Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skinnyleffe

Legacy Member
14 september iets gewonnen op ebay ----> 16 september betaald

Nog niets ontvangen gisteren stuur ik een mailtje (euh komt het nog of niet?)

ik krijg een mail terug overzeese pakjes duren 2 maanden.

Euhm je ebay profiel zegt dat je in belgie woont.

Niets meer van gehoord ,heeft toch 100% goede feedback.

maar 2 maanden komt volgens mij dan van china met een busje ofzo

KillingRaptor

Legacy Member
Boxer ontdekt voor de Mac, het is de Dosbox voor Mac zeg maar. Was deze avond random aan het zoeken naar dingen over games op Mac en toen kwam ik dit tegen. Kan nu gekochte Dos games installeren op m'n Mac en spelen, zonet gedaan met Duke Nukem 2 en het werkte! Echt geweldig dit!

KillingRaptor

Legacy Member
Zeker, dat ik daar niet eerder ben opgekomen eigenlijk. :p
Duke Nukem II werkt nu perfect (buiten het saven, hij leest die F-keys niet meteen), Duke Nukem 3D werkte ook al en nu Crusader: No Remorse ook aan de praat gekregen. Het kan maar zo simpel zijn om ze te installeren ook. Retro PC gaming, I'm back! ^^

Private Joker

Legacy Member
junglist_clint zei:
Ik ben geen opkoper!
komt dit je bekend voor? Kijk ook eens in zijn geschiedenis.

vidding | eBay

Hehe, nice try. Je koopt iets van iemand die er al teveel voor vraagt en verwacht dan nog eens het driedubbele... Ain't gonna happen.

skinnyleffe

Legacy Member
man man man zijn nu echt mensen die er 1000 euro aan geven en pas op ik ben een gek die er soms ook wel wat geld aan wil geven ,maar dan geschat naar waarde

Ik heb gezien dat dit in amerika normaal is .

Nu weten we wel wat de echte oorzaak van de crisis is daar :D

Als ik naar zijn fb kijk zijn er wel mensen die er wat geld aangeven.

kheb hier thuis nog veel cart only pokemonkes liggen voor gameboy als hij intresse heeft :D

septentrio

Legacy Member
Weet iemand trouwens waar je zo'n plastieken beschermers op maat van consoledozen kan vinden?

KillingRaptor

Legacy Member
Ergernis: ik kan Escape From Monkey Island niet uitspelen... Een bug heeft ervoor gezorgd dat ik vastzit in het spel, en net aan een plek waar ik gesaved heb dan nog. Kan niet meer bewegen ofzo, en die aap waartegen ik moet vechten in Monkey Kombat is weg... -_-" Ik heb geen zin om al die uren opnieuw te doen.

Ringo

Legacy Member
Private Joker zei:
Hehe, nice try. Je koopt iets van iemand die er al teveel voor vraagt en verwacht dan nog eens het driedubbele... Ain't gonna happen.

:rofl: Makes my day! :applause:

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Dr. Robotnik's MeanBean Machine begonnen.

ik raak zelfs niet voorbij het eerste spelletje.
ik snap de bedoeling van het spel niet.

wat moet je doen om te winnen, want ik probeer het te spelen zoals een soort hexic, maar zonder resultaat

heeft er iemand misschien enkele tips?

(ik speel die op xbox momenteel "SMD UC")

RSCA_NIELS

Legacy Member
4 bolletjes van dezelfde kleur aan elkaar hangen ? en als je combos van 2 of meer maakt kloot je de tegenstander met van die rotsen.
meer is er niet aan :p

K0RNMA5T3S

Legacy Member
RSCA_NIELS zei:
4 bolletjes van dezelfde kleur aan elkaar hangen ? en als je combos van 2 of meer maakt kloot je de tegenstander met van die rotsen.
meer is er niet aan :p

ja, maar een veel combo's van 1 tellen niet echt.
je moet ze kunnen linken aan elkaar zodat je combo's krijgt van minstens 3.

en daar geraak ik niet aan grote combo's (en kleurenblindheid helpt zeker niet met dit spelletje :( )

red Bulleke

Legacy Member
sluysen zei:
sweet, dan heb ik mij niet voor niets druk gemaakt :D:D

ziede wel dat ik gelijk had :tongue: :p

So? :)
Blijft wat mij betreft a waste of energy... je maakt er jezelf druk in en enkel jij hebt er daardoor nog extra last van ook.

Voor de rest: no hard feelings hoor :hug:

m62power

Legacy Member
Ergernis:

Op 20/09/2011 een pakje gekocht via ebay (waarde €300), pakje moet vanuit tokyo komen!
Ik kon enkel deze verzendings optie gebruiken!!

- EMS (verzekerd met trackingnummer) 5 tot 7 dagen leveringstijd!


Ik klikte dus op buy now - meteen betaald via paypal - 1 uurtje later mailtje van de verkoper met het trackingnummer van mijn pakketje en mijn pakketje was dus 1 uurtje na betaling al verzonden. :confused:

Dan heb ik meteen het trackingnummer gebruikt en idd er was een pakketje gepost!
-Sep 20 16:53 (Posting/Collection)

Na 5 dagen wou ik het nogmaals traceren en laatste status was
-Sep 21 0:12 (Dispatch from outward office of exchange)

Als ik nu het pakketje opnieuw traceer krijg ik nog steeds de vorige laatste melding! :confused:


Ik heb de verkoper al gecontacteerd met een defige uitleg en details en statussen gekopieerd "terwijl hij zelf hetzelvde kan terugvinden op de japan post site" gevraagd of hij het zelf eens kon bekijken op de tracking website van japan post!
Vandaag krijg ik het antwoord. "Heb je op de japan post site je pakketje getraceerd" :doh:

Al bij al zit ik dus al bijna 3 weken te wachten op een pakketje dat normaal op maximum 8 dagen terecht had moeten zijn en waarvan de status nog steeds laats tokyo internal branch is.


EDIT: Diezelvde dag kocht (betaalde) ik nog een ander pakketje uit tokyo dat ook met EMS is verzonden.
De verkoper heeft het pas 2 dagen later verzonden en dat pakketje ligt hier nu al thuis van vorige week woensdag

Private Joker

Legacy Member
Je geld krijg je terug hoor. Gewoon claim openen en dan zal je ofwel meer respons krijgen van de verkoper ofwel je geld terug krijgen van PayPal binnen een paar weken. Jammer van je pakje, maar niets verloren.

m62power

Legacy Member
Klopt, maar idd jammer van het pakketje!
Nu heb hem net nog een mail gestuurd om hem de kans te geven uit te zoeken waar het pakketje kan zijn, is tenslotte zijn verantwoordelijkheid en ik ken geen japans :p
Heb ik morgen geen verklaring of pakketje in de bus, dan open ik een claim!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan