Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yuri

Legacy Member
Ringo zei:
Jep, in Eeklo. De beste titels zijn niet boxed maar dan nog vond ik het een leuk lot.

Ja, das wel waar. Have fun. :)

@ drakenjager en killingraptor, I stand corrected. :eek:

Ik had het gecheckt bij gamefaqs, ma die kenden de game niet, dus dacht ik fake game. :o

Dan zou deze wel zeker iets waard kunnen zijn, zeker als ie volledig is.

Weer iets bijgeleerd.

Private Joker

Legacy Member
Net gehoord dat m'n prijs is toegekomen voor het uitspelen van Digger Chan :applause:

KillingRaptor

Legacy Member
Yuri zei:
@ drakenjager en killingraptor, I stand corrected. :eek:

Ik had het gecheckt bij gamefaqs, ma die kenden de game niet, dus dacht ik fake game. :o

Dan zou deze wel zeker iets waard kunnen zijn, zeker als ie volledig is.

Weer iets bijgeleerd.

Gamefaqs is inderdaad niet altijd compleet, heb hier ook een paar games liggen die ik niet kan vinden op die site.

Ingis

Legacy Member
Eindelijk nog eens 2 games gekocht, retro games wel te verstaan. Hopelijk zijn hier snel. Is al maanden geleden denk ik :s (buiten die op studiereis)

TOMMYGUN

Legacy Member
Ergernis (weer maar eens): 2dehands gebruikers die niet terug mailen.

I raise u:
Iemand die een week niets laat terugweten op 2de hands.
Dus dan zet ik een negatieve waardering op zijn profiel: "Ik probeer tot een akkoord te komen voor de prijs maar hij laat niets meer van zich horen."

Deze man had 1 week op 3 mails van mij niet geantwoord. Iets langer dan 1 uur nadat ik de negatieve waardering op zijn profiel had geplaatst kreeg ikzelf van hem een negatieve waardering: "heeft geen geduld, verwacht dat mensen thuis blijven van vakantie om hem van dienst te zijn..onbetrouwbaar individu.."

Echt om 1 week niets te horen en dan na de waardering maar 1 uur nodig om iets terug te zetten. Van vakantie had hij helemaal niets gezegd, als hij dat natuurlijk ook gedaan heeft. Dag later naar marktplaats geweest en was direct klaar.

Bamboebahr

Legacy Member
Yuri zei:
Ja, das wel waar. Have fun. :)

@ drakenjager en killingraptor, I stand corrected. :eek:

Ik had het gecheckt bij gamefaqs, ma die kenden de game niet, dus dacht ik fake game. :o

Dan zou deze wel zeker iets waard kunnen zijn, zeker als ie volledig is.

Weer iets bijgeleerd.

Je mist niets, is een kutgame -_-

Ingis

Legacy Member
zojuist onze nieuw mass effect litho binnengekregen... da ding is huge :D
jammer genoeg zitten er kreukels in dus hup, weer een email sturen voor replacement :(

glimlach is wel van toepassing op de replacements van de Rogue excl. Moest zowel de base als de hoofden vervangen hebben en ze is nu gelukkig een iets mindere fiasco :)

Yuri

Legacy Member
Bamboebahr zei:
Je mist niets, is een kutgame -_-

Ironisch genoeg zijn die soms het meeste waard, omdat er te weinig van die misbaksels geproduceerd zijn. :p

Ok, ben momenteel alles eens aan het uitzoeken en "archiveren" van mijn titels. Wat ik niet moet hebben, gaat wel op 9lives verschijnen. Maar het is een hels karwei... En dan heb ik nog niet zoveel titels zoals anderen hier... :sad:

Shinro

Legacy Member
Ergernis: Een lange tijd geleden een GameGear gekocht met games, maar de GameGear is natuurlijk (waar hij bekend voorstaat) zo goed als kapot. Het scherm is te donker of te licht (Je kan het niet meer perfect afstellen) en het geluid is ook weg.

Nu aan het twijfelen wat ik met die GameGear zou doen..?

Shinro

Legacy Member
Ingis zei:
kunt die vrij 'gemakkelijk' repareren als je de juiste stukken hebt :)

Heb de stukken niet, en ik veronderstel dat je ook moet gaan solderen in het toestel zelf, dan ga ik sowieso meer stuk maken dan repareren denk ik. :p Dan kan ik beter rustig uitkijken voor nog eens goedkoop eentje te vinden ergens en hopen dat die wel werkt.

Private Joker

Legacy Member
Shinro zei:
Ergernis: Een lange tijd geleden een GameGear gekocht met games, maar de GameGear is natuurlijk (waar hij bekend voorstaat) zo goed als kapot. Het scherm is te donker of te licht (Je kan het niet meer perfect afstellen) en het geluid is ook weg.

Nu aan het twijfelen wat ik met die GameGear zou doen..?

Mij opsturen ;)

Ringo

Legacy Member
Ergernisje: 2dehands die de laatste tijden toch wel redelijk geplaagd wordt door dure retro-prijzen. Er is niks mee dat je een Action 52 erop aanbiedt (als die al echt is) maar het zorgt er wel voor dat andere mensen denken dat ze ook goud in handen hebben.

Den_Hidde

Legacy Member
Ja had er een bodje op gedaan, maar hij heeft het al gewist en hij heeft zwaar dure prijzen gezet. Hopelijk is niemand zo zot om dat te betalen :)

Foxxer

Legacy Member
Ergernis: Verkocht Kryptex een game (toch voor 48€ inc verzending) en uit goedheid opgestuurd voor de betaling binnen was daar hij hier toch "gekend" is nu na 2 weken nog steeds geen betaling binnen, ook geen antwoord op mijn pb met de vraag of hij weet hoe dat komt... Al is hij nu al wel niet meer online geweest sinds 28 februari...

Toch niet leuk :/

Private Joker

Legacy Member
Tweede geëindigd bij Lucky Dime Caper box set... :(
Enige troost is dat de winnaar waarschijnlijk 500-600 Euro had gezet als max bid dus zou het nooit voor mij zijn geweest.

:sad:

Ringo

Legacy Member
@Foxxer: ik ken het gevoel maar dan omgekeerd, ben nu al een week of 2 aan het wachten op mijn Bruce Lee canvas vn TinyLa.BE hier op het forum. Ik heb hem al enkele malen gemaild maar krijg geen reactie meer ondanks activiteit van hem op het forum.

Glimlach: heavy pick up dag: snes-lot + wolverine/shadowcat/sentinel -diorama fotos volgen later :)
Ergernis: oogontsteking... meh :(

bossi

Legacy Member
glimlach : Deluxe set en nog 2 nes setten variaties onderweg
ergernis : budget van deze maand is al op :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan