Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Heb m'n lesje ondertussen ook wel geleerd, de engiste die hier nog iets buitenkrijgt is m'n broer :)

Private Joker

Legacy Member
Same here... Xbox met x aantal spellen dat nu al meer dan een jaar bij een maat ligt. Altijd excuses wanneer hij er mee zou langs komen. Lommel ligt nu eenmaal te ver om er zelf achter te gaan...

RSCA_NIELS

Legacy Member
Idd , heb mijn lesje nu ook wel geleerd hoor , komt niks van men collectie meer buiten men huis zonder mij.
majah hij woont aan de andere kant van t land sinds ik verhuisd ben , dus was wat te ver om der achter te gaan.
nu jah , ga dan wel een mooi Dreamcast pakketje te koop zetten voor een redelijke prijs.
moest er iemand interesse hebben .

Bamboebahr

Legacy Member
ik leen niet uit aan iedereen, enkel aan de mensen die ik ECHT vertrouw (of weet wonen) en nooit te veel in een keer zodat ik het kan onthouden :)

JimmyPatterson

Legacy Member
Glimlach;
Al iets gekocht voor de "secret santa":p Ik hoop dat de persoon daar tevreden mee gaat zijn:D

Ergernis;
eBayers die weigeren hun betalingsgegevens te geven; tijdje geleden een game gekocht maar nergens stond zijn rekeningnummer. Ik stuur hem 2 mails hierover en hij reageert niet. Ergerlijk.

Private Joker

Legacy Member
SpellCaster voor Master System gewonnen op eBay. 99ct betaald voor het spel, 9£ voor de verzending. Te veel, I know, maar was de bedoeling om verzending te combineren met andere games die ik nog niet had, maar verloren tegen opkoper.
Ergernis hierbovenop is dat het een PAL release is met NTSC handleiding... :doh:

Geluk bij een ongeluk, ik had op twee exemplaren geboden en beide gewonnen. Hopelijk meer geluk bij de tweede.


JimmyPatterson zei:
Glimlach;
Al iets gekocht voor de "secret santa":p Ik hoop dat de persoon daar tevreden mee gaat zijn:D

:applause:

Psyt3k

Legacy Member
Ik heb zelf een grote collectie en ik doe eigenlyk niks liever dan dingen uit te lenen... Wel enkel aan vrienden. Kvind da net tof als iemand erin gaat snuisteren en dingen ziet die hij/zij echt eens wil checken.

Ik vul dat dan wel in in mn Excel - lijst :)

Doorheen de jaren ben ik ook al een tiental dingen kwijtgeraakt op die manier... But it's worth it. Liever dat mensen fun beleven aan de dingen die ik heb verzameld, dan da ze jaren staan te verstoffen.

Private Joker

Legacy Member
Het is een periode in Limburg geweest, dus nu efkes tijd voor andere mensen ;)

profsteenmarter

Legacy Member
Vandaag legend of zelda twilight princess gaan halen, blijkt de tekst op de cover en in de handleiding frans te zijn.. wel maar 10 euro betaalt en de code was nog on bekrast

KillingRaptor

Legacy Member
profsteenmarter zei:
Vandaag legend of zelda twilight princess gaan halen, blijkt de tekst op de cover en in de handleiding frans te zijn.. wel maar 10 euro betaalt en de code was nog on bekrast

En het spel zelf? Hopelijk in het Engels... Aangezien ze daar in Frankrijk dat ook wel helemaal durven te vertalen.

profsteenmarter

Legacy Member
KillingRaptor zei:
En het spel zelf? Hopelijk in het Engels... Aangezien ze daar in Frankrijk dat ook wel helemaal durven te vertalen.

Cd is gelukkig int engels :) is da ergens vast te krijgen apart, cover en handleiding int engels?

KillingRaptor

Legacy Member
profsteenmarter zei:
Cd is gelukkig int engels :) is da ergens vast te krijgen apart, cover en handleiding int engels?

Niet dat ik weet eigenlijk... Hopen dat je ergens een extreem goedkoop exemplaar vind voor de cover en handleiding denk ik... Of je zou eens Nintendo moeten contacteren, je weet maar nooit.

Private Joker

Legacy Member
Foto's aan het trekken van m'n Master System games en eens alles deftig overlopen.
Blijkt dat ik geen Spy vs Spy (meer) heb of toch niet PAL en dat mijn Wonder Boy in Monster Land een Monster World cart heeft...
Weer twee extra games toevoegen aan de wanted lijst :p

Allemaal wel tof, zo bezig zijn met de verzameling. Die kleine onaangename verrassingen neem ik er dan wel bij. Beter nu dan wanneer ik dacht een volledige set te hebben verzameld!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan