Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yuri

Legacy Member
kristofb zei:
Verkoop je geen psp rpg´s? :unsure:

Aan psp ben ik nog nog niet begonnen. Zou wel kunnen, maar zal niet zo spectaculair zijn. Je zal het wel zien. Welke zoek je nog anders?

kristofb

Legacy Member
Yuri zei:
Aan psp ben ik nog nog niet begonnen. Zou wel kunnen, maar zal niet zo spectaculair zijn. Je zal het wel zien. Welke zoek je nog anders?

Wat ik nog zoek: :unsure:
Razors zei:
Bij deze verkoop ik een PSP red die altijd in een hard case heeft gezeten.

img0051pf.jpg


img0052ny.jpg


U krijgt het volgende:
-PSP
-Extra batterij
-Hard case
-Origineel PSP sleeve
-Oplader
-Camera

Volgende games krijgt u er allemaal bij:
Tales of the World: Radiant Mythology
Final Fantasy
Dissidia 2
Great Battles of Rome
IL 2 Sturmmovik: Birds of Prey
Avatar
Final Fantasy 2
Medal of Honor: Heroes
Assasin's Creed: Bloodlines
Star Ocean: Second Evolution
Grand Theft Auto: Vice City Stories
FIFA 08
Star Wars Battlefront 2
Crisis Core Final Fantasy 7
Need for Speed Carbon: Own the city
Medal of Honor Heroes 2
De Sims 2
Dynasty Warriors Strikeforce
Dungeon Siege: Throne of Agony
Dissidia
Tomb Raider Legend
Need for Speed undercover
Killzone Liberation
Harry Potter en de Vuurbeker

Volgende UMD video's krijgt u er bij
xXx the next level
The Davinci Code
Godzilla
The Bourne Supremacy
The Dark Crystal
The benchwarmers
Labyrinth
A knight's tale
Christmas with the Kranks
The legend of Zorro

Bieden staat vrij, indien de geboden bedragen te laag zijn behoud ik mij het recht niet te verkopen.

Min: €70,00
Meeneem: €100,00

Afsluiten 2012-03-06
Uur: 21.00

Enkel verkoop op gans het pakket

space79

Legacy Member
Private Joker zei:
mister (2dehands) snapt precies ook niet goed dat hij z'n MD games niet kwijt zal raken aan 400-450 Euro... Elke dag, niet overdreven, zet hij z'n zoekertje er opnieuw op (of duwt hij het omhoog).

Heb em ook al op marktplaats zien proberen...zelfs daar is em te duur blijkbaar. Hij maakt ook maar al te graag gebruik van het woordje "zeldzaam"...en geen enkel spel wat hij heeft is iet of wat zeldzaam
Het merendeel krijg je goedkoper op ebay en dan hoef je nog niet de goedkoopste te nemen. Mister is GOE BEZIG :niceone:

Bamboebahr

Legacy Member
Tales, Star ocean en Crisis core zijn nochtans ook wel zalige games ^^

s_kaiba

Legacy Member
Pff had een deal met iemand op 2dehands voor kula world aan 5€ ineens krijg ik een mailken dat het een zeldzame game is en ze willen er nu 40€ voor.

De laatste tijd al meerdere malen meegemaakt zulke zaken :(

Wandering

Legacy Member
Tja, die kula world had ik volgens mij eerst in een lot gekocht, tot er plots 4 doosjes zonder disc waren. Toevallig de betere games toch niet zeker...

s_kaiba

Legacy Member
Is idd serieus toevalig.
die Breath of Fire was ondertussen al verkocht en van de cd's hebben ze niks vermeld tegenmij.

Yuri

Legacy Member
Bamboebahr zei:
Tales, Star ocean en Crisis core zijn nochtans ook wel zalige games ^^

Maar die heb ik al. :p De rest had ik nog niet dus daarmee dat mij dat zo interessant leek. :D

kristofb

Legacy Member
Yuri zei:
Lol. :p

Buiten FF 1, FF2 en Dissidia 012 kan ik de andere PSP rpg's wel missen denk ik...:unsure:

Je weet dat ik alvast interesse heb als ze terug te koop komen staan dan ;)

Wandering

Legacy Member
s_kaiba zei:
Is idd serieus toevalig.
die Breath of Fire was ondertussen al verkocht en van de cd's hebben ze niks vermeld tegenmij.

Lol, jep, exact dezelfde verkoper. BoF was er ook bij.
We hadden een deal en toen kreeg ik het lame ass excuse dat er toch wel niet in 4 doosjes, geen cdtjes meer zaten zeker. Maar voor hun geen probleem natuurlijk, ze wilde het me zo verkopen. Ik wist natuurlijk al welke spellen er gingen ontbreken, en dat werd dus bevestigd toen ik vroeg wat er wel nog bijzat.

Exasephiroth

Legacy Member
Aangezien ik beloofd heb men kruistocht tegen opkopers lam te leggen, ga ik er niet weer over beginnen maar wat hier de laatste tijd allemaal gebeurt geeft toch weinig hoop.
Gaat het eigenlijk om retrogaming of retrocollecting? Want kheb toch de indruk dat het gaat om het zo veel mogelijk games te verzamelen en er geen meer te spelen?
Kheb de laatste 2 weken zelf handelaartje moeten spelen om mijn overdadige aankopen te verkopen, dus 'k mag geen stenen smijten, maar kvraag het me toch vaak af...

Yuri

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Aangezien ik beloofd heb men kruistocht tegen opkopers lam te leggen, ga ik er niet weer over beginnen maar wat hier de laatste tijd allemaal gebeurt geeft toch weinig hoop.
Gaat het eigenlijk om retrogaming of retrocollecting? Want kheb toch de indruk dat het gaat om het zo veel mogelijk games te verzamelen en er geen meer te spelen?
Kheb de laatste 2 weken zelf handelaartje moeten spelen om mijn overdadige aankopen te verkopen, dus 'k mag geen stenen smijten, maar kvraag het me toch vaak af...

Ik koop enkel games die ik ook daadwerkelijk ga spelen. Nu met een reserve gba sp kan er ik eindelijk aan beginnen voor die gba games te spelen. :D

JimmyPatterson

Legacy Member
Door mijn beperkt budget koop ik enkel games die ik ga spelen:)

Van alle Xbox games die ik had, had ik er slechts een paar (meestal de voetbal games) nooit gespeeld:p

reactor

Legacy Member
Ik heb altijd gezegd dat ik in de eerste plaats gamer ben ,en pas in de tweede plaats verzamelaar.

Ik moet echter wel bekennen dat die 2 verwisseld zijn in plaats :$.
Vooral in de zomermaanden!

Ik game wel nog regelmatig,maar steek toch meer tijd in het zoeken naar collectiestukken .

Ik kan ook gewoon genot vinden in het bekijken van de verzameling!

Private Joker

Legacy Member
Hehe, random foto? :p

Ik ben alvast die linkse, overzichtelijke nest. ;)

Ingis

Legacy Member
Ik zie mijzelf als een collector met een verzameling waar hij van kan genieten door te kunnen gebruiken... aka gamen. Het collecteren is dan vooral alles willen in complete goede staat, het gamen is meer in alleen kopen wat ik nog wil gamen. Dus geen complete collecties.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan