Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sheik Yerbouti zei:Via normale log in lukt het niet maar als je in een topic post reply klikt, dan kan je zo inloggen.

KillingRaptor zei:Ergernis: 9lives... Moet constant via de homepagina inloggen of het lukt niet, en ik kom daar eigenlijk nooit normaal.
junglist_clint zei:krijg er ook zwaar zenuwen van!
KillingRaptor zei:Ergernis: 9lives... Moet constant via de homepagina inloggen of het lukt niet, en ik kom daar eigenlijk nooit normaal.


junglist_clint zei:hoe bedoel je niet officieel uitgegeven? Is dus nooit op snes verschenen, gewoon iemand die het namaakt?
Yuri zei:@ringo, in eeklo?zoniet, ben ik benieuwd.