Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
De essentie is:
2dehands/kapaza = de wet van de snelste
Ebay = de wet van de rijkste

Al zijn er hier en daar uitzonderingen, maar meestal is dat toch de harde waarheid :)

Dennoman

Legacy Member
CD-i die ik in Nederland ben gaan halen heeft blijkbaar een veel voorkomend geheugenprobleem. Vervangen zou volgens de snelle Google-search die ik heb gedaan de enige valabele optie zijn :angry:

Soit, ook al krijg ik hem niet meer aan de gang. 30 euro voor een CD-i met goeie controller en een stapel games waaronder Zelda's Adventure... daarvoor ga ik niet klagen dat hij niet werkt. Hij was ook verkocht "as is", dus kon hem niet testen. Verkoper is dus niet in fout.

Ik heb er echter wel mijn twijfels over dat hij zomaar uit de lucht zou komen vallen moest ik het hem vertellen though :p Hij speelde zogezegd vaak op zijn CD-i en plots zet hij heel de boel te koop. Spullen waren ook in perfecte staat. Volgens mij dacht hij: "meh het is toch kapot... zo snel mogelijk verkopen!" en geef hem eens ongelijk e :p

space79

Legacy Member
ebay hoeft zeker niet duur te zijn...zoeken en wat geluk hebben (shinobi 3 voor md + verzending €15, shinobi x voor saturn + verzending €22, en zo kan ik er wel 50 opsommen)
Ben al sinds 1998 op ebay (toen nog ibazar) en heb ook zelden of nooit problemen gekend aangezien ebay zich er ook mee moeit als er iets mis is en daar ook ver in gaat... en natuurlijk de voordelen van paypal.
@bizi: als gij kunt aantonen dat het verzonden is (met de belgische post vrij makkelijk aangezien alle pakketten tracing hebben en zelfs verzekerd zijn), kan de koper niet veel doen...jammer voor hem, maar dan komt het op uw goodwill aan, in het ergste geval moet ge de verzendingskosten terugbetalen

PHOBIAS

Legacy Member
Weet iemand een gamemania waar ze daadwerkelijk nog xbox en gamecube games 2dehands verkopen? Want op de website staat wel zogezegd overal, maar dat is totaal niet.

Bruno001

Legacy Member
Den_Hidde zei:
De essentie is:
2dehands/kapaza = de wet van de snelste
Ebay = de wet van de rijkste

Al zijn er hier en daar uitzonderingen, maar meestal is dat toch de harde waarheid :)

Zo is het meestal :p

Dennoman

Legacy Member
PHOBIAS zei:
Weet iemand een gamemania waar ze daadwerkelijk nog xbox en gamecube games 2dehands verkopen? Want op de website staat wel zogezegd overal, maar dat is totaal niet.
In Heist zeker nog Xbox. Cube denk ik ook, maar ben niet zeker. Zal voor u ook eens rondkijken in Antwerpen. Iets bijzonders dat ge zoekt?

KillingRaptor

Legacy Member
In Roeselare hebben ze ook nog Xbox en GameCube, wel niet heel veel meer.

PHOBIAS

Legacy Member
Dennoman zei:
In Heist zeker nog Xbox. Cube denk ik ook, maar ben niet zeker. Zal voor u ook eens rondkijken in Antwerpen. Iets bijzonders dat ge zoekt?

Goh, degene die ik echt zoek zijn:
Rollercoaster tycoon
Panzer Dragoon Orta
Toejam & Earl III: Mission To Earth
Armed and dangerous
Blinx 2: Master's of Time and Space
Jet Set Radio Future
Sudeki
Phantom Dust
Shenmue 2

Maar ik was nieuwsgierig of er nergens nog redelijk goedkoop lagen.
Want ik was overtijd nog in een Gamemania geweest, maar er lag enkel ps2

KillingRaptor

Legacy Member
Jet Set Radio Future kon je laatst nog in de Popcorn in Roeselare kopen voor €7-8. Heb de mijne daar ook gekocht en er ligt er nog altijd eentje, de laatste keer dat ik er was toch.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
JSRF stond onlangs in die in Gent nog. Op de website van GAme Mania kan je per winkel trouwens het 2dehands aanbod zien ;)

evo alexan

Legacy Member
zijn geen simpele titels dat je zoekt, Shenmue 2 vindt je zelden nog voor minder dan 15 euro, Jet set radio love that game! 1 van de eerste ooit uitgekomen op xbox ( denk ik )

PHOBIAS

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
JSRF stond onlangs in die in Gent nog. Op de website van GAme Mania kan je per winkel trouwens het 2dehands aanbod zien ;)

Ja, dat weet ik dat ik dat online kan zien.
Maar ik had dat online gechecked, naar de gamemania gereden, om dan tot de conclusie te komen dat ze die niet meer verkopen :p.

Daarmee dat ik liefst hier is check eerst of iemand het wist ^^.

evo alexan zei:
zijn geen simpele titels dat je zoekt, Shenmue 2 vindt je zelden nog voor minder dan 15 euro, Jet set radio love that game! 1 van de eerste ooit uitgekomen op xbox ( denk ik )
Ik weet dat deze niet de simpele titels zijn.
Maar ik heb ondertussen al honderd xbox games bij elkaar verzameld (in slechts een paar maand :p) en dan begint het simpele er zo wat uit te gaan.

Ik zit hier bijvoorbeeld al drie keer met splinter cell 1, en drie keer counter-strike. Iemand ruilen :')?

Ringo

Legacy Member
Ergernis: Julie op 2dehands...wat voor een stomme hobby heeft die persoon? Opbieden en niks kopen?

evo alexan

Legacy Member
PHOBIAS zei:
Ja, dat weet ik dat ik dat online kan zien.
Maar ik had dat online gechecked, naar de gamemania gereden, om dan tot de conclusie te komen dat ze die niet meer verkopen :p.

Daarmee dat ik liefst hier is check eerst of iemand het wist ^^.


Ik weet dat deze niet de simpele titels zijn.
Maar ik heb ondertussen al honderd xbox games bij elkaar verzameld (in slechts een paar maand :p) en dan begint het simpele er zo wat uit te gaan.

Ik zit hier bijvoorbeeld al drie keer met splinter cell 1, en drie keer counter-strike. Iemand ruilen :')?

same here nu 250 titels en enkele dubbels, en het word er nie makkelijker op.

Drakenjager

Legacy Member
Ergenis: weer een iemand die op marktplaats niet meer wil reageren
Glimlach: Gevolg 250 euro terug beschikbaar

Yuri

Legacy Member
Drakenjager zei:
Ergenis: weer een iemand die op marktplaats niet meer wil reageren
Glimlach: Gevolg 250 euro terug beschikbaar

Voor 250 euro wil ik wel reageren. :p en voor wat was het? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan