Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
:unsure:? Ik noem helemaal niet Pieter-Jan en ik heb nog nooit iets gekocht op 2dehands...
Staat hier één klein doosje met Sega-games die weg mogen :unsure: Zou niet weten waar die dat haalt hoor :p

you cereal?

In eerste instantie toen ik die pm kreeg dacht ik van hmmm could this be true. Maar als blijkt dat je niet eens pieter jan heet :D

Nirron

Legacy Member
sluysen zei:
overlaatst een pm gekregen van die hansgrietje.

Of er waarheid in zit, geen idee.
Sheldon, leg uit :p

sheldon cooper oftewel pieter-jan is een van de dikste
afzetters/oplichters in belgie, maar die kerel heeft in zijn eigen vinger gesneden want nu zit die thuis met bananendozen vol opgekochte games die hem niet meer zo snel kwijt geraakt eheheh, nu moet hij zelf op de rommelmarkt gaan staan in de zomer vrees ik
Hij zit ook op tweedehands met een paar aliassen, kijk dus uit van wie je koopt, ik wil je enkel een tip geven.

ik ben zelf een kruistocht begonnen tegen al het crapuul van belgie die alleen maar aan retro games willen verdienen, de opkopers/doorverkopers dus,

grtzz

De enige Pieter-Jan die ik ken (van zien) is de persoon die zichzelf denblackie noemt op dit forum.
9lives - Games Forum - Bekijk profiel: denblackie

Gast steekt wel enorm tegen elke rommelmarkt op stap met zijn ouders die op alles qua videogame's springen en snel zoontje erbij roepen.
Hem eens een hoop boxed SNES games zien kopen en dan dezelfde avond hier een PM gestuurd.

Met de vraag welke titels er tussen zaten en of hij er enkele wou verkopen/ruilen.
Nooit een reactie gekregen en sindsdien niet meer op het forum gezien..

Heeft wel leuke collectie Flickr: Blackie's Gameroom's Photostream maar die manier waarop..
En ja die staat zelf ook vaak op rommelmarkten.. alé meestal zijn ouders achter het kraam en hij op stap.

sluysen

Legacy Member
Wel leuk om sheldon vals te beschuldingen dan. Hans&grietje/... moet toch wat beter zijn onderzoekjes doen

Private Joker

Legacy Member
Het meeste wat die post hier in al z'n posts en edits is je reinste zever en gewoon uit de lucht geplukt. Nochtans, als je full time bezig bent met mensen de PM'n, onderzoek te doen naar opkopers over gans België en mensen beschuldigen, zou je toch op z'n minst verwachten dat je er na een tijdje wel goed in wordt... Ergens wel spijtig dat hij weg is. We zullen hem missen, maar komt wel nog terug.

vidiot

Legacy Member
Ergernis: het 'ergernis'-deel van de 'glimlach & ergernis'-thread. Laat die kerels toch doen, moei u daar ni mee, antwoord daar niet op, voed dat niet, negeer dat, en dat verdwijnt vanzelf wel. Korstjes mag je ook niet aan krabben, die vallen er vanzelf wel af. En probeer te genieten van de jacht en het gamen (en de lente).

red Bulleke

Legacy Member
vidiot zei:
Ergernis: het 'ergernis'-deel van de 'glimlach & ergernis'-thread. Laat die kerels toch doen, moei u daar ni mee, antwoord daar niet op, voed dat niet, negeer dat, en dat verdwijnt vanzelf wel. Korstjes mag je ook niet aan krabben, die vallen er vanzelf wel af. En probeer te genieten van de jacht en het gamen (en de lente).

:applause:
Ik krijg er bijna tranen van in mijn ogen beste Vidiot. Moge deze wijze woorden een inspiratie zijn voor velen onder ons :)

sluysen

Legacy Member
vidiot zei:
Ergernis: het 'ergernis'-deel van de 'glimlach & ergernis'-thread. Laat die kerels toch doen, moei u daar ni mee, antwoord daar niet op, voed dat niet, negeer dat, en dat verdwijnt vanzelf wel. Korstjes mag je ook niet aan krabben, die vallen er vanzelf wel af. En probeer te genieten van de jacht en het gamen (en de lente).

Ik vond dat ik die pm hier toch moest delen, mensen valselijk beschuldigen is not done. Voor de rest eens goed lachen met zijn posts ofc :rofl:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
sluysen zei:
you cereal?

In eerste instantie toen ik die pm kreeg dacht ik van hmmm could this be true. Maar als blijkt dat je niet eens pieter jan heet :D

Waarom zou dat waar kunnen zijn, Sluysen? 0_o
Alsof alles wat ik koop hier meteen de deur uit gaat

PHOBIAS

Legacy Member
Nirron zei:
De enige Pieter-Jan die ik ken (van zien) is de persoon die zichzelf denblackie noemt op dit forum.
9lives - Games Forum - Bekijk profiel: denblackie

Gast steekt wel enorm tegen elke rommelmarkt op stap met zijn ouders die op alles qua videogame's springen en snel zoontje erbij roepen.
Hem eens een hoop boxed SNES games zien kopen en dan dezelfde avond hier een PM gestuurd.

Met de vraag welke titels er tussen zaten en of hij er enkele wou verkopen/ruilen.
Nooit een reactie gekregen en sindsdien niet meer op het forum gezien..

Heeft wel leuke collectie Flickr: Blackie's Gameroom's Photostream maar die manier waarop..
En ja die staat zelf ook vaak op rommelmarkten.. alé meestal zijn ouders achter het kraam en hij op stap.

Damn, die heeft Zelda's Adventure. Een spel dat ik waarschijnlijk nooit aan een oké prijs zal zien :(.

sluysen

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Waarom zou dat waar kunnen zijn, Sluysen? 0_o
Alsof alles wat ik koop hier meteen de deur uit gaat

Geen idee misschien ben ik te goed gelovig :p
Daarom dat ik het hier ook zet, omdat ik wou weten van jou hoe het zat met die beschuldigen ;)

Ingis

Legacy Member
Al een klein beetje vordering in mijn visa vs sideshow. Visa van Atos kunnen we dus vergeten om deze nog ooit te gebruiken bij sideshow, tenzij sideshow zijn security zal verscherpen tot ze voldoen aan de normen van Atos.

Heb nu een beeld gecancelled :'( ... maar met de funds die op da beeld stonden mijn belangrijkere orders kunnen verzekeren. Psylocke is nu eindelijk afbetaald en onderweg. Alleen moet ik nu nog funds voor lara croft pf naar daar krijgen tegen de 20/03 :unsure:. Heb nog tot de 27ste tegen dat ze gecancelled wordt denk ik :unsure:. Ik heb nu een CC bij neteller aangevraagd, deze is nu binnen maar de pin nog niet. Hopelijk kan ik ze snel activeren en toch sideshow eindelijk terug normaal betalen. Da een miserie (allé ik weet het is een enorm luxe probleem, maar toch). Meeste dingen die ik daar in order staan heb zijn allemaal waitlisted, dus als ze mij cancellen kan ik er waarschijnlijk niet meer aanraken bij SS zelf.

Moet wel zeggen dat dieje bij sideshow die verantwoordelijk is voor betaling enzo mij wel heel goed geholpen heeft en toch zijn best gedaan heeft om alles te securen.

Ringo

Legacy Member
ergernis: de mannen van OPM die Saint Seiya niet kennen...blijkbaar hebben die nooit naar Club Dorothée gekeken vroeger.

red Bulleke

Legacy Member
Ringo zei:
ergernis: de mannen van OPM die Saint Seiya niet kennen...blijkbaar hebben die nooit naar Club Dorothée gekeken vroeger.

Of de link niet kunnen leggen met Les Chevaliers du Zodiaque ;-)
Begint trouwens ni weer over Club Dorothée eh, of ik dompel mezelf weer in een vat vol nostalgie :p

Dennoman

Legacy Member
PHOBIAS zei:
Damn, die heeft Zelda's Adventure. Een spel dat ik waarschijnlijk nooit aan een oké prijs zal zien :(.
Enige tip die ik kan geven is regelmatig naar CD-i searchen op Marktplaats. Uiteindelijk komt er wel een lotje boven waarbij de games niet vermeld zijn en daar staat het dan tussen. Soms moet je wat moeite doen (ik heb het in NL mogen gaan halen, gelukkig wel op doorreis naar ergens anders), maar dan vind je het wel goedkoop.

Onlangs de 2 andere Zelda's gezien aan 30 euro gereserveerd voor de twee. Djoemme toch.

Ringo

Legacy Member
red Bulleke zei:
Of de link niet kunnen leggen met Les Chevaliers du Zodiaque ;-)
Begint trouwens ni weer over Club Dorothée eh, of ik dompel mezelf weer in een vat vol nostalgie :p

Ik zou niet durven...heb onlangs massaal nostalgie gedownload voor een kennis van me die geen breedband internet heeft dus ga hier nog uren zoet zijn! :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan