Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij speelde zogezegd vaak op zijn CD-i en plots zet hij heel de boel te koop. Spullen waren ook in perfecte staat. Volgens mij dacht hij: "meh het is toch kapot... zo snel mogelijk verkopen!" en geef hem eens ongelijk e 
Den_Hidde zei:De essentie is:
2dehands/kapaza = de wet van de snelste
Ebay = de wet van de rijkste
Al zijn er hier en daar uitzonderingen, maar meestal is dat toch de harde waarheid![]()

In Heist zeker nog Xbox. Cube denk ik ook, maar ben niet zeker. Zal voor u ook eens rondkijken in Antwerpen. Iets bijzonders dat ge zoekt?PHOBIAS zei:Weet iemand een gamemania waar ze daadwerkelijk nog xbox en gamecube games 2dehands verkopen? Want op de website staat wel zogezegd overal, maar dat is totaal niet.
Dennoman zei:In Heist zeker nog Xbox. Cube denk ik ook, maar ben niet zeker. Zal voor u ook eens rondkijken in Antwerpen. Iets bijzonders dat ge zoekt?
Sheldon Cooper zei:JSRF stond onlangs in die in Gent nog. Op de website van GAme Mania kan je per winkel trouwens het 2dehands aanbod zien![]()
.Ik weet dat deze niet de simpele titels zijn.evo alexan zei:zijn geen simpele titels dat je zoekt, Shenmue 2 vindt je zelden nog voor minder dan 15 euro, Jet set radio love that game! 1 van de eerste ooit uitgekomen op xbox ( denk ik )
) en dan begint het simpele er zo wat uit te gaan.PHOBIAS zei:Ja, dat weet ik dat ik dat online kan zien.
Maar ik had dat online gechecked, naar de gamemania gereden, om dan tot de conclusie te komen dat ze die niet meer verkopen.
Daarmee dat ik liefst hier is check eerst of iemand het wist ^^.
Ik weet dat deze niet de simpele titels zijn.
Maar ik heb ondertussen al honderd xbox games bij elkaar verzameld (in slechts een paar maand) en dan begint het simpele er zo wat uit te gaan.
Ik zit hier bijvoorbeeld al drie keer met splinter cell 1, en drie keer counter-strike. Iemand ruilen :')?
Ringo zei:Ergernis: Julie op 2dehands...wat voor een stomme hobby heeft die persoon? Opbieden en niks kopen?
evo alexan zei:same here nu 250 titels en enkele dubbels, en het word er nie makkelijker op.

Drakenjager zei:Ergenis: weer een iemand die op marktplaats niet meer wil reageren
Glimlach: Gevolg 250 euro terug beschikbaar
en voor wat was het? 