wilt kan spelen op de pc via een emulator? waarom geld uitgeven aan games die nog niet eens compleet zijn, het speelt zich echt allemaal af in het hoofd hoor.

http://www.*************.com/ (hier stond dus een link naar een site met emulators enzo, maar die ga ik hier echt niet zettten)

Private Joker

Legacy Member
Er zijn weinig mensen die ik irl eens op hun gezicht zou willen slaan, maar die is er toch wel één van.

Misschien is onze steppende vriend en segasaga / hansgrietje wel één en dezelfde persoon en wordt de grond te heet onder ZIJN wielen?

Bamboebahr

Legacy Member
Your rage amuses me
142.jpg

junglist_clint

Legacy Member
er zijn er wel enkele waar ik mij in opjaag. Maarja ik weet beter denk ik dan. Ik jaag mij er niet in op :)

Private Joker

Legacy Member
Accounts "mister", "vw" en "Thomas" (die uit Antwerpen) steken me tegen.

Eén en dezelfde persoon met z'n Mega Drive gedoe.
Vraagt 350 Euro voor een hoop spellen en ze zijn allemaal zeer zeldzaam natuurlijk, maar helft cart only of zonder handleiding.

vw probeert ze te verkopen, mister probeert ze te verkopen en Thomas biedt er 280 Euro op terwijl hij een positieve feedback heeft van vw. Rararara..

Ook komt dat zoekertje elke dag bovenaan te staan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan