Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
ergernis: Kenneke die denkt dat hij goud in handen heeft met zijn retro-stuff.
75 excl voor Pokemon Ruby, Saffire, Pinball en Yoshi's Island :crazy: Dan 250 euro voor die SNES met wat games :s

Private Joker

Legacy Member
Stuur ze gewoon eens allemaal naar de prijsschatting of begin Sega te verzamelen ;)

Den_Hidde

Legacy Member
Glimlach: Ik win hier elke veiling waarop ik bied :) en feitelijk dingen die ik niet per sé wil, maar ze staan goekoop, dus ik bied gewoon de minimum prijs en win, Snipers ?? wtf allemaal dood ofwa
( so dreams can come true :) )

JimmyPatterson

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Glimlach: Ik win hier elke veiling waarop ik bied :) en feitelijk dingen die ik niet per sé wil, maar ze staan goekoop, dus ik bied gewoon de minimum prijs en win, Snipers ?? wtf allemaal dood ofwa
( so dreams can come true :) )


Niet te vroeg victorie kraaien :p

s_kaiba

Legacy Member
Ergernis die boeren die gewoon niks laten horen nadat de deal is afgerond.
zekers ineens ene hoger bod binnen gekregen ofzo.

Is precies de mode de laatste tijd :(

Glimlach eindelijk eens begonnen met de lijstjes up to date te zetten en beseffen dat er hier eigelijk al veel staat.

Nadeel Mijn vrouw beseft het nu ook :)

Alexat

Legacy Member
Met een beetje geluk morgen al een 20% van mijn Pokémon collectie binnen waar ik nog aan moet beginnen te collecte :unsure: fingers crossed. Het zullen wel DS games zijn jammer genoeg

BiZi

Legacy Member
Glimlach / Ergernis combinatie... Ben officieel begonnen aan 'den inpak' van men stuff.

Eerste hindernis overwonnen... Elk CIB NES game uitpakken, netjes leggen, foto trekken, controleren op flaws, inputten in gedetailleerde lijst. (ben zelfs alle NES codes ineens mee aant inputten :))

Next in line, NES cart Only!

s_kaiba

Legacy Member
Firedwarf zei:
kaiba, tijd voor een nieuw vrouw? :p

Bwa g adaar nie aan beginnen, want vermoed niet echt da het een populaire versier methode is om te zeggen dat ik games verzamel;)

Allé ja kan verkeerd zijn hoor, maar vrees er wat voo.

Private Joker

Legacy Member
@ BiZi, succes man! Plezante bezigheid, maar verdomd veel werk!

bossi

Legacy Member
@ bizi daarom elke game die ik nu binnen krijg of koop onmiddelijk foto want anders

Den_Hidde

Legacy Member
BiZi zei:
Glimlach / Ergernis combinatie... Ben officieel begonnen aan 'den inpak' van men stuff.

Eerste hindernis overwonnen... Elk CIB NES game uitpakken, netjes leggen, foto trekken, controleren op flaws, inputten in gedetailleerde lijst. (ben zelfs alle NES codes ineens mee aant inputten :))

Next in line, NES cart Only!

Komen die foto's ergens online ? want ik ben wel verzot op nes boxjes en carts... en manuals... en dust covers :drool:

BiZi

Legacy Member
Thx guys...

Of ik ze online ga zetten... no idea, dan ganek sowieso deftige webspace moeten kopen :/

Een totaalbeeld van de nieuwe kamer volgt uiteraard! (mid april)

kristofb

Legacy Member
BiZi zei:
Thx guys...

Of ik ze online ga zetten... no idea, dan ganek sowieso deftige webspace moeten kopen :/

Een totaalbeeld van de nieuwe kamer volgt uiteraard! (mid april)

Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! :)

Exasephiroth

Legacy Member
Dudes... serieus... 2de keer in mijn leven dat ik iets op ebay verkoop en 1ste keer dat ik buiten Belgie verzend equals this shit:

Koper koopt UMK3 voor BIN van €25

Tekst van mijn ebay-artikel:

Hi,

I'm selling Ultimate Mortal Kombat for SNES/Super Nintendo.
PAL EUR version, manual and game are both in English.
The game is in perfect working condition. The box and manual are in good condition.

Will ship to Europe; send me a mail for the shipping costs, but mind you, shipping from Belgium is expensive.
(It will be atleast €12,45 to give you an idea)

Item must be paid for within 3 days.

E-mail me with any questions.

Zijn email nadat ik hem een 'factuur' verstuur.

Hi...

12,45 cheapest way? That is ABSOLUTELY IMPOSSIBLE You will send from Belgium, right? I live in GERMANY not in Australia!!!
I have bought a few SNES games from USA and GREAT BRITAIN and I will pay YOU not more then for these, for sure!

Perhaps You have to check USPS FIRST CLASS MAIL...
[[insert uberfacepalm here]]

A SNES game inclusive Original Box cost from Great Britain 3,95 British Pounds that is round about 7,5 EURO and for Your understanding this is AIRMAIL!!!!

I have bought a 3-disc Limited Collector´s Bloodbag Edition from "Ichi the Killer" in the USA, shipping was 1,95 EURO and arrived after 1,5 weeks!!!


30 US-Dollar inclusive S&H is my offer to You...

Look at the condition from the box and the manual! Otherwise I will take the other ULTIMATE MORTAL KOMBAT on eBay that cost the same like Yours inclusive S&H but is in MINT condition!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan