Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foxxer

Legacy Member
Bwa, ik heb reeds een N64 game kunnen verzenden naar NL voor 8,30€.
Als ge het goed doet geraakt ge net onder de 350gram. En dat was niet plat geplooid, was gewoon kilopost.

Ge pakt een dooske van een duopack Dr. Oetker Pizzabaguettes, eet de pizabaguettes op, steek het Snes spel er in en vul de leegtes met krantenpapier. Kzat aan 344 gram :p

Normaal gezien komt dat perfect aan zonder schade.

:)

junglist_clint

Legacy Member
sjezus ophangen die mensen gewoon. Echt een bende mongolen op de wereld.

kristofb

Legacy Member
Niet te veel moeite in steken Exasephiroth, gewoon aanduiden dat de koper het item weigert te betalen!

junglist_clint

Legacy Member
als je nu een object niet betaald. Wat krijg je dan voor sanctie?

Private Joker

Legacy Member
Dat wordt (meestal) op je account geregistreerd. Meerdere onbetaalde objecten = schorsing van de account.

Ik heb wel net iets gewonnen dat ik na 30 dagen (of zo) nog niet betaald heb omdat ik sterke vermoedens had dat het om shill bidding ging. De verkoper start een geschil omdat ik niet wou betalen, maar ik had het wel al gereport bij eBay. Nooit geen respons gekregen van eBay omtrent mijn report en de verkoper dreigde met het rapporteren van m'n account en na veel blabla heeft hij dat wel gedaan. Hij was ervan overtuigd dat m'n account zou geschorst worden maar na 2 maand werd het geschil gewoon gesloten en stond er: geschil wegens onbetaald object gesloten en het item werd NIET op uw account geregistreerd... Geen woord meer van de verkoper noch van eBay.

picasso123

Legacy Member
Ik koop bijna nooit op ebay :s Als je verzamelaar bent kan je er wel moeilijk van wegblijven denk ik :D

PHOBIAS

Legacy Member
Ergernis, pakket kopen van tweedehands en ze steken er een heel deel games niet bij -_-

KillingRaptor

Legacy Member
Ik heb ook nog nooit op eBay gekocht, kijk zelfs bijna nooit op die site. Af en toe koop ik eens iets op Kapaza maar dat is ook zeldzaam, op Marktplaats nog maar één iets gekocht en dat was omdat het nergens anders te vinden is (videocartridge van de CD-i). Wel nog nooit problemen mee gehad.

Claudio VO

Legacy Member
kheb eigenlijk weinig problemen met Ebay . soms kan je er ook "klopkes" doen ;) en de charme van biedingen met een eindtijd heeft ook wel wat .
doch de laatste verrandering ( gratis plaatsingskosten ) brengt mee , dat de biedingen véélal niet meer op 1€ starten . maar een een redelijke reguliere prijs.

BiZi

Legacy Member
Ik heb quasi nooit problemen met ebay... en spreek over + 2400 deals over een tijdspanne van 8 jaar. (zowel verkoop als aankoop)

Heb tot nu maar 2 ernstige problemen gehad:
1) had iets gekocht van 500 USD... kerel heeft het niet opgestuurd... Paypal claim, instant mijn geld terug (WIN)
2) een sealed saturn game twv 100 € verkocht aan een Zweed, netjes opgestuurd as usual. Kerel heeft deze zogezegd niet aangekregen. Heeft een paypal claim ingediend en ik ben mijn 100 € kwijt... (FAIL)

Ik was colèrig toen, maar al bij al... op 2400 deals valt da bangelijk goed mee.

Ik kan niet leven met al die zeik op kapaza/2de hands. Weinig eerlijkheid, 75% is te lam om deftige fotos te trekken of een lijsje te maken, 85% replied niet op mails/vragen, enz. enz. (actual stats!!! ... :))

I'm sticking with the bay till the day that I die :)

bossi

Legacy Member
BiZi zei:
Ik heb quasi nooit problemen met ebay... en spreek over + 2400 deals over een tijdspanne van 8 jaar. (zowel verkoop als aankoop)

Heb tot nu maar 2 ernstige problemen gehad:
1) had iets gekocht van 500 USD... kerel heeft het niet opgestuurd... Paypal claim, instant mijn geld terug (WIN)
2) een sealed saturn game twv 100 € verkocht aan een Zweed, netjes opgestuurd as usual. Kerel heeft deze zogezegd niet aangekregen. Heeft een paypal claim ingediend en ik ben mijn 100 € kwijt... (FAIL)

Ik was colèrig toen, maar al bij al... op 2400 deals valt da bangelijk goed mee.

Ik kan niet leven met al die zeik op kapaza/2de hands. Weinig eerlijkheid, 75% is te lam om deftige fotos te trekken of een lijsje te maken, 85% replied niet op mails/vragen, enz. enz. (actual stats!!! ... :))

I'm sticking with the bay till the day that I die :)

awel daar heeft bizi 100% gelijk in

2dehands kapaza is gewoon een zou voor te kopen zijn ze percies allemaal te lui om iets te replyen en op het einde is het al verkocht

om daar dan te verkopen brengt de helft biedingen uit dat ze niet moeten hebben.

en op ebay betaal je mss iets meer ,maar is altijd netjes in orde en idd met paypall betalen kan je nooit slecht doen.kheb nog nooit iets negatief meegemaakt daar

Private Joker

Legacy Member
Glimlach: Gisterenavond nog eens laat op gebleven om wat eBay searches te doorlopen en er is een interessant spel onderweg :)

junglist_clint

Legacy Member
nja ik vind amper iets op kapazaa/2dehands. En als je iets tegenkomt moet je er nog voor knokken, want alle andere verzamelaars zien het ook.
Ebay is wel wat prijzig soms. Maar als het te hoog voor mij is koop ik het gewoon niet.

PHOBIAS

Legacy Member
junglist_clint zei:
nja ik vind amper iets op kapazaa/2dehands. En als je iets tegenkomt moet je er nog voor knokken, want alle andere verzamelaars zien het ook.
Ebay is wel wat prijzig soms. Maar als het te hoog voor mij is koop ik het gewoon niet.

Voor Nintendo vind ik bijna nooit iets op 2dehands of kapaza.
Ik heb meer geluk met xbox spullen te vinden, maar sommige mensen hebben echt veel te hoge prijzen. Ik snap gewoon niet dat mensen nog 100 euro durven vragen voor een xbox :p

Yuri

Legacy Member
Private Joker zei:
Glimlach: Gisterenavond nog eens laat op gebleven om wat eBay searches te doorlopen en er is een interessant spel onderweg :)

Smurfen 2, lucky dimer set, hockey? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan