Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drakenjager

Legacy Member
warhammer 100+ miniaturen van lord of the rings (veel gewone figuren, maar ook mumakil en nazgul) met mega paint set

Claudio VO

Legacy Member
hahaha ...:p
ik had dus géén enkele intentie om dat te kopen hé ;)
voor hetzelfde geld was het cart only . en dan sta je daar met je Ebay-bod ....

Den_Hidde

Legacy Member
Bah, de FUCK-teur die weer is te lam is om aan te bellen, wel tijd om een briefke te schrijven dat mijn pakket op de post ligt. Wat ne lamme ! Dus subiet maar is naar de post trekken
pijs dat ik daar eerst 5 minuten voor dat loket ga staan staren, dat ze duzend keer hallo moeten zeggen, kan ik ook reageren dat ik te lam ben om te doen wat ge normaal moet doen.

Den_Hidde

Legacy Member
Wat een off day vandaag op retro gebied, eerst de post en weer een 2dehands frustratie: koper die niet meer reageert ! daar zou toch iets op moeten worden gevonden. als ze een verkoop vastleggen dat ge teminste zeker zijt dat ze u object kopen en u niet aan het lijntje houden

Private Joker

Legacy Member
Ze hebben het mij hier vaak gezegd in het begin Den_Hidde, geduld en er u niet in opjagen. Als de verkoper niet meer reageert is dat omdat die te lui is en dan wilt ge niet weten hoe de producten er gaan uit zien...

Den_Hidde

Legacy Member
Noo Nooo Ik ben de verkoper, kerel doet voorstel ik ga akkoord, wilt er achter komen en baf ... stilte (ondertussen 3andere mogelijke kopers die afhaken) dermee als ge dan een ebay systeem ofzo hebt dan kunt ge nog wa pushen dat ze hun overeenkomst na komen
Idd niet in opjagen ma soms denk ik toch, hoe kun ge nu zo onrespectvol zijn , achja :) Morgen is nog een dag ! :)

Bruno001

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Wat een off day vandaag op retro gebied, eerst de post en weer een 2dehands frustratie: koper die niet meer reageert ! daar zou toch iets op moeten worden gevonden. als ze een verkoop vastleggen dat ge teminste zeker zijt dat ze u object kopen en u niet aan het lijntje houden

Je kan altijd negatieve feedback geven, ik haat zo'n mensen die bieden/reageren en dan niets meer laten horen..:sad:

Den_Hidde

Legacy Member
Ja ma met die julie kunde zelfs nog niks afspreken, nu had ik email verkeer, dat is lijk thirth base ofzo :D

bossi

Legacy Member
ik heb ook me julie al mail gedrag gehad is van what ever kheb 2 keer het bod gewist en doet ze het een derde keer FUUUUU

Yuri

Legacy Member
Uitkuisen van mijn voorraad om weg te doen. Ne keer goe mijn werk van maken. Resultaat komt in een verkooptopic. :crazy:

Private Joker

Legacy Member
mister (2dehands) snapt precies ook niet goed dat hij z'n MD games niet kwijt zal raken aan 400-450 Euro... Elke dag, niet overdreven, zet hij z'n zoekertje er opnieuw op (of duwt hij het omhoog).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan