skinnyleffe
Legacy Member
14 september iets gewonnen op ebay ----> 16 september betaald
Nog niets ontvangen gisteren stuur ik een mailtje (euh komt het nog of niet?)
ik krijg een mail terug overzeese pakjes duren 2 maanden.
Euhm je ebay profiel zegt dat je in belgie woont.
Niets meer van gehoord ,heeft toch 100% goede feedback.
maar 2 maanden komt volgens mij dan van china met een busje ofzo
Nog niets ontvangen gisteren stuur ik een mailtje (euh komt het nog of niet?)
ik krijg een mail terug overzeese pakjes duren 2 maanden.
Euhm je ebay profiel zegt dat je in belgie woont.
Niets meer van gehoord ,heeft toch 100% goede feedback.
maar 2 maanden komt volgens mij dan van china met een busje ofzo


Makes my day! :applause:

)
