De enige Pieter-Jan die ik ken (van zien) is de persoon die zichzelf denblackie noemt op dit forum.
9lives - Games Forum - Bekijk profiel: denblackie
Gast steekt wel enorm tegen elke rommelmarkt op stap met zijn ouders die op alles qua videogame's springen en snel zoontje erbij roepen.
Hem eens een hoop boxed SNES games zien kopen en dan dezelfde avond hier een PM gestuurd.
Met de vraag welke titels er tussen zaten en of hij er enkele wou verkopen/ruilen.
Nooit een reactie gekregen en sindsdien niet meer op het forum gezien..
Heeft wel leuke collectie
Flickr: Blackie's Gameroom's Photostream maar die manier waarop..
En ja die staat zelf ook vaak op rommelmarkten.. alé meestal zijn ouders achter het kraam en hij op stap.