Yuri
Legacy Member
kristofb zei:Verkoop je geen psp rpg´s?![]()
Aan psp ben ik nog nog niet begonnen. Zou wel kunnen, maar zal niet zo spectaculair zijn. Je zal het wel zien. Welke zoek je nog anders?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kristofb zei:Verkoop je geen psp rpg´s?![]()
Yuri zei:Aan psp ben ik nog nog niet begonnen. Zou wel kunnen, maar zal niet zo spectaculair zijn. Je zal het wel zien. Welke zoek je nog anders?

Razors zei:Bij deze verkoop ik een PSP red die altijd in een hard case heeft gezeten.
![]()
![]()
U krijgt het volgende:
-PSP
-Extra batterij
-Hard case
-Origineel PSP sleeve
-Oplader
-Camera
Volgende games krijgt u er allemaal bij:
Tales of the World: Radiant Mythology
Final Fantasy
Dissidia 2
Great Battles of Rome
IL 2 Sturmmovik: Birds of Prey
Avatar
Final Fantasy 2
Medal of Honor: Heroes
Assasin's Creed: Bloodlines
Star Ocean: Second Evolution
Grand Theft Auto: Vice City Stories
FIFA 08
Star Wars Battlefront 2
Crisis Core Final Fantasy 7
Need for Speed Carbon: Own the city
Medal of Honor Heroes 2
De Sims 2
Dynasty Warriors Strikeforce
Dungeon Siege: Throne of Agony
Dissidia
Tomb Raider Legend
Need for Speed undercover
Killzone Liberation
Harry Potter en de Vuurbeker
Volgende UMD video's krijgt u er bij
xXx the next level
The Davinci Code
Godzilla
The Bourne Supremacy
The Dark Crystal
The benchwarmers
Labyrinth
A knight's tale
Christmas with the Kranks
The legend of Zorro
Bieden staat vrij, indien de geboden bedragen te laag zijn behoud ik mij het recht niet te verkopen.
Min: €70,00
Meeneem: €100,00
Afsluiten 2012-03-06
Uur: 21.00
Enkel verkoop op gans het pakket
Private Joker zei:mister (2dehands) snapt precies ook niet goed dat hij z'n MD games niet kwijt zal raken aan 400-450 Euro... Elke dag, niet overdreven, zet hij z'n zoekertje er opnieuw op (of duwt hij het omhoog).
kristofb zei:Verkoop je geen psp rpg´s?![]()

kristofb zei:Wat ik nog zoek:![]()


Bamboebahr zei:Tales, Star ocean en Crisis core zijn nochtans ook wel zalige games ^^
De rest had ik nog niet dus daarmee dat mij dat zo interessant leek. 
Yuri zei:Lol.
Buiten FF 1, FF2 en Dissidia 012 kan ik de andere PSP rpg's wel missen denk ik...![]()

s_kaiba zei:Is idd serieus toevalig.
die Breath of Fire was ondertussen al verkocht en van de cd's hebben ze niks vermeld tegenmij.
Exasephiroth zei:Aangezien ik beloofd heb men kruistocht tegen opkopers lam te leggen, ga ik er niet weer over beginnen maar wat hier de laatste tijd allemaal gebeurt geeft toch weinig hoop.
Gaat het eigenlijk om retrogaming of retrocollecting? Want kheb toch de indruk dat het gaat om het zo veel mogelijk games te verzamelen en er geen meer te spelen?
Kheb de laatste 2 weken zelf handelaartje moeten spelen om mijn overdadige aankopen te verkopen, dus 'k mag geen stenen smijten, maar kvraag het me toch vaak af...

.junglist_clint zei:Je hebt gamers en collectors, zo gaat het toch altijd zijn.